kuvia viime päiviltä

Turhauttaa, koska oon viimisen tunnin ajan koittanu saada tallennettua kuvia iPiccystä tähän koneelle. Kerrankin kun sain otettua hyvässä valossa kuvia ja muokattua ne ajoissa niin sitten koneen ja iPiccyn yhteistyö takkuilee ja pahasti! Käynnistin koneen pari kertaa ja kokeilin eri ohjelmia, ei vaan onnistu. Muuten tää päivä on ollut tosi kiva! Koulupäivä oli rento ja oon saanut mukavasti hommia hoidettua pois alta. Viime aikoina oon ollut vähän laiska koulun suhteen, mutta nyt otin taas itseäni niskasta kiinni ja aloitin loppujakson panostuksen, koska koeviikko lähenee koko ajan. Toinen tosi lähellä oleva juttu on SM-karsinnat, jotka on jo sunnuntaina! Me lähdetään lauantaina Tampereelle, ja nämä tuleekin olemaan mun viimeiset kisat tässä joukkueessa, koska siirryn sennuihin ensi vuonna. Ootan jo innolla viikonloppua, koska kisamatkat on aina niin kivoja! Tää postaus on lojunut luonnoksissa jo jonkun aikaa, mutta tässä oli pari juttua mitä oon viime päivinä tehnyt! Toivottavasti tämä tallennusjuttu alkaa pelittää pian, palaillaan siis huomenna!maanantailauantai Uuden Demin selailua ja ihana cokista hieman normaalia hienommasta pullosta! lauantai Innostuin taas pitkästä aikaa lakkaamaan mun kynsiä, ja olihan ne kynnet ihan kivan näköset sen 2 päivää ennen kuin lakka alkoi lohkeilemaan. Aika äkkiä muistui mieleen, miksi mä vihaan kynsien laittamista ja ennen kaikkea lakkojen poisottamista.lauantai Mä ostin viikko sitten aivan ihanan korutelineen Anttilasta, kun kyllästyin siihen että kaikki mun korut lojui aina siellä täällä ilman järkevää säilytyspaikkaa. Nyt kaikki pysyy nätisti järjestyksessä! lauantai Mä oon ihastunu viime aikoina neuleisiin, ja tällä hetkellä himoitsen lisää täytetty mun vaatekaapin neulehyllylle! Erityisesti valkoinen neule olisi kiva, koska en oo vielä onnistunut löytämään sellasta täydellistä yksilöä!

25 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus taas! Sun blogis on ihana, yks mun lemppareista. :)

    VastaaPoista
  2. mullakin ipiccy jumittaa nykyään paljonki:o mite sä nykyää muokkailet kuvias siellä, kun sinne on tullu se että pitää kirjautuu sisään? ootko sä tehny sinne jotkut tunnukset yms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo ollu mitään ongelmia ennen tätä :-( Juu tein tunnukset.

      Poista
  3. mistä ostit ton cokispullon? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Stockan Hulluilta Päiviltä! Mutta kai noita myydään muuallakin? :-)

      Poista
    2. Se on marc by marc jacobs pullo :)

      Poista
  4. Mistä noi neuleet on? Ja minkä hintasii? Aivan ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ylin on Lindexin lastenpuolelta, keskimmäinen H&M:ltä ja alin Lindexiltä myös. Valkoinen oli muistaakseni 17,95€ ja muut maksoi 19,95€ :-)

      Poista
  5. Ihania noi neuleet ja korut, samoin koruteline! :)

    VastaaPoista
  6. Heii tekin tuutte Smk! :-) Onnee sinne!! (-:

    VastaaPoista
  7. minkä hintainen tuo koruteline on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks ku mä kävin kattoo sitä nii se makso 14,95?

      Poista
    2. Se oli tarjouksessa sillon viikonloppuna :-)

      Poista
  8. Ihanat noi neuleet!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Ää toi on niin ihana toi koruteline!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on eikä yhtään pahan hintanenkaan :-)

      Poista
  10. mistä osastolta löysit ton korutelineen anttilasta?

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8