KOHELLUSKESKIVIIKKO

Tässä muutamat kuvat viime päiviltä. Tänään on ollut taas sellainen kohelluspäivä, jolloin sattuu ja tapahtuu. Tällaset päivät on mulle aika tyypillisiä, niin kuin äiti sanoo niin oon syntynyt koheltamaan. Luokassa lentävän tangle teezerin lisäksi meinasin lentää portaat naama edellä alas ja kompastuin reeneissä mattoon ja taitoin varpaani. Tänään on siis tullut naurettua koko viikon edestä! Huomenna onkin sitten viimeinen koulupäivä ennen ihanaa pidennettyä viikonloppua, ja siitäkin päivästä puolet menee ylioppilaitten lakitukseen. Mun Lindexin paketti on myös tullut, joten käyn hakemassa sen huomenna, siitä lisää sitten myöhemmin! Mä oon myös suunnitellut että kuvaisin huomenna My Dayn ihan vain kuvamuodossa ja kännykällä, koska järkkärillä on aika vaikea ottaa kuvia monessa tilanteessa. Joten kertokaa mitä mieltä olette, teenkö sen postauksen iPhonella niin että on enemmän kuvia vai kameralla mutta vähemmän kuvia? Huomenna on myös luvassa arvontaa näin joulun kunniaksi, joten pysykäähän kuulolla! maanantai joulumaanantai joulu joulu

11 kommenttia:

  1. IPhonella että enemmän kuvia! :)

    VastaaPoista
  2. iPhonella mielummin!:)
    Mistä oot ostanut nuo jouluvalot? Aivan ihanat!

    VastaaPoista
  3. iphonella jotta on enemmän kuvia :)

    VastaaPoista
  4. mikä ton essien lakan nimi on?:) mistä sitä sais?

    VastaaPoista
  5. iphone :-) ja paaaljon kuvia!!

    VastaaPoista
  6. haha eikää oot kova koheltamaan :D!

    VastaaPoista
  7. Ihanat kuvat!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. hei miten sait tuol flickrissä että sun kuvia ei voi kattella sieltä?:o tarvisin ittelleniki semmosen..! jos oon ny ymmärtäny oikein et mite tää toimii xd

    VastaaPoista
  9. joo iphonella myday ! :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8