KURKISTUS IPHONEN SISÄLTÖÖN

Joku teistä lukijoista oli siinä toivepostaus-postauksessa toivonut What's on my iPhone -postausta. Nää on mun mielstä tosi kivoja etenkin videon muodossa, mutta kyllä nämä kuvan muodossakin menee, joten päätin tänään tehdä tämän! Puhelimenahan mulla on toiminut viimeiset yli 2 vuotta musta iPhone 4, josta lukitusnäppäin meni rikki jo puolitoista vuotta sitten. Assistive touchin kanssa ollaan siis eletty jo aika kauan, mutta muuten mun rakas ei ole temppuillut. Mä oon tosiaan pahimman laatuinen puhelinaddikti, joten mulla löytyy sovelluksia laidasta laitaan! Ennen ios 7 päivitystä niitä oli vielä 3 kertaa enemmän, mutta silloin tilan saamiseksi poistin turhat enkä sitten koskaan ladannut niitä takaisin. Mutta kurkistetaan nyt siihen puhelimen sisältöön: whatsonmyiphone Ensimmäiseltä sivulta löytyy jutut mitä käytän eniten. Kaikista käytetyimmät sovellukset on Whatsapp, Instagram (josta mut löytää nimellä @kkaroooo)Facebook sekä perusjutut kuten Mail ja Safari. Verkostot-kansiosta löytyy kaikki yhteisösovellukset, kuten Ask.fm ja Kik. Monet illat ja etenkin päivät joina pitäisi lukea kokeisiin kuluu Vineä ja Weheartit:ä selaillen. Etenkin Vinen videot on ihan superhauskoja, suosittelen lataamaan jos ette ole ikinä kokeilleet! whatsonmyiphone Toiselta sivulta löytyy ei niin tärkeitä ohjelmia, kuten pelit ja kuvanmuokkausohjelmat. Vois sanoa että mä oon vähän hurahtanut noihin kuvanmuokkausohjelmiin, niitä löytyy nimittäin peräti 3 kansiollista :-D Läheskään kaikkia mä en tietenkään käytä, mutta eihän niitä raski poistaa jos joskus vaikka sattuu tarvimaan... Tuosta ekasta kansiosta mun lemppareita on Pixrl Express+ ja Retrica. Studiolla saa lisättyä hienoja tekstejä ja muuta tilpehööriä kuviin, ja mä käytän sitä lähinnä cheeraiheisten kuvien muokkaukseen. whatsonmyiphone Kahdesta muusta kansiosta löytyykin sitten loput kuvanmuokkausohjelmat. Vasemmanpuoleisen kansion ohjelmista mä käytän eniten VSCOcamia, Squarereadyä ja Picsplayta. Myös PicLab on tosi kiva, mutta kuviin tuleva logo häiritsee ainakin mua sen verran, etten juurikaan käytä sitä.
Oikeanpuoleisen kansion ohjelmista mä käytän eniten HelloCameraa, Analogfilmiä ja Afterlightia. Afterlight on mun ylivoimainen lempparikuvanmuokkausohjelma, ja mä käytän sitä eniten noista kaikista. Afterlight on myös ainoa maksullinen ohjelma, eli mä oon ostanut sen App Storesta. Mutta on kyllä joka sentin arvoinen! whatsonmyiphone Kolmannelta sivulta löytyy kaikista vähiten käytetyt sovellukset, eli Angry Birdsit, treeniapit(haha) ja bussiaikataulut. Angry Birdsiä mä en oo kyllä pelannut varmaan vuoteen, mutta en raski poistaa noita koska ne on niitä pelien täysiä versioita. Ennen sitä päivitystä mulla oli peräti 9 eri Angry Birdsiä mutta sitten oli pakko poistaa ne :-D Treenisovelluksista mä käytän eniten SportsTrackeria, joka mittaa lenkin pituuden sekä SitUps Pro:ta, joka vatsalihastreeniohjelma. Tuota SitUpsProta mä käytin kesällä joka päivä ja etenin viimeiselle tasolle asti, mutta nyt koulun alettua on treenaaminen vähän jäänyt... whatsonmyiphone Ainoat pelit, mitä mä tällä hetkellä pelaan on Hay Day ja Candy Crush Saga. Jotkut saattaa ehkä muistaa mun viimetalvisen Hay Day- villityksen, johon oon taas sortunut kavereitten pelaamisen myötä. Candy Crushia mä pelaan lähinnä bussissa ja koulussa, koska tohon koukuttuu liian helposti!
Mulla ei ole mitään erikoisia musiikkisovelluksia, iPhonen oman musiikin lisäksi kuuntelen joskus iTunesista biisejä joita mulla ei ole omassa kännykässä.

Kertokaahan mitä mieltä olitte tästä postauksesta, mulle tää oli ainakin tosi kivaa vaihtelua! Ja jos teillä on jotain kuvanmuokkausohjelmia tai muita appeja joita ette mun puhelimessa nähneet niin vinkatkaa mulle, mä oon nimittäin jatkuvasti latailemassa uusia appejä ja kaikki mun edelliset suosikit on löytyneet muiden suosittelemana!

35 kommenttia:

  1. millä puhelimeen ladattavalla sovelluksel saa kuvasta sellasen että kuvan viereen tulee sama kuva peilikuvana ? :) aika huono selitys.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika monella muokkausohjelmalla varmaan, eihän sitä tarvi kuin kääntää se kuva ja sit lisätä se kollaasiin toisen kuvan viereen :-)

      Poista
    2. mä teen omani photocollagella :)

      Poista
  2. Kiva postaus muuten, mut ärsyttää kun ne joilla on iphone on sitä pitää sit kuuluttaa kaikkialla xd en tiiä miks

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, tän tagin nimi nyt sattuu olemaan What's on my iphone :-D

      Poista
  3. saako iphonesta kuvat esim. acerin koneelle? ootko sä saanu ennen tota sun macbookia?:-) toinen kysymys, en myöskään osaa ladata ilmaseks musiikkia iphoneen..:D oon aika ulalla ja jos millään viitsisit ees pienesti vastailla oisin tosi kiitollinen!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaan karoliinan puolesta kun näin tän kysymyksen niin saat vastauksen vähän nopeemmin :) Eli ite liitän musat aina koneen kautta itunessissa. Eli yhdistän puhelimen koneesee ja si vaa itunesissa siirrän haluamani biisit iphonen kansioon :) ja kuvat koneelle saa sielt tiedostokansioiden kautta eli koneelle joku kansio niit kuvia varten ja si vaa avaat puhelimen kansion ja liität ne kuvat, jos jäi epäselväks nii kannattaa googlettaa :)!

      Poista
    2. Juu kyllä se onnistuu ihan millä tahansa koneella, mulla oli ennen Asuksen kone ja siinä se homma toimii aivan samalla lailla kun Macissakin :-) Lataat vaan iTunesin koneelle ja sen kautta lataa kaikki tiedostot. Musiikkia saa ladattua lataayoutubesta.fi-sivuston kautta!

      Poista
    3. mihin ne musiikit menee sitten kun ne on synkronoitu iphoneen? :D

      Poista
    4. Ne menee sinne musiikkeihin? En oikeen ymmärtäny kysymystä :-D

      Poista
    5. haha sitten ei tainnu synkronointi onnistua..:D mutta kiitti paljon avusta, nyt jopa ymmärrän miten se tapahtuu! :)

      Poista
  4. Kiva postaus, miten sut muuten löytää We heart it:stä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun käyttäjänimi siellä on karoliinas :-)

      Poista
    2. mä en ainakaa löydä tolla nimellä :o voitko linkkaa sen? (:

      Poista
    3. http://weheartit.com/karoliinas

      :-)

      Poista
  5. Kiva postaus! Voitko kertoo sun askin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäsit! Karoliiinas on käyttäjänimi :-)

      Poista
  6. Mistä otat yleensä puhelimees taustakuvan ja mistä tuo nykyinen on?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä otan ne aina Weheartista, sieltä on tuo nykyinenkin! :-)

      Poista
  7. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. sairaan kiinnostava postaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tätä oltiin toivottu, en mä tätä muuten tekisi :-D Jos ei kiinnosta niin sitten ei tarvi lukea.

      Poista
  9. voi et uskokkaa miten paljon tää piristytti! Oon pitkään ettiny jotain hyvii sovelluksii ku sain vast iphonen ja tää tuli ku tilauksesta tää postaus! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi tosi kiva kuulla että tästä oli jotain hyötyäki jollekkin! :-)

      Poista
  10. teitkö tohon studiojuttuun jonkun käyttäjätilin :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä tein muistaakseni? :-D En oo ihan varma.

      Poista
  11. Tosi jännää päästä kurkkaamaan muiden puhelimien sisältöön (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin se on jännää, ja just sen takia mä tykkäänkin näistä postauksista tai videoista :-)

      Poista
  12. miten noi eri sovellukset saa laitettua tollain kansioittain? tai että miten sä oot saanu laitettua esim noi kaikki urheilujutut omaan kansioon ja kuvanmuokkausohjelmat omaan? :D en tiiä ymmärsitkö mitä tarkotin mutta mielenkiinnosta kysysin kun tuli vasta laitettua iphone 5 :)

    VastaaPoista
  13. Ootko tehny ton bannerin ite?

    Ja mulla on toi sama tausta!!

    VastaaPoista
  14. Teetkö muille tuollaisia bannereita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä valitettavasti tee, koska en oo omasta mielestäni mitenkään hyvä siinä :-D

      Poista
    2. Okei, kun oon jo kauan tuollaista halunnut... :/ Mun mielest toi on kyl just hieno. Ilmoittele toki jos voit tehdä :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8