lokakuun ensimmäinen asu

päivänasu Toppi BikBok Housut Nelly.com Laukku Chicnova Rannekoru Stradivarius Kaulakoru H&M Kello Ur & Pennpäivänasu Tällä hetkellä mun pitäs oikeastaan olla tekemässä koulujuttuja, mutta päätin silti tulla postaan nopeasti tänpäiväset asukuvat. Mulla oli tänään päällä uusi ihana Marilta ostettu peplumpaita, peplumit on vaan niin kivoja ja sopii melkeempä kaikkeen! Muuten mulla oli rennot normivaatteet, tällaisia vaatteita mä enimmäkseen koulussa käytän. Nyt ilmat on taas jostain syystä lämmennyt, joten ulkona tarkeni tosi hyvin ilman takkia ja en meinannut jäätyä hengiltä vaikka oltiinkin ulkona monta minuuttia. Koulussa alkoi kakkosjakso, ja tässä jaksossa tuleekin olemaan vähän enemmän hommaa kuin edellisessä. Mulla on matikan, fysiikan ja kemian kurssit, ja aion panostaa niihin täysillä että olisin askelen lähempänä mun lääkishaavetta! Tänään myös Nea on tullut Suomeen, ja illalla hän tulee tänne Rovaniemelle! Tarkotus olis mennä kentälle vastaan, jos vaan päästään treeneistä ajoissa. En malta oottaa, siitä on niin pitkä aika kun ollaan viimeksi nähty!
Ps. Jos on jotain kysyttävää, niin tsekatkaa edellinen postaus eli kysymyspostaus!

12 kommenttia:

  1. En oo kertaakaan aiemmin kommentoinut sun postaukseen, mut nyt mun on vaan ihan pakko! Muistan kun joskus varmaan vuosi sitten kommentoit mun blogiin ja linkkasit tän sun oman blogin. Sillon kun kävin kurkkaamassa täällä ni aattelin että joo, tommonen peruskivablogi, mutten liittynyt lukijaksi kuitenkaan (en tajuu miksi?!). Nyt pari kuukautta sitten löysin tän sun blogin uudestaan, ja siinä sai sanoa heipat koulukirjoille. Luin nimittäin samalta istumalta koko sun blogin läpi :-D. Siitä lähtien oon oottanut kun kuuta nousevaa uutta postausta sulta, osaat kirjottaa niin hyvin ja selkeesti, kuvat on hyvälaatusia ja niitä on kiva katella. Sun postaukset on aina ihan erilaisia mut samalla tosi samanlaisia, mistä mä ainakin tykkään ihan himona! Vaikka sulla on paljon asukuvia, asut ei oo lähes koskaan samanlaisia ja kuvauspaikat on erit yms. Ja mikä parasta, musta ainakin tuntuu että sun suuri suosio ja yli 1000 lukijaa ei oo noussu sulle päähän - näyttää siltä että teet tätä hommaa eli bloggailua ittes takia, koska ite tykkäät tästä, etkä suuren suosion vuoksi, mikä monessa blogissa on valitettavasti tullut esiin... Sun postaukset on aina niin energisia ja semmosia ihania että munkin huonot päivät on monesti tullu pakostakin hyviksi näitä sun postauksia lukemalla! Mun on monta kertaa tehny mieli tulla juttelemaan sulle kikissä tai muussa mut en vaan oo ikinä uskaltanu :-D. Tästä kommentista voi ehkä tulla semmonen kuva että ihailen sua suunnattomasti ja sun elämä=mun elämä :-D mut ei, halusin vaan tulla kertomaan mun mielipiteen ja sanomaan että KEEP ON GOING! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tositositosi paljon ihanasta kommentista! Sait mut hymyileen ja en voi sanoin kuvailla miten hyvä mieli tosta kommentista tuli! :-) Ja hei tule toki jutteleen mulle kikissä! Tosi kiva kuulla että tykkäät mun blogista ja toivottavasti pidät jatkossakin! :-) Tekis mieli kirjottaa sulle kilometrivastaus takasin mutta vedit mut vähän sanattomaksi haha :-D

      Poista
  2. mitä koulua käyt? en laittanut kysymyspostaukseen koska kiinnostas tietää niinku pian :D

    VastaaPoista
  3. Joo toi paita on ihana ja asu muutenkin tietty, mutta erityisesti toi paita. =3

    VastaaPoista
  4. aivan ihana asu! toi paita on ihan älyttömän kiva :)♥
    mä tykkään niin paljon sun tyylistä ja siitä, kun et tarvii lainkaa meikkiä ja oot törkeen kaunis!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Jep, mäkin tykkään tosta paidasta tosi paljon :-)

      Poista
  5. Ihana asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. hei sä varmaan oot vapianossa käyny, nii miten siellä kuuluu tilata? tiiän tän olevan tosi outo kysymys mutta XD saatko itse päättää koko annoksen, onko valmiita annoksia (niinkuin tavallisissa ravintoloissa) onko pöytiin tarjoilu vai miten toimii? XD oot tosi nätti, oon kade kun en näytä sulta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu olen! Siis eka sä otat sen tilauskortin siitä kassalta, sitten meet jonottaan ruoantekopisteen luo ja kun tulee sun vuoro niin läiskäset sun tarjottimen siihen pöydälle ja saat vaihe vaiheelta sanella sille kokille että mitä haluat :-) Sit se sun lasku tallentuu siihen korttiin ja poislähtiessä maksat sen. Tota on tosi vaikea selittää tälleen tekstinä, mutta se on oikeesti tosi helppoa! Ja voit kiitos tosi paljon, mutta ei kannata olla kade :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8