tavallinen maanantai

7/10 7/107/10 7/10 Nyt sitte kävin niin ettei keretty ottaa Nean kanssa yhtäkään kuvaa koko viikonlopun aikana! Harmittaa, mutta onneksi me nähdään taas parin viikon päästä ja sillon tämä asia pitää korjata. Oikeastaan ainoat kuvat mitä oon ottanu on puhelinkuvat jotka otin 21:sessä kun käytiin siellä syömässä. Tänään oli rento koulupäivä ja viimisellä tunnilla oli oppilaskunnan kuukausikokous, joka meni taas enemmänkin komiikan puolelle. Koulun jälkeen napsasin muutamat kuvat ja nyt oon laiskotellu koko loppupäivän koneella. Mun piti avata kone vaan hetkeksi ja kuinka taas kävikään? Treenit alkaa alle tunnin päästä joten taitaa jäädä se läksyjen tekeminen myöhäselle. Tää on vähän tällanen turha postaus mutta menköön nyt, kun kerran koko päivän oon tuhlannu näitten kuvien muokkaukseen!

20 kommenttia:

  1. ihana blogi sulla! ja muuten, mistä toi sun kello on, tai minkämerkkinen se on? :)

    VastaaPoista
  2. Mistäs noi yybersiistit housut on?! :)

    VastaaPoista
  3. Oon ihan rakastunu sun blogiin ja oot tosi kaunis!!:) ihana toi asuki!

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus, mistä noi kengät muuten on? :-)

    VastaaPoista
  5. Meidän koulussa on yks saksalainen vaihto oppilas ja se on ihan ku kaksois olento sun kans! :D
    ++ Ihana asu ja toi Nean juoma näyttää hyvältä (:

    VastaaPoista
  6. voi oot todella kaunis!

    VastaaPoista
  7. Kiva postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8