LOMAPÄIVÄ

16/10 16/10 16/10 16/10 Tänään oon vaan löhöilly kotona koko päivän ja pitänyt Serranot-maratonin, rakastan tällasia rentoja lomapäiviä! Kävin aamupäivällä koiran kanssa ulkona ja näpsin samalla parit kuvat. Ja jäädytin sormet noita puhalluskuvia ottaessa... Huomenna vois taas raahautua ihmisten ilmoille ja käydä ottamassa kuvia keskustassa. Mulla on nyt tosi kova kuvausvimma, mutta tuntuu että kaikki tutut paikat on jo koluttu läpi joten haluan löytää uusia kivoja paikkoja jossa ottaa kuvia, niitä täällä kuitenkin riittää! Aina tulee pyörittyä samoilla kulmilla ja usein esim. mopolla ajaessa huomaa että tuossa ja tuossa on pakko käydä joskus kuvaamassa. Mutta asiasta kukkaruukkuun, mulle kävi tänään yks hassu juttu joka mun on ihan pakko jakaa teidän kanssa! Mä kaivelin eilen ostoksia etsiessä yhtä Stockan pussia, ja olin just työntämässä kättäni sinne sisälle kun huomasin että yhden pullon alta pilkisti joku karvainen otus jolla on monta jalkaa. Hysteerisen hämähäkkikammon takia mä tietenkin sain lähestulkoon sydänkohtauksen ja kerkesin kiljua pari sekunti ennen kuin huomasin että kyseessä olikin vain ampiainen. Myöhemmin samana päivänä mä kävin pesuhuoneessa hakemassa vaatteita ja huomasin taas jonkun otuksen ja taas kirkumiskohtauksen jälkeen huomasin että se sama ampiainen oli taas vaanimassa! Mutta kaiken huippu oli se, kun menin tänään treenien jälkeen illalla suihkuun ja vasta 5 minuutin jälkeen käännyin ja huomasin, että iso ötökkä roikkuu shampootelineessä. Mä säikähdin ihan älyttömästi ja sitten aloin nauramaan, koska tajusin että se on se sama ampiainen joka on säikäyttänyt mut jo aiemmin :-D Koko loppusuihkun ajan en sitten irrottanutkaan katsetta siitä, koska ei olis kauhean mukavaa jos ampiainen hyökkäis kimppuun pienessä suihkukopissa.
 Mutta nyt mä taidan jo painua nukkumaan, mulla on muutenkin mennyt unirytmi loman takia ihan sekaisin!

21 kommenttia:

  1. varmaa sinne on tullu noin paljon jo lunta ! :o oot tosi kaunis !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sitä lunta ole vielä paljoa, just sen verran että ruoho pilkistää alta :-D

      Poista
  2. missä sä asut?:)

    VastaaPoista
  3. Oi lunta, täällä ei oo vielä lunta.:-(

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia ! Täällä ei ees ole vielä lunta, haluaisin jo päästä ottamaan ihania talvikuvia blogiini ! Hui yäks pelottava ampiainen D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja mä taas toivon että tuo sulais pois niin pystyis vielä ajamaan :-(

      Poista
  5. lunta!!!;o omg... eikä :( mutta ihania kuvia♥:)

    VastaaPoista
  6. Siisti toi lumenpuhalluskuva! Otitko montakin kuvaa, ennen kuin sait tuon hienon otoksen? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja en, toi tais olla eka kuva minkä otin :-D

      Poista
  7. Oi, ihanan näkösiä kuvia! En malta oottaa että tänne meillekki sataa lunta (:

    VastaaPoista
  8. Ihania kuvia ja ihana blogi! Millä ohjelmalla oot muokannu ton sun pallokuvan täällä blogin sivussa? :)

    VastaaPoista
  9. Ihania kuvia! Onpas siellä tullut jo paljon lunta, kun täälläpäin ei ole vielä yhtään tullut! Haha toi ampiaisjuttu! :D

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Oi ihanin postaus ehkä mitä oon sulta nähny :-) ja oot mun lempi bloggaaja :)

    VastaaPoista
  11. Hihi, oon menossa kaverin kanssa ensi viikolla Rovaniemelle shoppailemaan ( lähinnä sen takia että syysloma alko meillä kuusamolaisilla nyt ) jeeh (: koska täällä korvessa ei oo vaatekauppoja... :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8