IHANA LAUANTAI

lauantai lauantai lauantai lauantai lauantai Tää viikonloppu on tähän mennessä kulunut lähinnä sängyn pohjalla ja keskustassa pyörien, mulla oli vaikka mitä suunnitelmia mutta en sitten kuitenkaan jaksanut tehdä mitään. Keskiviikkona koevikko loppui ja torstaina alkoi kolmas jakso, josta tulee mulle aika tylsä koska se sisältää pelkkiä reaaliaineita ja lähes kaikki luonnontieteet. Eilen me innostuttiin äitin kanssa nettishoppailusta ja koko illan selailun tuloksena klikkailtiin Lindexiltä muutamat jutut kotiin, niistä lisää sitten kun saan ne käsiini! Tilattiin netistä siksi koska kauposta oli kaikista kivoista vaatteista koot loppu! Tänään me sitten lähdettiin keskustaan perinteiselle kierrokselle, mutta tänään löysin "vain" paidan ja huivin ja äiti vaikka mitä, kerrankin näin päin. Nyt illalla me raahustettiin nälkäisenä kotiin ja sen jälkeen oon vaan kattonu Serranoita ja selaillut nettikauppoja. Ne pitäs jotenkin estää mun koneelta, mä eksyn nimittäin aivan liian usein esim. Nelly.comiin selailemaan kaikkia vaatteita tuntikausiksi! Nyt mä taidan mennä tästä saunaan, jos sitä vaikka kerrankin pääsis nukkumaankin ajoissa!

32 kommenttia:

  1. Ihania kuvia aina siun postauksissa:3! tykkään kovasti

    VastaaPoista
  2. Sun postaukset on aina niin kivoja! ja noi kuvat on niin ihania! (:

    VastaaPoista
  3. wau miten oot tehny noi kynnet :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lakkasin vaan Essien lakalla, sävy Set in Stones :-)

      Poista
  4. Oii ihania kuvia jälleen kerran! (:

    VastaaPoista
  5. Mistä toi tähti huivi on? :)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia ja huvä postaus niinku aina :)

    lovelycamera.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. missä sun vanhemmat on töissä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun vanhemmat on sanoneet ettei halua mun kertovan heistä mitään täällä blogissa :-)

      Poista
  8. vähänkö upee taivas ja noi kynnet.. ♥

    VastaaPoista
  9. Ihana blogi sinulle, löysin tänne juuri tuolta ID:n puolelta kun selailin uusia tuttavuuksia - ihanaa, kirjauduin heti lukijaksi ja lisään sut mun lempparilistalle niin muistan tulla takaisinkin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Mukava kuulla ja tervetuloa lukemaan :-)

      Poista
  10. mistä tuo kynsilakka on ? :)

    VastaaPoista
  11. Ihana aamupala!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ihana kun viikonloppuisin kerkeää panostamaan :-)

      Poista
  12. upeita kuvia<3 Miten oot saanu ton bannerin tuolleen sopivan kokoseks ja keskelle?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä yksinkertasesti valitsin sille bannerille sopivan kokoisen pohjan ja sitten lisäsin ccs:ään koodin jolla bannerin paikkaa voi vaihdella :-)

      Poista
  13. Joku on varmaan kysynyt tätä ennenkin, mutta muokkaatko sä noita kuvia vai onko noi jo valmiiks jo noin hyvän laatusia? Jos muokkaat jollain niin millä ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muokkaan iPiccyllä, ei ne tietenkään ole kamerassa ihan noin hyvän näkösiä ja varsinkin jos ne on otettu sisällä :-)

      Poista
  14. Aivan ihana blogi ja ihana ihminen!!!oikeasti tää on aivan ykkösenä mun lempiblogi, kuvat on valoisia ja tuollasia "hempeän" näköisiä, oot itse todella kaunis ja sun tyyli on sanoinkuvaamattoman ihana <3 sen verran haluisin kysyä että mistä tuo ihana tähtihuivi ja tuo valkonen paita?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon ihanasta kommentista, tosi kiva kuulla! Paita on Seppälästä ja huivi Kappahlista :-)

      Poista
  15. Minulla vaan olisi yksi toivomus, näin joulun alla.

    Voisitko tehdä artikkelin siitä, että kuinka paljon oikein omistat vaatteita. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Millasen jutun tarkalleen? Koska mä en usko että kauheen monia kiinnostais pelkkä sepustus siitä, paljonko mulla on vaatteita :-D

      Poista
  16. Sun blogi on tosi kiva ja ihania kuvia !! :)) millä objeksiivilla otat? Missäpäin asut? Ja oot tosi mukavan olonen(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kuvaan pääasiassa 50mm:sellä ja asun Rovaniemellä! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8