LAHJAIDEOITA

Joku toivoi että mä tekisin tällasen lahjaidea-postauksen, joten täältä pesee! Mä en itsekkään ole mitenkään kauhean hyvä keksimään muille lahjoja, ja nää kollaasit on koottu sen pohjalta, mitä mä voisin omille kavereille ja perheenjäsenilleni ostaa.
gifts


Kaverille annettava lahja riippuu paljon annettavan lahjan hintaluokasta. Musta hyviä ja suht helppoja perusjuttuja on kaikenlaiset vartalotuoksut ja rasvat, sillä niistä tykkää melkeempä jokainen. Muita turvallisia lahjavaihtoehtoja on pörrötossut tai sukat, kynsilakat tai vaikkapa tuoksukynttilät. Kalliimmista lahjoista hajuvedet ja korut on melko helppoja ostaa, kunhan utelee etukäteen mieltymykset selville, jotta ei tulisi vahingossa ostettua lahjan saajan inhokkituoksua. Nämä lahjat tietenkin vaihtelee paljon persoonan mukaan, materiaa inhoavalle ei ehkä kannata tuputtaa koruja ja kynsilakkoja ja lukuinnottomalle kirjat on huono vaihtoehto.
gift2


Äidille on vielä vaikeampi ostaa mitään, sillä siltä löytyy jo aikalailla kaikkea. Aika hyviä lahjavaihtoehtoja on mun mielestä hajuvedet, huivit tai nahkahanskat, joista olisi oikeasti hyötyä näin talvella! Myös korutelineet ja koriste-esineet yleensäkin on aika perinteisiä äitien lahjoja, samoin ihonhoitosetit.
gift3


Veli on mun mielestä näistä ehkä kaikista helpoin, koska sen mieltymykset on aika hyvin selvillä. Miespuoliset ei yleensäkään oo mitenkään vaativia lahjojen suhteen, joten lahjoja on helppo keksiä joka hintaluokasta. Omalle veljelleni mä voisin kuvitella ostavani jonkun levyn, elokuvia tai pipon. Myös kuulokkeet ja pelit on pelaamisen ystävälle hyvä vaihtoehto, joskin ehkä vähän hintavampia. Ja mä luulen, että tuo GTA V löytyy jo aikalailla kaikilta jotka sen haluaa... Jos mä hankkisin lahjan yhdessä äitin kanssa, se olisi luultavasti kello, partavettä tai lahjakortti johonkin vaatekauppaan, vaikka mä luulen että se ei ehkä kovin innostuisi tuosta viimisestä, riippuu henkilöstä!

15 kommenttia:

  1. tosi kivoja ideoita!:-) millä ohjelmalla oot tehnyt ton bannerin? itelläni on ongelmia koon kanssa... ja miten olet kuvat saanut näin isoiksi? vaikka valitsen kuvan alta "erittäin suuri" ei oikein ole tarpeeksi isoja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Oon tehny sen ihan iPiccyllä :-) Mä lataan kuvat Flickrin kautta joten valitsen sieltä tän koon Medium 800!

      Poista
  2. Millä ohjelmalla teit noi kollaasit? Ite tein mun blogin joulutoivepostauksen kollaasit polyvorella, mut noikin näyttää tosi kivoilta. :)

    http://juliaamandan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on tehty just nimenomaan polyvorella :-D

      Poista
  3. Ihanat kollaasit!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. siis miten sait esim. löydettyä noi H&M'n tossut tuolta, kun mä en löydä mitään H&M'n tuotteita ees polyvoresta. en ymmärrä. enkö osaa käyttää sitä ollenkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hain ensin merkiksi H&M:n ja sen jälkeen laitoin hakuun "slippers" ja heti löyty! :-)

      Poista
  5. voisitko pliiis auttaa mua! miten saa suurennettuu sitä kollaasien kokoo tuol polyvoressa ku mulla se automaattisesti tallentaa ne 600x600 kokosena? ://

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä kuvakokovalikossa on sen 600px:n alla Custom, paina siitä niin saat itse määrittää sen kollaasin koon :-)

      Poista
  6. mulla ois yks kysymys liittyen siihe sun iphonen sisältöpostauksee :) et miten ne eri sovellukset saa laitettua sillai kansioittain? tai että miten sä oot saanu laitettua esim ne kaikki urheilujutut omaan kansioon ja kuvanmuokkausohjelmat omaan? :D en tiiä ymmärsitkö mitä tarkotin mutta mielenkiinnosta kysysin kun tuli vasta laitettua iphone 5 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä voin auttaa! paina jotain sellast sovellusta pitkään, silleen et se rupee ns. Tärisee. Sitte ku se tärisee, ni saat sitä liikuteltuu painat siitä sovelluksen kohalt sillee vähä pidempää ja sit liikutat sen ohjelman sen ohjelman päälle minkä kaa haluut sen samaa kansioo, ja sit ne menee :) toivottavasti tajusit!

      Poista
    2. juu tajusin ja kiitti paljo! :) jotai tollasta oonki jo yrittäny mut en oo vaa sit yhistelly niitä vielä :)

      Poista
  7. Minkä ikänen sun veli on? (:

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8