UUSI BANNERI

lauantai lauantai lauantai lauantai Mulla harmittaa, etten päässyt tämänpäiväiseen Indiedays Inspiration Blog Awards -tapahtumaan. Onneksi mä kuitenkin pääsen tunnelmaan mukaan muitten postauksia lukemalla! Tää päivä on mennyt kotona sairastellessa, mä nimittäin onnistuin sairastuun just koeviikon kynnyksellä. Mä jo hetken luulin että tää flunssa olis lähteny pois, mutta sitten kävelin vähillä vaatteilla pakkasessa muutaman kilometrin ja tää palas takas entistä pahempana. Mutta eipä tässä valitus auta, toivotaan että tää paranee tiistaihin mennessä. Tänään oon kattonut Modernia Perhettä pitkästä aikaa ja alottanut luku-urakan. Mä olisin halunnut syödä pipareita, mutta kotoa niitä ei löydy eikä kauppaankaan jaksa lähteä. Tämä teksi pomppii nyt vähän asiasta toiseen, mutta mitä tykkäätte uudesta bannerista? Mua ärsytti se vanha banneri ties kuinka kauan, ja nyt sain vihdoin väsättyä uuden, vähän yksinkertaisemman ja hillitymmän bannerin. Tätä blogin ulkoasua pitäis vielä vähän muokkailla, niin olisin taas vähän aikaa tyytyväinen!

55 kommenttia:

  1. Toi banneri on tosi kiva ja ihanan valoisa, mutta mulla heti pisti silmään tuo alhaalla vasemmalla oleva kuva, kun näyttää että se olisi pienempi tai sillee :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siinä on kai joku valkonen kaappi tms, niin näyttää pienemmältä.. mullakin pisti silmään

      Poista
  2. Se entinen banneri oli musta kivempi mutta on kyllä tuoki tosi huippu!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tästä enemmän, ne entisen bannerin värit alko ärsyttää :-D

      Poista
  3. Oi hitsi tuo on kyllä ihan mielettömän kiva toi uus banneri! =) tykkään enempi tuosta mitä edellisestä! :3

    VastaaPoista
  4. muuten ihana toi banneri mut toi teksti on jotenkin liian voimakkaasti esillä! noi kuvat on iha täydelisiä muuten :-)

    VastaaPoista
  5. oi ihana! toi teksti on ehkä vähän hassulla fontilla, musta siihen sopis tosi hyvin vaikka times ja ilman tota viivaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä just tykkään tosta fontista, toi on kuitenkin aika sellanen perinteinen :-)

      Poista
  6. ihana uus banneri! ja oot niin luonnonkaunis nuis kuvis :3♥

    VastaaPoista
  7. Aiemmassa postauksessa puhuit punnitse & säästä -kaupasta jonne mulla on haluttanut jo kauon mennä! Onko siellä kuinka kallista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä hinnat vaihtelee vähän eri tuotteiden välillä, mutta joissain on kyllä aika kovat kilohinnat :-D Että kyllä sinne saa pari kymppiä tuhlattua jos innostuu! Mulla ostokset on aina ollu siinä 3-7€ välillä :-)

      Poista
  8. Ihana banneri! höh ku oot kipee,parane pian :-(

    VastaaPoista
  9. Mistä toi sun huivi on?:)

    VastaaPoista
  10. Oi mistä toi ihana viininpunainen paita on? :)

    VastaaPoista
  11. tä banneri on superkiva! tykkään kovasti :)

    VastaaPoista
  12. oi ihana banneri, sopii täydellisesti tähä blogiin !:)

    VastaaPoista
  13. Vastaukset
    1. Mustakin toi on kiva, vähän vaihtelua tähän ulkoasuun :-)

      Poista
  14. milloin sulla on eka koe nyt koeviikolla? :)

    VastaaPoista
  15. Vastaukset
    1. Mäki tykkään tosta paidasta tosi paljon! :-)

      Poista
  16. Kiva banneri! Itse silti pidin edellisestä enemmän, mutta on tämäkin kiva!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin kyllä tosta edellisestäkin, mutta halusin nyt vähän hillitymmän :-)

      Poista
  17. Ihana toi uus banneri♥
    http://annikalivesindreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. ihana banneri, missä teit ? :) ja upeita kuvia ! millä muokkaat nää kuvat yleensä? :o sori kauhee kyseleminen XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iPiccyllä tein ja sillä myös muokkaan! :-)

      Poista
  19. mistä toi punanen oaita on ! ihan sairaan kiva :) onks toi taakaki avoinainen vai onks se normaali?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Bik Bokista! Ja on takaa ihan normaali :-)

      Poista
  20. mullakin alkaa koeviikko tiistaina! ja tosi kiva on toi uus banneri :) onks sulla kikkiä ? haluisin ehkä tulla jutteleen sulle, mut oon tosi ujo... mut saako tulla kikkailee ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun kik karoliinas, tottakai mulle saa tulla jutteleen! Muutkin on tullu, ei tarvi turhaa ujostella :-)

      Poista
  21. Mitä noi ekat gadgetit on tosssa? jotai pelijuttui maybe?

    VastaaPoista
  22. Monta koetta sulla on tällä koeviikol?

    VastaaPoista
  23. tykkään ihan älyttömästi sun blogista, kun kuvat on selkeitä ja tosi hyvät värit tms! :)
    voisitko tehdä postauksen, missä kertoisit millä kameralla+objektiivilla kuvaat, millä asetuksella ja miten muokkaat kuvasi? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tosi kiva kuulla! Juu, mä oon itseasiassa jo suunnittellemassa tuota postausta :-)

      Poista
  24. onko toi sun takki mistä? entä huivi? :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8