UUSI LEMPPARITAKKI

Tänään mulla on ollu rento vapaapäivä, ja sen takia mä kuvasinkin teille tänään Päiväni Kuvina - postauksen! Tällä kertaa mä jopa muistin ottaa niitä kuvia, haha. Me käytiin Emma-Lotan kanssa keskustassa ja kahvilla, mutta mun päivästi lisää huomenna! Mä ostin myös pari uutta juttua, niistäkin lisää myöhemmin. Keskustassa pyörähtäessä oli tarkotus myös ottaa jonkinnäkösiä asukuvia kun kerrankin oltiin valosaan aikaan liikkeellä, mutta taas kävi niin että monesta kymmenestä kuvasta yksikään ei onnistunut… Mä niin vihaa sitä kun käy näin, etenkin jos on ollut hyvä ilma ja hiukset hyvin! Mä halusin silti tulla postaamaan, huomisen postauksessa on sitten enemmän kuvia! IMG_0657 IMG_0699 Mulla oli tänään ekaa kertaa päällä tuo Sheinsiden uusi takki, ja totesin sen muuten tosi kivaksi, paitsi että illalla kotiin kävellessä tuli kylmä. Tuo onkin varmaan enemmän kevään ja syksyn takki, mutta oli silti pakko päästä kokeilemaan!

20 kommenttia:

  1. ääks, ihana takki!! rakastuin tohon leikkaukseen ja noihin matskuihin. muutenkin aivan ihanaa blogia pidät:)

    http://annacharlottaa.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mäki tykkään tuosta kun toi on niin erilainen :-)

      Poista
  2. Aivan ihana takki ja kiva asu muutenkin!! :-)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Tosi ihana takki,oon itekkin haikaillut noiden perään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki kuolasin tuota ties kuinka kauan ennenkuin lopulta päätin tilata :-)

      Poista
  5. Niiin ihana takki ja muutenkin toi asu on tosi kiva!! :)

    VastaaPoista
  6. Ihana takki!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Mistä toi sun huivi on? :)

    VastaaPoista
  8. mistä toi huivi on :)?

    VastaaPoista
  9. jossai postauksessa ootki saattanu kertoo mut en jaksa ettii nii mistä oot ostanu nuo kengät ja paljo maksoi? onko ollu hyvät ja onko lämpimät :) ku oon itelle ettimässä vähän ton tapasia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin noi pari viikkoa sitten Seppälästä ja maksoi muistaakseni jotain 25€. On ollu muuten tosi hyvät, mutta ne meni rikki pari viikkoa sitten kun tosta sivusta irtos toi koristesolki. Se tosin irtos sen takia että joku astu tai hyppäs siihen päälle :-D Ja on ihan suht lämpimät, ei oo ainakaan vielä palellu!

      Poista
  10. Ostin noi pari viikkoa sitten Seppälästä ja maksoi muistaakseni jotain 25€. On ollu muuten tosi hyvät, mutta ne meni rikki pari viikkoa sitten kun tosta sivusta irtos toi koristesolki. Se tosin irtos sen takia että joku astu tai hyppäs siihen päälle :-D Ja on ihan suht lämpimät, ei oo ainakaan vielä palellu!

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8