8 RANDOM FACTS ABOUT ME

Musta tällaset postaukset on hauskoja, ja koska eksyin tänään selaamaan kesällä otettua kuvia, päätin tunkea nekin tähän postaukseen. Tässäpä olis siis pari random faktaa minusta!
randomfactsaboutme1. Mulla on tosi huono ja valikoiva muisti. Jotkut asiat muistan tosi hyvin, mutta yleensä kaverit saa muistuttaa mun sovituista menoista tuhat kertaa, ja aina saan kuulla kommenttia tyyliin "et oo tosissas, taasko sä unohdit?".

2. Mulla on paha tapa jättää aina kaikki asiat viime tinkaan. "Älä tee tänään mitää sellaista minkä voisit tehdä huomenna" vois olla mun motto. Tästä syystä mä kuulun niin viimeisen illan panikoijiin, oli kyse sitten sähköposteihin vastaamisesta, tilauksen palauttamisesta tai kokeisiin lukemisesta.

3. Mun hiukset on mun suurin ongelma. Aina kotona ne on just hyvin, mutta heti julkisille paikoille lähtiessä ne sähköistyy/takkuntuu/lässähtää/on pörrössä tai muuten vaan rumasti. Sama homma jos yritän tehdä jotain lettikampausta tai nutturaa koulua varten. Aamulla ne ei takuulla onnistu, mutta illalla saan täydellisen nutturan ensimmäisellä yrityksellä, ja se vieläpä pysyy päässä eikä purkaudu parin minuutin jälkeen.

4. Mä en tykkään yhtään käsitöistä enkä minkään sortin taiteellisista jutuista. Mä oon luultavasti saanu traumat ala-asteen käsityötunneilta, kun opettajakin nauroi mulle ja jokainen oppilas teki virheen tehdessään "karot". No ei nyt sentään, mä en vaan tykkää yhtään mistään mihin liittyy lankaa, puikot tai neuloja. Kuvista mä suorastaan vihaan, nimim. hain kutosella kuvisluokalle ja pääsin sinne.
randomfactsaboutme5. Mä kuuntelen musiikkia aina mopolla ajaessani ja samalla mä laulan lähes aina(paitsi jos ei laulata). Mikään ei oo niin kivaa kuin eläytyä musiikkiin samalla kun ajaa, matka kaupungin toiselle laidalle sujuu paljon nopeammin!

6. Mulla on ongelma, jota mä kutsun pakkomielteiseksi häiriöksi, koska en keksi sille mitään muutakaan sanaa. Nimittäin aina nukkumaan mennessä mulla tulee mieleen kaikkia juttuja, tyyliin unohdin laittaa ripsiseerumia tai että mun piti vastata johonkin yhteistyösähköpostiin, enkä saa mielenrauhaa ennen kuin oon tehnyt tän kyseisen jutun. Tää on melko rasittavaa etenkin myöhään arki-iltoina, kun pompin pois sängystä tekemään milloin mitäkin ja sen tuloksena seuraava aamu sujuu enemmän tai vähemmän koomassa. Mä oon joskus koittanut olla välittämättä noista mun päänsisäisistä äänistä, mutta oon aina päätynyt riitelemään puoli tuntia itseni kanssa ja lopputulos on ollut sama.

randomfactsaboutme
7. Mä pyysin mun kavereita kertomaan pari faktaa, ja Nea ja Mari molemat mainitsi mun "hyperterveelliset" elämäntavat. Mähän en siis syö juuri ikinä pikaruokaa, enkä syö karkkia. Subin, hampparit, wrapit, sun muut tilaan aina ilman majoneesia, mikä huvittaa muita suuresti. Mä en vaan yksinkertaisesti pysty syömään mitään, mikä tihkuu rasvaa tai on muuten vaan tosi epäterveellistä(kiinalaisen friteerattujen kanapallojen kohdalla teen poikkeuksen) . Majoneesi on ykkösenä ällöttävien ruokien listalla.

randomfactsaboutme8. Mä ärsyynnyn aivan suunnattoman helposti kaikista pikkujutuista. Näistä hyviä esimerkkejä on esim. viheltely, hyräily, naputus, äänekäs hengittäminen tai mässyttäminen syödessä. Etenkin viheltely ja hyräily tekee mut hulluksi aika nopeasti. Tää johtuu siitä, että iskä tekee näitä kaikkia aina tahallaan ärsyttääkseen mua.

Näitä tuli yhtäkkiä mieleen vaikka kuinka monta lisää, mutta säästetään ne toiseen kertaan! Löytyykö teiltä samoja tapoja?
Ps. Kalenteriarvonnan voittaja on nyt arvottu ja voittaja on Tiia(tiiabc_@hotmail.com) Käypä tsekkaan sun sähköposti, mä laitoin sulle eilen viestiä! Onnea voittajalle ja kiitos kaikille että osallistuitte niin innokkaasti tohon arvontaan, niitä tulee varmasti jatkossa lisää!

24 kommenttia:

  1. Voi ei! Pystyin samaistumaan melkein kaikkiin noista. Paitsi hyperterveellinen on vaan puoliks. Välillä tekee mieli rasvasta mättöä. Mutta välillä taas ei tee ollenkaan, ja en vois kuvitellakkaan yhtään ällömpää asiaa ku se. Muista kyllä tunnistin,itseni :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mullakin välillä lipsahtaa just esim. sen kiinalaisen kanssa :-D Mutta kiva kuulla että en oo yksin tapojeni kanssa!

      Poista
  2. miten saat sun makean himon kuriin? :d monta kertaa syöt päivässä ja mitä ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se siinä onkin että mä en tunne makeanhimoa :-D Ja jos tulee nii sillon syön jogurttipähkinöitä tai hedelmiä! Muuten siis syön aivan normaalisti :-)

      Poista
  3. tota 5 en ois ehkä sinuna paljastanut on meinaa aika vaarallisen kuuloista :dddDdD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eihän se nyt paljoa eroa autossa musiikkia kuuntelemisesta. Ei vaan pidä musiikkia liian isolla. :D

      Poista
    2. Niin siis en mä sitä kovalla kuuntele, vaan aika hiljasella, mun pitää kuitenkin keskittyä ajamiseen ja se on siinä se pääasia :-D

      Poista
  4. samaistun 1, 2, 3 ja 8. erityisesti vielä tuohon pikkujutuista ärsyyntymiseen. Monesti mulle saattaa vaikka kaveritkin suuttua jos ne vaikka kynsillä kopisuttaa pyötää ja yhtäkki huuan että "lopeta tuo kopisuttaminen!" ja sitten monet mun kaverit säikähtää ja lähtee vaan pois suuttuneena. Onneksi silti monet kaverit jo ymmärtää etten yksinkertaisesti pysty hallitsemaan vihan tunnettanu tuommoisiin ärsykkeisiin :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on ihan sama, ne on jo oppinu että ei kannata vihellellä :-D

      Poista
  5. Mä tykkään tälläsistä faktapostauksista :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mä tykkään kans joten päätin tehdä tämmösen itekkin :-)

      Poista
  6. mulla on sama ongelma,että keksin sängys jonku kivan idean,sitten se on pakko tehdä heti tai kirjoittaa ylös että muistan myöhemmin. Välillä se on ärsyttävää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niin on! Koita siinä sitten alkaa nukkumaan... :-D

      Poista
  7. Tää oli ihana!:D Mulla on täysin sama asia 2., 3., 6., 7. ja 8. faktan kanssa!
    Varsinkin seiska keräs täältä suuret naurut, sillä oon itse aivan samanlainen. Joskus teen just tota, että kituutan yöllä puolesta tunnista tuntiin sängyssä, että en nyt varmana nouse vaan nukun ihan rauhassa, ton asian voin tehdä toistekin. Aina se sitten kumminkin menee niin, että hiippailen yöppärissä pitkin taloa tekemässä kaikki ne "supertärkeät" jutut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tuo on niin rasittavaa! Lopulta on vaan pakko antaa itselle periksi ja mennä ihan suosiolla tekemään se juttu :-D

      Poista
  8. Syöksä kuitenki joskus jotain sipsiä tai pop cornia?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sipsiä en juurikaan enkä kyllä poppareitakaan kun lähinnä elokuvissa :-)

      Poista
  9. toi kolmonen just sama, että jostain ala-asteelta jäänyt traumoja, kun kaiken teki aina väärin :D: vasenkätinen niin ei saa kavereiltakaan sitten ikinä apua :D mut itekin samastuin yllättävän moniin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, noita esimerkkejä löytyis vielä lisää! :-D

      Poista
  10. muistakko et onko victoria's secrettiä pariisissa ? (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei valitettavasti ole, itekkin petyin kun sitä ei noin suuresta kaupungista löytynyt :-(

      Poista
  11. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Mitä sää tykkäät yleensä syyä tuolla 21:sessä ja mitä suosittelisit sieltä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en itseasiassa oo ikinä syöny siellä mitään muuta kuin tuon Funky Chickenin, eli sitä siis! :-D Mutta sekä niitä makeita että suolasia vohveleita kannattaa kokeilla! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8