SMK 2014

Noniin, kisat on nyt kisattu ja ekaa kertaa mulla on kuvia myös meidän kisasuorituksesta! Matka Tampereelle meni hyvin, ja kisoja edeltävä ilta meni seuraavaan päivään valmistautuessa. Aamulla meikattiin ja laitettiin hiukset hotellilla, jonka jälkeen lähdettiin rekisteröitymisen kautta lämppäämään. Koko aamupäivä oli aika kiireinen, joten en kerennyt ottaa juuri missään välissä kuvia ja sen takia niitä on tällä kertaa paljon vähemmän kuin yleensä. Vapaa-aika alkoi vasta kisasuorituksen jälkeen ja silloin oli jo niin pimeää että ulkona ei voinut ottaa kuvia. Kenraali meni huonosti, mutta itse kisasuoritus lähes puhtaasti yhtä pudotusta lukuunottamatta. Mulla ja mun stunttiporukalla oli puhdas ohjelma, joten oon tyytyväinen. Meidän sarjassa oli aivan älyttömän kova taso joten ei päästy jatkoon. Tosi moni hyvä joukkue jäi ilman SM-paikkaa, mikä oli kaikille aika yllätys! Oon silti ihan tyytyväinen, vaikka ei päästykkään läpi. Muuten koko kisamatka oli tosi kiva, vaikka aikataulu oli aika kiireinen. Palkintojenjaon jälkeen me lähdettiin Mäkin kautta kotiin, väsyneinä mutta tyytyväisinä. Mä nukuin bussin lattialla koko yön, mutta kotiin päästyäni kaaduin silti suoraan sänkyyn. Mun oli tarkoitus raahautua iltapäivän tunneille, mutta väsymys vei voiton ja päätin suosiolla jättää menemättä. Tänään mä oon tehnyt vähän koulujuttuja ja muokannut kuvia, illalla on akrotreenit joita en todellakaan aijo jättää välistä!Collage IMG_0195 IMG_0196 IMG_0163 IMG_0149 IMG_0141 IMG_0133 Collage

18 kommenttia:

  1. Ihana postaus!! :) Näitä cheer kuvia kattelee kyllä useamminkin ;)

    VastaaPoista
  2. Onko teidän joukkueessa Roosa niminen tyttö?

    VastaaPoista
  3. Kamalaa nähdä ittensä katsomossa tyhmä ilme päällä XD

    VastaaPoista
  4. onks sul kuvii kaikist joukkueist? esim ftc:n sennuist:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo sennuista ollenkaan kuvia koska oltiin tuolla vaan sunnuntaina :-)

      Poista
  5. Aivan :D Kävin treellä siskon kaa ja näin ku lämmittelitte siellä tiellä. Heti tuli mielee, että eikös Karoliinalla oo Cheer-kisat? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai missä tiellä? Mutta joo, niinhän meillä oli :-)

      Poista
  6. muuten haluisiks sä tehä jonku postauksen missä kerrot joitakin treenivinkkejä ja esim miten treenaat ja sitte joku semmonen missä on sun tän hetken eniten kuunneltua musiikkia:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä varmasti joskus voin tehdä! :-)

      Poista
  7. Kiva postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Voi ku oot kaunis!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8