puhelinkuvia

Heippa taas parin päivän hiljaisuuden jälkeen! Suurin syy siihen on se, että Nea on nyt täällä ja me ollaan tietenki koitettu viettää niin paljon aikaa yhdessä kuin mahdollista. Eilen mulla oli kyllä tarkotus ottaa kuvia, mutta fiksuna otin vain kameran mukaan mutta akku jäi kotiin, joten kuvia ei ole oikein tullut otettua. Mulla oli kerääntyny hirveä määrä kuvia puhelimeen, joten päätin postata pitkästä aikaa pelkkiä puhelinkuvia. Mun mielestä tällaset postaukset on välillä kivoja, vaikka kovin usein näitä ei tietenkään jaksa kattoa. Huomenna olis kuitenkin tarkotus ottaa ihan oikeita kuvia, joten palaillaan sitten huomenna kunnon postauksen merkeissä! iphone iphone iphone iphone

23 kommenttia:

  1. sun blogis on ihana! aina vaan jaksan ihailla kaikkia laittamias kuvia ja sun jotenkin sellasta niin ihanan positiivista elämänasennetta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon, tosi kiva kuulla! :-)

      Poista
  2. hyviä puhelin kuvia ja ihana kello, myös ihana auringon lasku kuva! ♥

    VastaaPoista
  3. mistä toi kello on?:-)

    VastaaPoista
  4. Sun blogis on ihana ja sä oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
  5. ooks tehny ikin videoo? :-) jos oot nii voiks linkkaa sen tähä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehny mutta oon tainnu piilottaa kaikki muut paitsi My Day -videot! :-D
      http://www.youtube.com/user/letsdreamoutloudkaro/videos

      Poista
  6. Sun blogis on ihana ja sä oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
  7. voitko tehdä linkkaa blogisi postauksen?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä mä varmasti taas jossain vaiheessa teen :-)

      Poista
  8. Vitamin Wellit on niin hyviääää <3

    VastaaPoista
  9. Oot tosi nätti :) Mistä oot ostanu/tilannu kellosi? Tosi kiva meinaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mun kello on Ur & Pennistä :-)

      Poista
  10. asuuko nea oikeasti venäjällä? voisitko kysyy siltä millasta sillä on siellä yms? :) ja onko nealla blogia? sun blogi on muuten ehottomasti yks mun lemppareista!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu asuu se! Sä voit itse kysyy häneltä, sillä nimittäin on blogi :-) Ja kiitos!
      http://neamdream.blogspot.fi

      Poista
  11. Kivat kuvat!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8