JOULUN TOIVELAHJALISTA

Nyt joulun alla näitä postauksia alkaa näkymään jokaisessa blogissa, ja mäkin päätin tehdä omani näin tylsän sunnuntain kunniaksi. Tänä jouluna mulla ei oikeestaan ole hirveästi mitään, mitä haluaisin koska multa löytyy jo aikalailla kaikkea. Hyvähän se vaan on, tänä jouluna voin siis keskittyä toisten lahjojen miettimiseen. Kun nyt aloin miettimään, niin kyllä mulla ehkä kuitenkin on jotain pientä mielessä, mitä voisin toki ostaa itsekkin.
christmas whishes


Mä koukutuin tänä vuonna tosi pahasti Gossip Girliin, joten kaikki tuotantokaudet sisältävä boxi olis ehkä täydellisin lahja ikinä! Toisena juttuna mulla tulee heti mieleen Spotify Premium, mikä on oikeastaan ainoa juttu mitä toivon. Mä kuuntelen, tai siis kuuntelisin nimittäin Spotifya päivittäin jos se aika ei aina loppuisi kesken! Canon 40mm objektiivi olisi myös kiva lisä mun pieneen objektiivikokoelmaan, vaikka voisihan sen ostaa myöhemminkin! Mä unohdin tästä kollaasista lisäsalaman, jota tarvisin paljon uutta objektiivia enemmän! Ulkona pimenee päivä päivältä ja asukuvien ottamisesta tulee aina vain hankalampaa. joten se tulis todellakin tarpeeseen!
Noitten juttujen lisäksi haluaisin uuden EOS-huulirasvan, koska koira söi edellisen. Ei, se ei valitettavasti ollut vitsi. Myös Victoria's Secretin vartalotuoksut löytyvät mun lahjalistalta, mutta saatan saada ne käsiini jo ennen joulua, jos hyvä tuuri käy! Sen lisäksi hankintalistalla on Revitalash-ripsiseerumi, jonka tungin tähän toivelistaan ihan vain sen takia että se on muutenkin hankinnassa. Näiden muiden juttujen lisäksi toivon ihan perusjuttuja, kuten lahjakortteja ja suklaata. Monesti ne syötävät lahjat on niitä parhaita lahjoja, haha.
Mitä teidän toivelistoista löytyy tänä vuonna, ja löytyykö kenties samoja juttuja kuin mulla?

27 kommenttia:

  1. löytyy, 40,45 tai 50mm objektiivi sekä GG-eka tuokkari. Ja suklaata tietysti, sekä lahjakortin H&M:lle on mullakin toiveina :D aika yllättävän samoilla linjoilla, siis!:O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, aika paljon samoja toiveita! Joo, joulu ei oo mitään ilmaan suklaata <3

      Poista
  2. Suosittelen tota canonin 40mm, ittelläni on se ja käytä sitä oikeestaan aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siitä mä oon jo kauan haaveillut! :-)

      Poista
  3. Mä niin tykkään tälläsistä postauksista!! :) miten oot ton kollaasin tehny??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mä tein tän Polyvorella :-)

      Poista
  4. sulla on 50mm ja nyt toivot 40mm? eihän noissa oo paljookaan eroa. ja tossa 40 millisessä on jopa huonompi aukko kuin siinä halvassa 50 millisessä lelussa. :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 40mm on koonsa puolesta paljon kätevämpi, ja toi 10mm ero on oikeesti yllättävän huomattava :D 40mm taitaa tarkentaakin vähän lähempää :)

      Nää on muuten tosi kivoja nää lahjatoivepostaukset, mulla kun käy aina niin et sit kun sais esittää toiveita niin ei tuu mitään mieleen :D Muuten kyllä on vaikka mitä mitä pitäis ostaa tai mitä haluaisin, mut ne unohtuu heti kun joulu lähestyy :'D

      Poista
  5. Mistä noita eos-huulirasvoja saa?:)

    VastaaPoista
  6. Miks ihmiset kuluttaa rahaansa itunesiin ku puhelimeen voi siirtää musiikkia koneeltaki? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä sitä musiikkia noilla lahjakorteilla ostaiskaan vaan sovelluksia :-)

      Poista
  7. Mistä ajattelit hommata noita victorias secret kamoja?:) itteäniki nimittäin houkuttelisi noi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parfyymi.fi:stä! Joo mäkin oon jo kauan kuolannu noita :-D

      Poista
  8. Mulla on ollu toi 40mm objektiivi jo puol vuotta ja voisin suositella sitä! Sillä kuvaan melkein aina ja muutenki tykkään siitä kun se vie esim. laukussa niin vähän tilaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon miettinytkin et se vois olla mulle hyvä :-)

      Poista
  9. Ihania toiveita! Itselläni ei mitään aavistustakaan vielä joululahjoista... :D

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. "Noitten juttujen lisäksi haluaisin uuden EOS-huulirasvan, koska koira söi edellisen"

    anteeksi, olenko ilkeä vai mitä, mutta naurahdin ääneen.. :-D jotenki niin söpöä ja tietysti ärsyttävääkin mutta voih.. :D

    mutta minullakin on aikalailla samanlaisia toivomuksia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä mun kavereillakin vähän nauratti kun kerroin tosta, mulla ei niinkään, tuo huulirasva ei nimittäin oo ainoa mun tavara jonka se peto on viime aikoina tuhonnut :-D

      Poista
  11. Heeei saaako noita victorias secretin juttuja muka suomesta? :o ite oon ostellu niitä vaan ulkomailta, enkä oo koskaa suomessa törmänny. Vai mistä meinasit niiitä hommata? :) Kiva postaus muutenkin, ja sun blogia on aina niin kiva lukea ! Vaikutat tosi pirteeltä ja oot tosi kaunis! Voisitko tehdä kenties sellasen postauksen missä kerrot lahjaidoita esim. kavereille, äitille jne? Ois kiva lukea sellasta, ko itellä tuo lahjojen hankinta on aina suuri ongelma ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä niitä muutamassa nettikaupassa myydään! Voi kiitos paljon! Juu kyllä varmaan voisin tehdä jos muutkin olisi kiinnostuneita, pitääpä kysyä seuraavassa postauksessa :-)

      Poista
  12. mä tein koulussa saippuaa ja noh, mullekkin kävi huono tuuri nimittäin kotona jätin ne sitten keittiön pöydälle ja koira oli ne siitä syönyt... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei, näköjään niille kelpaa ihan kaikki mikä suuhun mahtuu :-D

      Poista
  13. Miten tallennat ton polyvoren kollaasin? :o

    VastaaPoista
  14. Ei muuten ole paha kun koira syö huulirasvan! :D Mun koira on pureskellut mun digitaalikameran, uuden kännykän laturin ja mun bussikortin :D :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Joo meilläkin koira on tuhonnut kaikkea mahdollista luokkakuvista ja koulukirjoista neuleisiin!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8