LAUANTAI - VIIKON PARAS PÄIVÄ

Ai että mä rakastan viikonloppuja! Mikään ei oo niin kivaa kuin raskaan kouluviikon jälkeen nukkua pitkään lauantaiaamuna ja laittautua valmiiksi ilman kiirettä. Me käytiin taas perinteisesti kiertelemässä äitin kanssa kauppoja, mutta mukaan ei tarttunut mitään muuta kuin tuo Essien kynsilakka, sävyssä Set in stones. Mulla oli kamera kyllä matkassa koko päivän, mutta oltiin sen verran myöhään liikkeellä että asukuvat jäi vaan haaveeksi. Kiitos muuten sulle ihanalle lukijalle joka tulit moikkaan mua Cubuksessa,  piristit mun päivää ja hymyilin vielä pitkään sen jälkeen! Mä kyllä vähän jäädyin siinä tilanteessa kun se tuli niin yllättäen, haha. Mä koitin tänään ettiä jotain kivoja neuleita tai kauluspaitoja, eikä mistään tuntunut löytyvän sopivia! Miksi oi miksi kaikkien liikkeiden paitojen pitää olla niin pitkiä? Lähes kaikki sellaset sifonkiset puserot valuu mulla reilusti pepun yli ja näyttää tosi hassuilta, oonko ainoa tämän ongelman kanssa painiva? Kotiin päästyäni mä sytytin tuoksukynttilät palamaan ja aloin selaamaan kaikkia uusia lehtiä läpi, ihanaa että saa pitkästä aikaa rentoutua! Nyt mä taidankin lähteä tästä saunan kautta nukkumaan, hyvää lauantai-iltaa teille!lauantai lauantai lauantai lauantai lauantai lauantai lauantai

18 kommenttia:

  1. Toi on niin ärsyttävää ku nykyään justiin kaikki kauluspaidat on niin pitkiä!!! O:<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, kelle ne muka on sopivia? :-D

      Poista
    2. jep mullaki toi sama ongelma! ihan törkeen ärsyttävää ku katsoo näyteikkunasta että jes tuolla on mun paita ja sitten kirmaa kauppaan ja kuinka ollakkaan se on tyyliin minimekon näkönen :D ei semmosta voi ihan farkkujen kanssa pitää ja legginssien kanssa se näyttää jollekkin yöpuvulle :D

      Poista
  2. Ihanan värinen Essien lakka :) Ja oikeesti totta toi pituusjuttu, mulla on ihan sama varsinkin just kauluspaitojen kanssa! Ite oon muutenkin sen verran lyhyt, että ne näyttää sit onnettomilta säkeiltä mun päällä. Ite oon Ginasta löytänyt piristäviä poikkeuksia, mun mielestä siellä on aika paljon lyhyen mallisia paitoja muutenkin.

    http://emmaelviiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mä oon aina just kironnu sitä kun Ginassa on niin pitkänmallisia paitoja! Mutta se tässä onkin hauskaa että mä en edes ole mitenkään lyhyt, niin voin kuvitella miten hankalaa kauluspaitojen löytäminen on mua pienemmillä :-)

      Poista
  3. Mä löysin just hm sellasen peruskauluspaidan, mikä ei kyl oo sifonkinen jos sellaista etsit! Lyhyen mallinen ja tosi mukava päällä eikä hintakaan rokota kukkaroa hirmuisesti! :-) tässä linkki siihen paitaan; http://m.hm.com/fi/product/93004?article=93004-Z
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti vinkistä, pitääpä käydä tsekkaan toi paita! :-)

      Poista
  4. Itellä kans sama ongelma et paidat liian pitkiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En yhtään ihmettele et tää on niin yleinen ongelma, miksi nitten pitää olla niin pitkiä? :-D

      Poista
  5. Mulla kans ihan sama kauluspaitaongelma! Tosin ei mikään ihmekään kun pituutta löytyy vähäsen yli 150 cm. :D Tosi ihania kuvia, voi että kuulostaa (ja näyttää) ihan supermukavalle illalle!:-)

    VastaaPoista
  6. Noissa kynsilakkakuvissa taustalla näkyvä tähtikuvioinen asia, onko se peitto ?:D mistä se on?:)

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia!(: millä asetuksella kuvaat ja mikä on sun iso arvo ja valosuus kun kuvaat tälläi sisällä? (: mulla tulee rakeisia kuvia tälläisessä valossa ja kuvaan kans 50mm ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne asetukset tietysti vaihtelee paljon tilanteen mukaan, mutta näissä kuvissa ISO oli muistaakseni jotain 400-1600 välillä. Pyrin valitsemaan mahdollisimman ison suljinajan, 1/60-1/100. Kyllä niihin mullakin tulee vähän kohinaa, mutta sille ei oikeen voi mitään :-)

      Poista
    2. hei voiko ton suljinajan valita millä asetuksella tahansa: m, av, tv, p yms? kiitos avusta! (:

      Poista
  8. Ihana toi kynsilakka!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin iskin siihen heti silmäni ja se oli pakko saada! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8