syksyisiä kuvia

friday Takki H&M Huivi H&M Housut Bik Bok friday Eilen postissa tuli tuo Sheinsiden toinen neule. Tuo osottautui aika paljonkin isommaksi kun mitä ootin, mutta on tuo ihan kiva noinkin! Tää on ihanan pehmeä ja lämmin ja kirjottelen tätä postausta tähän neuleeseen kääriytyneenä. Mä en ikinä oo ollut mikään löysien ja isojen paitojen ystävä joten tämän käyttäminen vaatii vähän totuttelua! Mä taidankin laittaa tän huomenna automatkalle päälle, eipähän ainakaan tuu kylmä!friday friday fridayViime päivinä en oo kerenny koneelle ollenkaan, joten pääsin vasta tänään postailemaan. Tänään tosiaan alkoi vihdoin se kauan odotettu syysloma ja olinkin jo tosiaan loman tarpeessa! Nyt saa reilun viikon verran latailla akkuja ja heittää koulukirjat nurkkaan hyvällä omallatunnolla. Mä en ookkaan vielä kertonut mun lomasuunnitelmista, eli me lähdetään Ouluun pariksi päiväksi. Tää suunnitelma tuli vähän puun takaa mulle mutta äiti ilmeisesti halusi lähteä sinne Hullujen Päivien takia. Kyllä mulle shoppailu aina kelpaa, etenkin kun samoista liikkeistä tuntuu löytyvän paljon paremmin tavaraa kun lähtee Rovaniemen ulkopuolelle! Tarkotuksena olis löytää ainakin uudet kengät ja muita kivoja syysvaatteita. Loppuloman oon luultavasti vaan kotona ja koitan nähdä kaikkia kavereita mahdollisimman paljon nyt viikon aikana, kun arkena ei ehdi. Mä jatkan tästä nyt pakkailua, palaillaan sitten huomenna vähän eri maisemista!

22 kommenttia:

  1. Nää kaikki kuvat on tosi nättejä, varsinkin toi viimenen on ihana♥ ja sun tyyli on upee!:o♥

    VastaaPoista
  2. Tääl syysloma on vaan ensviikon torstaina ja perjantain plus tietenki viikonloppu :/ Nauti pitkäst lomastas! :)

    VastaaPoista
  3. aivan ihana toi punanen huivi! :o

    VastaaPoista
  4. tosi kauniita kuvia, tykkään sun tyylistä tosi paljon! :-) ♥

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia, postailet ihanan usein ja ää oot niin kaunis! ♥

    http://justletg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon, kiva kuulla että tykkäät! :-)

      Poista
  6. Minkä kokoinen toi paita oli?

    VastaaPoista
  7. Ei vitsiii sulla on vaikkui kivoaj kuvia täällä!

    VastaaPoista
  8. toi neule on ihana!! oot niin kaunis:)

    VastaaPoista
  9. toi neule on ihan täydellinen!! mulle kans :D

    VastaaPoista
  10. Ihana asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8