TIISTAI

tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai Tässä olis pari kuvaa tältä päivältä. Tää päivä lähti vähän vaivalloisesti käyntiin, mä nimittäin onnistuin ilmeisesti venäyttään mun nilkan eilen treeneissä ja aamulla pystyin just ja just kävelemään. Niin mun tuuria! Koulussa oli mukavaa nilkuttaa ensin kolmanteen kerrokseen ja sitten sieltä alas. Tänään oli pitkään stressattu matikankoe, joka meni yllättävän hyvin. Huomenna onkin sitten luvassa viimeinen koe ja sitten saa taas olla rennosti! Onneksi enkku on viiminen koe, joten vikana iltana ei tarvi lukea iltamyöhään. Mä en nimittäin edes muista millon olisin viimeksi päässyt sänkyyn ennen puoltayötä, joten tää väsymys alkaa jo pikkuhiljaa tuntumaan. Eilen meillä oli koulussa kuntotestit, jonka tuloksiin oon todella tyytyväinen! Mitäköhän muuta mulla oli asiaa... Aina pitkin päivää mulla tulee mieleen vaikka mitä juttuja tänne kerrottavaksi ja sitten kun alan kirjottaan niin höpisen yleensä kaikkea muuta ja aivan asian vierestä :-D No, mä jatkan tästä lukemista ja palaillaan taas huomenna!

27 kommenttia:

  1. Oot tosi kaunis! Ihana toi kuva, missä sulla on punainen neule :)

    VastaaPoista
  2. ihanat kengät ja neuletakki! mistä noi on peräisin? :-) ja mulla on yleensä aina sama ongelma postausta kirjoittaessa, että aina pitkin päivää tupsahtelee mieleen kaikkia asioita mitä vois seuraavaan postaukseen kirjottaa, mutta sittenku sitä postausta alkaa kirjottamaan katoaa ne asiat päästä salamannopeesti.. :-D pitäis kai alkaa laittamaan niitä johonki paperille ylös..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saappaat on Eccon ja neule on Onlysta :-) Joo, mäkin alan jo harkitseen tota että alan kirjottaa asioita muistiin, haha :-D

      Poista
  3. Oot tosi kaunis ja sulla on ihana muoti :)!!

    VastaaPoista
  4. Ihana asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. upeita kuvia ja ihanat nuo saappaat ! oot ihan älyttömän kaunis :-)

    VastaaPoista
  6. Sun vaatteet on aina niin ihania ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos, mun mielestä taas tuntuu ettei mulla oo mitään kivoja vaatteita! :-D

      Poista
  7. Ihania kuvia ja tosi kivat saappaat! sun blogista ja susta huokuu semmonen ihana positiivisuus :>

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. ihana postaus, oot tosi kaunis!:) hei millane toi 50mm objektiivi on, tai mihin se on niinku erikoistunu tai sillee u know ?:D ja mitä eroo sillä on tohon 40mm objektiivii, mitä toivot lahjaks? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se 50mm on tosi hyvä muotokuviin ja tällasiin eli ihmisten kuvaamiseen, ja 40mm on myös :-) Eipä niillä oikeastaan ole hirveästi eroa, kai? :-D

      Poista
  9. Toi toka kuva on aivan upee! Muutkin on hienoja :-)

    VastaaPoista
  10. noi kengät on tosi kivat ! onks menny hyvin kokeet ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on yhdet mun lemppareista! Joo, on menny ihan hyvin tai ainakin siltä tuntuu, saa nähdä sitten palautuspäivänä että miten meni :-D

      Poista
  11. Paljo tolla neuletakilla on hintaa ja mistä se on:-) oon metästäny tollaista tieskuinka kauan!:D oot superkaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on Bershkasta, makso muistaakseni n. 25€ :-) Kiitos paljon!

      Poista
  12. miks vitussa sä yrität aina seisoo tollee et sun haarojenväliin tulis kolo :D kyllä tiiät mistä mä puhun.
    aivan vitun säälittävän näköstä :D
    oot jo muuteski nii laiha ja kaunis -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se riippuu ihan siitä että satunko seisomaan jalat yhdessä vai en :-D Jos en seiso jalat yhessä niin tottakai siihen jää rako ja jos en nii ei sitä tietenkään tuu :-D

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8