BLANC

Tänään lämpötila laski taas vähän siedettävimpiin lukuihin, joten pääsin ottaan asukuviakin taas pitkästä aikaa! Oli siinäkin kyllä vähän säätämistä, koska ulkona tuuli ja pyrytti lunta suoraan silmiin. Tokalla yrityksellä kuitenkin onnistui tuo kuvien ottaminen, kun lumisade vähän laantui. Nää pari viimistä päivää on taas mennyt treenatessa ja koulujuttujen parissa. Viikonloppuna onkin sitten edessä seuran joulujuhla ja ensi viikolla alkaa jo loma! Ah ihanaa, lomaa mä oon kaivannutkin ja on kiva nähdää Neaakin taas pitkästä aikaa! Oon viimisten parin viikon ajan kuunnellu joululauluja tauotta ja polttanut tuoksukynttilöitä, löytyykö muita jouluintoilijoita? Tänään mä vetasin päälle uuden topin joka tuli siinä viimeviikkoisessa Lindexin tilauksessa, ja tuo on kyllä tosi kiva!outfit Jakku Bershka Toppi Lindex Housut Gina Tricot Kengät Seppälä Laukku Chicnovaoutfit

20 kommenttia:

  1. ilman takkiiko sä tuol ulkona olit? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olin, kuten kuvasta näkyy, vähän kylmä tuli kyllä! :-D

      Poista
  2. Mulla on nuo samat kengät, aivan parhaat :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä kivan näköset, harmi vaan että laatu on mitä on :-(

      Poista
  3. Oot todella kaunis ja sulla on hyvä kroppa!haluisin kysyä dr denimeistä, eli minkä kokoset sulla on ja venyykö ne sulla paljon? mikä sun koko on sitten esim gina tricon farkuissa? koska oon harkinnut dr denimeitten ostoa ja oon käyttänyt ginan farkkuja ennen, mutta ollaan suunnilleen saman kokoisia niin haluaisin tietää kuitenkin mikä koko kannattaa ottaa dr denimeistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti! Mun koko on ginan farkuissa ja farkuissa yleensäkin 25/32 tai 26/32, riippuu vähän mallista. Dr. Denimeissä mun koko on xs, ne nimittäin venyy tosi paljon! Ne on aika napakat sillon ekaa kertaa sovittaessa, mutta käytössä ne löystyy niin paljon että puolen vuoden päästä ne ei meinaa enää pysyä päällä :-D Eli veikkaan että se xs olis sullekkin ihan hyvä :-)

      Poista
    2. oon eri ku tossa yläpuolella, mut mulla ittellä on drdenimit koossa xs, ja mul on nyt venyny ne, ja ihan viikonki jälkee haaroist repes se sauma :D mut osaatko sanoo et jos otan koon isomman, ni venyyks ne sitte vielä enemmän ku ne xs:ssät, ku neki on parin kuukauden jälkeen sellaset vähä isommat :D tai onks sulla käyny tolleen?

      Poista
    3. Sun ei todellakaan kannata ottaa kokoa isompaa, koska ne venyy vielä enemmän! Mulla on nimittäin yhdet s-kokoiset denimit (tosin kirpparilta ostetut eli valmiksi venyneet), mutta ne on niin löysät että ilman vyötä niitä ei pystyis käyttämään :-D Eli kannattaa vaan hommata uudet xs:ät :-)

      Poista
  4. Sulla on tosi kiva blogi!Ja toi banneri on tosi hieno ja hyvälaatunen! Millä ohjelmalla oot ladannu sen bloggeriin, flickr:n kautta, vai? Mulla blogger muuttaa ne bannerit jotenkin huonolaatuiseksi, en tiedä mistä se johtuu...Ja mistä oot ostanu ton laukun ja paljon se maksoi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei kun toi banneri on ladattu suoraan koneelta! En kyllä tiiä mikä sulla vois olla siinä ongelmana, mutta kannattaa terävöittää sitä banneria ennen kuin sen lisää paikalleen, se on ainakin mulla auttanut :-) Ostin ton Chicnovalta melkeen vuosi sitten, hintaa oli dollareissa n. $50.

      Poista
  5. oi vitsi, sataispa tännekin noin paljon lunta ! oot täydellinen ja ihana blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, talvi ei ole mitään ilman lunta :-) Kiitos paljon!

      Poista
  6. I love your outfit, must have been cold to take the pictures haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you! Haha it was, but luckily I'm used to it :-D

      Poista
  7. missä päin rolloo oikeen asut ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä halua mun asuinpaikkaa täällä jakaa, mutta Rovaniemellä kuitenkin :-)

      Poista
    2. Juu:) näin vaan yhen ihan sun näkösen tytön siinä cittarin ja huoltoasemien välisellä tiellä :D

      Poista
    3. Aijaa :-D Mä en ole kyllä liikkunut kävellen siellä päin viime aikoina, joten se oli varmaan joku mun kaksoisolento!

      Poista
  8. I H A N A A S U ! ! !

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8