viimeiset syksykuvat & oulun ostokset


1510
1510 Neule Lindex Housut H&M Kello Ur & Penn Laukku Chicnova1510 Kotona ollaan taas! Me käytiin tänään Vilman kanssa pyörähtämässä keskustassa, tarkotuksena oli ettiä mulle kengät. Ja ne mä löysinkin, kerrankin ostin sitä mitä lähdin etsimään enkä jotain aivan muuta. Mukaan tarttu myös pari muuta pientä juttua ja löysin maailman ihanimman takin joka mun on pakko saada! Mä en kyllä periaatteessa tarvis uutta takkia, mutta eihän niitä voi olla koskaan liikaa, eh? Mä laitoin tänään pitkästä aikaa jalkaan nuo Eccon saappaat, ja ne on kyllä tosi mukavat kengät ja lämpimätkin vielä! Me oltiin tänään Vilman kanssa menossa kirkkolammelle kuvaileen, kun yhtäkkiä alko sataan lunta. Aika hassua miten mä oon aina Vilman kanssa just sillon kun ensilumi sataa, hyvä esimerkki tästä on tämä viime vuoden postaus. Ulkona oli jo liian pimeää kun pääsin kotiin, muuten olisin ottanu pari lumifiilistelykuvaa! Te pyysitte mua esitteleen Oulun ostokset(joita on kyllä aika vähän), joten tässä olis pari kuvaa niistä + jutut mitä ostin tänään! 1510 Stockmann 1510 Molemmat Stockmannilta. Ostin tuon ripsiseerumin siinä toivossa että se sais mun tynkäripset kasvaan, toivottavasti se toimii! Mun entinen Ruusuvoide alkaa olla jo lopussa, niimpä päätin ostaa uuden kun se oli kerran tarjouksessa. 1510 JC 10€ Mä menin huvikseen käymään JC:ssä, vaikka en oo juuri koskaan ostanut sieltä mitään. Alennusrekkejä penkoessa törmäsin noihin Crockerin farkkuihin, ja jo pelkän hinnan takia oli pakko mennä sovittaan, vaikka olin varma että nuo olis aivan liian pitkät lahkeista. Vaan eipä ollu, nuo oli tosi mukavat päällä joten ne lähti kassan kautta kotiin. 1510 Vihdoin sain käsiini ne kauan himoitut Nike Prot joita oon Tallinnaa myöten metsästäny ja aina jäänyt nuolemaan näppejäni, vaan ei tällä kertaa! Mä tarrasin noihin kiinni suunnilleen hullunkiilto silmissä kun huomasin että kerrankin noita oli hyllyssä useammatkin kuin yhdet ja vieläpä mun kokoa! Olisin mielelläni ostanut myös samat shortsit pinkkinä, mutta se jäi nyt toiseen kertaan. Siinä olikin kaikki Oulun ostokset, sitten jutut mitä ostin tänään: 1510 SMe juostiin läpi monet kenkäkaupat, ennen kuin mentiin Seppälään josta mun oli tarkotus etsiä lompakkoa. Lompakon sijaan sieltä lähtikin mukaan kengät ja vielä -20% normaalia halvemmalla! Mun mielestä nuo on tollaset tosi kivat perusnilkkurit(bootsit? saappaat?) ja tulee tarpeeseen nyt kun consseilla palelee jo varpaat. 1510 Gina Tricot 1510 H&M Mä oon jo pitkään halunnut tollasen neulepantahomman, mutta sain vasta nyt aikaseksi ostaa sen. Tolle tulee varmasti käyttöä talvella! 1510 H&M 4,95€
Mä en oo koskaan ollut pipoihmisiä, mutta Vilman yllytyksen ja aivopesun uhrina päätin ostaa tuon, ja on tuo oikeastaan tosi kiva! Saa nähdä, tuleeko mulla käytettyä tuota, jos ei niin Vilma lupautui ostaan tuon multa. Kiva kokeilla välillä jotain erilaista, pipo on kuitenkin talvella aika tarpeellinen ja tänä talvena en halua jäädyttää mun aivoja.
Mitäs tykkäsitte ostoksista tällä kertaa?

38 kommenttia:

  1. voiii että oot niin kaunis :-)

    VastaaPoista
  2. Mikä noissa nike proissa on se juttu? Mulla on hyvä kroppa ja en ikinä kehtais treenata noissa... Ovat myös lämpöshortseiksi liian lyhyet ja voihitto xd älä vaan sano et säkin oot ostanut noi weheartitissä näkyvien oksettavien thigh gap kuvien takia, yök. En vaan käsitä. Huonoimmat reeni"housut" tai mitkä vitun hipsteri onkaa ikinä :D nolous

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo mustat kyllä menee ihan pelkästäänkin, ei niissä ole mun mielestä mitään eroa mun alusshortseihin? :-D Ja ostin nuo siksi koska nuo on etenkin jenkeissä cheerpiireissä sellanen must-juttu että jokaisella löytyy useampi pari ja mäkin halusin!

      Poista
  3. Tosi kivoja ostoksia, Karoliina!:-)

    VastaaPoista
  4. haluisin nähä kuvaa noist kengistä jalassa :) kivoi ostoksii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu varmasti tuut näkee noista kuvia! :-)

      Poista
  5. Noi Eccon saappaat on nätit :) Mulla on kans tommosta ripsiseerumia (RevitaLashin) mut oon ollu niin laiska käyttää sitä ettei ripset oo ruvennu kasvaa.. :D
    http://em-emilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mäki vähän pelkään että parin viikon ahkeran käytön jälkeen toi jää kaapin pohjalle lojumaan :-D

      Poista
    2. Mistä nuo mustat saappaat on jotka on noissa asukuvissa eli ensimmäisissä kuvissa???:)

      Poista
    3. Ne on Eccon eli aika monesta kaupasta nuita löytyy + tietenkin Eccon omasta liikkeestä :-)

      Poista
  6. Ihania ostoksia ja haha mulla on kans noi JC:n farkut, sain ne myös alennuksista 13 eurolla :D on muuten ollut hyvät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä molemmilla kävi sitten hyvä tuuri, toivottavasti noi kestäis mullakin :-)

      Poista
  7. Haha,luin ton toisen postauksen ja huomasin että se on tehty 16. elokuuta :D ja hän postauksen teit 15. päivä, nyt jos miettii niin oot tehny aikalailla asiat samalla lailla viime vuonna!
    Mut tosi kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tarkotat varmaan lokakuuta? :-D Jep tajusin ton itekki, hauska yhteensattuma!

      Poista
  8. Itellä kans noi Nike Pro shortsit ja ne on tosi käytännölliset! Varsinkin tanssireeneissä ja muutenkin c: Ihana postaus ja tosi ihanan valoisia kuvia ! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki testasin noita maanantain treeneissä ja tykkäsin! Kiitti :-)

      Poista
  9. kivoja ostoksia, sulla on tosi ihana blogi :)

    VastaaPoista
  10. Sun hiukset näyttää aivan ihanilta, tommosilta just kivasti liukuvärjätyiltä :D Ihania kuvia taas, kivoja ostoksia ja tää on kyl yks mun suosikkiblogeista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos, oikeastihan niitä ei ole liukuvärjätty :-D Kiitos paljon, mukava kuulla! :-)

      Poista
  11. miksi joihinki kirjotit hinnat, joihinkin et? mitä noi niken shortsit makso?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska aluksi en muistanut lisätä niitä ja sitten se homma jäi näköjään kesken + en tiedä mitä nuo Stockmannilta ostetut jutut on maksaneet :-)

      Poista
  12. Ihana toi sun rannekorusi, aww :3 hei voisitko sä tehdä mulle bannerin? Kysyn ihan näi btw :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! En mä valitettavasti, kun en itekkään oo mitenkään kauhean hyvä bannerien tekemisessä + en tykkää siitä yhtään :-D

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Eiköhä me kaikki olla jollain tavalla..

      Poista
  14. toi pipo just käy sulle hyvi :D !!

    VastaaPoista
  15. Kivat ostokset!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekkin tykkään, etenkin tosta pannasta :-)

      Poista
  16. apua toi pipo on täydelline! :D onks se iha normihintane ja naistenpuolelt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on normihintanen ja se on H&M lastenosastolta poikien puolelta! :-D

      Poista
  17. Tiiätkö että saako noita Seppälän kenkiä vielä jostain? noi on niin täydelliset!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä varmasti saa, mähän ostin noi ihan vasta :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8