PÄIVÄNI KUVINA

Tässäpä olis tämä eilen luvattu Päiväni Kuvina -postaus. Mulla oli siis eilen tosiaan vapaapäivä, ja päätin tehdä tän eilen siksi että arkipäivinä mulla ei yleensä olis aikaa kuvata tällasia, etenkään aamusta.Collage Mun aamu alkoi ihanasti herätyskelloa torkuttamalla, ja lopulta sain vääntäydyttyä ylös. Sitten mä tein aamupalaa ja söin sitä samalla ku tsekkailin uudet sähköpostit ja vastailin kommentteihin. Collage Sen jälkeen mä katsoin yhden jakson Gleetä ja koitin samalla tehdä koulujuttuja merkkaamalla kalenteriin koepäivät. Mun oli kyllä tarkotus availla niitä kirjojakin, mutta Glee ja laiskuus vei voiton. Collage Sitten mä kuuntelin musiikkia Spotifysta niin kauan, kunnes aika loppui. Mikään ei niin ärsyttävää ku se, että se aika loppuu just kun oot lisänny soittolistat täyteen uusia hyviä biisejä! Mä siivoilin siinä samalla ja valmistauduin keskustaan lähtöön, me oltiin nimittäin sovittu Emma-Lotan kanssa että lähdetään 11:50 lähtevällä bussilla. No, mähän tapani mukaan vaihdoin housut 3 kertaa ja kengätkin pariin otteeseen, joten pääsin lähtemään vasta 11:41. Siinä tulikin sitten hieman kiire, koska sille pysäkille oli matkaa yli 1km! Se oli viiminen kerta kun lähden tuolta kauimmaiselta mahdolliselta pysäkiltä, kun tossa vieressäkin olisi pari. Mä tietenkin juoksin koko matkan ja ihmeellistä kyllä kerkesin ajoissa! Collage Ensimmäisenä me otettiin asukuvat, jonka jälkeen me suunnattiin kirpparille. Sieltä löyty pari juttua, jotka näkyy tässä postauksessa. Lyhyen kirpparikierroksen aikana meille tuli nälkä joten me mentiin lähimpään kahvilaan, eilen Kauppayhtiölle. Tuo paikka ei ole varsinaisesti mun tyylinen tai sellanen paikka missä kävisin usein, mutta hyviä sandwichejä siellä ainakin on! Mä otin mansikkasmoothieta ja kinkku-juusto-sandwhichin ja oli kyllä hyvää! Collage Kahvilan jälkeen me kierrettiin kaikki peruskaupat ja löysin yhden tosi kivan paidan Bik Bokista, ja vielä -50% hintalapun kanssa! Kerrankin mulla kävi hyvä tuuri. Me käytiin myös Punnitse & Säästä:ssä, mutta tällä kertaa mä hillitsin itseni ja lähdin sieltä pois tyhjin käsin. Mulla on nimittäin tälläkin hetkellä kotona kaapissa 5 pussia kyseisen kaupan pähkinöitä, joten parempi etten vieraile siellä vähään aikaan! Mä oon niin koukuttunu niihin jogurtilla päällystettyihin hasselpähkinöihin, ne tulee olemaan mun tulevan koeviikon vakkari opiskelueväät! Collage Mä jouduin menemään kotiin eri bussilla kun oli tarkoitus, joten mä jouduin kävelemään kotiin sen 1km (mun mielestä) aivan jäätävässä pakkasessa. Kotiin päästessäni mä olin jäässä luita ja ytimiä myöten, joten mä kaivoin mun rakkausjumpsun esille ja hengailin siinä koko loppuillan. Mä myös laitoin mun uudet ostokset kaappiin, aika väreiltään yhteensopivia nuo vaatteet! Collage Mä tein itselleni maailman parasta ruokaa, nimittäin pinaattikeittoa raejuuston kanssa! Mitkään ruoat ei sovi niin hyvin yhteen kuin nuo kaksi, nam. Syödessä mä hoidin samalla yhteistyöjuttuja ja vastailin sähköposteihin. Mä myös eksyin selaamaan muitakin nettikauppoja ja siinä vierähti aika nopeaa muutama tunti! Collage Parin tunnin rentoilun jälkeen olikin jo treenien aika, joten mä vedin treenikamppeet niskaan ja nappasin mun uuden ihanan kisoista ostetun treenikassin mukaan. Siellä vierähti pari tuntia, ja oli kyllä harvinaisen hyvät akrotreenit!
Collage Treenien jälkeen mä söin iltapalaksi pilttiä jonka jälkeen menin suihkuun. Sitä ennen oli pakko näköjään ottaa kuva mun treenien jälkeisestä ihanasta pörrölookista, haha.
Kertokaahan mitä tykkäsitte tästä! Tää ei tosiaan kuvaa ihan mun normipäivää, mutta koitan saada joskus sellaisenkin postauksen tehtyä!

42 kommenttia:

  1. Kiva postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ketkä on sun lemppari youtuberit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bethany Mota ja Meredith Foster! Mulla on tosi paljon lemppari youtubereita, mutta noi tuli ekana mieleen :-)

      Poista
    2. Ihana postaus ja mulla sattuu olemaan samat suosikkiyoutuberit. Ja oon kans miettiny, et miltäköhän toi raejuusto maistuu tossa, mut täytyypä kokeilla :)

      Poista
  3. ihana postaus :) lisää tämmösiä!

    VastaaPoista
  4. missä sun ihana banneri on? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vaihdoin sen tollaseen väliaikaseen koska mulla on ärsytti se vanha niin paljon :-D

      Poista
  5. ihana postaus! :) Millä ohjelmalla oot muuten tehny ton bannerin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! iPiccyllä olen tehnyt sekä uuden että vanhan bannerin :-)

      Poista
  6. tosi kiva postaus! paras koskaan lukemistani "my day"-postauksista:)

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Kiitos! Mäki tykkään tästä paljon enemmän kuin entisestä :-D

      Poista
  8. Mistä kattelet gleetä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsomosta yleensä, mutta nyt oon jääny jälkeen niin katon muualta :-)

      Poista
  9. mitä akroo osaat? :) mitä paikkaa teet stunteissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Empä juuri mitään :-D Flikki, arabiflikki jne ja oon pohja!

      Poista
  10. Tosi kiva postaus ja ihana uus banneri :-)!

    VastaaPoista
  11. Mikä auto teillä on? :) Kiva banneri, ja tälläisiä postauksia lisää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööh mun on pakko myöntää että en oo ihan varma, Opel ja Volvo kai? :-D Kiitti!

      Poista
  12. Tää oli tosi kiva postaus! Tee lisää näitä, varsinkin sun arki päivästä tällänen olis tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo mä koitan tehdä joskus kun on aikaa :-)

      Poista
  13. Kiva postaus, mut mä mä mä - alko vähän tulla korvista ulos :---D oot kaunis!

    VastaaPoista
  14. minkä vaatekaupan nettisivut näkyy tos yhes kuvas?

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8