SUNNUNTAIN KUULUMISIA

Mun sunnuntai pähkinänkuoressa: Gossip Girl, jogurttiherkut ja pitkä lenkki Emma-Lotan kanssa. Sovittelin eilen mun uutta pipoa ja innostuin samalla ottaan kuvia, miksen oo aikasemmin hommannut tollasta vaatekaappiini? Ehkä siksi, että oon aina vähän myöhässä kaikkien trendien kanssa.
Tänään oon  pitänyt taas kunnon GG-maratonin sängyn pohjalla loikoillen, koska viime päivien suunnitelmat on menneet vähän mönkään. Huomenna voisi taas vääntäytyä ihmisten ilmoille, koska tää kotona olo alkaa kyllästyttämään jo parin päivän jälkeen. Mä jätin tämän postauksen kirjoittamisen kesken koska mun piti käydä pikaisesti Hannalla, mutta se hetki vähän venähtikin ja lopulta jäätiin höpöttämään yli tunniksi. Kavereita on aina niin kiva nähdä, etenkin jos ei olla nähty pitkään aikaan! sundaysunday sunday sunday sunday

30 kommenttia:

  1. minkä kokosia nää sun kuvat on? :-)
    tosi kiva postaus muuten! :-)

    VastaaPoista
  2. ihana toi toka kuva! :D mä oon ainakin aika huono käyttämään pipoja vaikka niitä tuleekin aina silloin tällöin osteltua :D

    On My Way

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oon kans aina ollu tosi huono käyttään pipoja, oon aina ajatellu että ne ei jotenki sopis mulle :-D

      Poista
  3. Toi teksti on aika nolo tos pipos ku tenutki noit käyttää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tosi nolo, kyllähän näitä käyttää ihan aikuisetkin :-)

      Poista
    2. Miks pidät :'' latest fashion girl'' mikä tarkoittaa tyttöä joka on muodin edelläkävijä, ja ite sanoit et oot myöhäs trendien kans ? :D i'm confused

      Poista
    3. Ei sitä tarvi ottaa niin kirjaimellisesti? Jos mulla olis pipo jossa lukis "idiot" se ei tarkota että pitäisin itseäni idioottina :-D

      Poista
    4. ei sitä tarttekkaa mutta monet saattaa ottaa :) vitsi että olet pinnallinen

      Poista
    5. Miten mun pinnallisuus liittyy mitenkään pipoihin? :-)

      Poista
    6. *pipon tekstiin :') saaanen huomauttaa lellitty ipana

      Poista
    7. Mikä ongelma sulla ano 21.58 oikeen on nyt karoliinaa kohtaan? Vaikka sulla oiskin huono päivä, niin ei sitä silti tarvi purkaa muihin. Ja kukahan tässä nyt käyttäytyy, kuin ipana? :D

      Poista
  4. hei, kun luin sun yhtä postausta kun sait sen macbookin ja et sun pitäs sitä mokkula asiaa hoitaa, niin miten kävi? koska itelläni on postissa tulossa se ja tarttisin siihen mokkulan. Joten saitkos se mokkulan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis meillä oli jo valmiina mokkula, mutta koska käytin sitä jotenkin "liikaa" niin se alkoi temppuilemaan ja sen netti hidastui tosi paljon, joten sen varassa piti elää pari viikkoa kun modeemikaan ei toiminut :-) Mutta nyt se ongelma on jo korjaantunut!

      Poista
    2. Eli siis onko sulla enää sitä mokkulaa?:) vai mitä käytät? xd

      Poista
    3. On mulla se mutta käytän sitä vaan sillon kun oon jossain muualla kuin kotona :-)

      Poista
    4. juu!:) onko se minkä merkkinen ?

      Poista
    5. Huawei, Soneralta ostettu :-)

      Poista
  5. olis kiva postaus mis kertoisit sun huoneesta, olis kuvia, ja kertoisit parhaist jutuist sun huonees :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä voisin varmaan joskus sellaisen tehdä, en tosin ehkä tästä nykyisestä huoneesta :-)

      Poista
  6. oo ihania jotenki nää kuvat :D :)

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana tuo sun pipo :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäkin tykkään tosta tosi paljon! :-)

      Poista
  8. voi vitsi miten hyvältä toi jogurttiherkku näyttää!!

    VastaaPoista
  9. Ihania kuvia & IHANA PIPO!♥

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Tosi kivat kuvat ja ihana toi pipo! :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8