keskiviikon asua

keksiviikko Paita Lindex Housut Cubus Kengät Seppälä Kaulakoru H&Mkeksiviikko keksiviikko keksiviikko Täällä on maisema vaihtunut syksystä talveen yhden koulupäivän aikana. Aamusta satoi vielä lunta mutta myöhemmin satoi räntää, sen takia mun hiukset on tollanen järkyttävä pörrökasa noissa kuvissa. Me käytiin tosiaan Marin kanssa kuvailemassa koulun jälkeen, ja mä ainakin kastuin ihan mukavasti joten sitasin hiukset ihan suosiolla kiinni, tosin vasta kuvien oton jälkeen... Mä pyörin jonkun aikaa keskustassa mutta en oikeen löytänyt mitään, sitten menin käymään kirpparilla ja löysin sieltä punaiset Dr. Denimit 7 eurolla! Olin just miettinyt niiden ostoa, joten kävi aika hyvä tuuri! Muu päivä onkin sitten mennyt koulujuttujen parissa ja treeneissä, mulla on jo niin ikävä lomaa! Onneksi jotain kivaa on sentään tiedossa, Nea nimittäin tulee taas Suomeen tänä viikonloppuna!
Mutta nyt mun pakko syventyä tän enkun kirjan pariin, huomenna on sanakoe jonka muistin vasta treeneissä, taitaa jäädä taas yöunet vähäisiksi...

31 kommenttia:

  1. siis mistä nea tulee suomee? asuuks hän ulkomailla ja miks?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hän asuu nykyään Venäjällä :-)

      Poista
  2. hei mä löysin kans punaset dr. denimit 7€ kirpparilta vähä aika sitte :D

    VastaaPoista
  3. Upea asu! :) Ihanasti sopii nuo valkoset housut! Hei miten saat taustasta noin ihanan suttusen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tuon pehmeän taustan saa isoa aukkoa käyttämällä, niinku esim 50
      millisessä on :-)

      Poista
  4. Mä löysin kans punaset dr.denimit 7e kirpparilta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hassu sattuma, meitä on näköjään aika monta :-D

      Poista
  5. Ihana asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. saanko ottaa sun bannerin mun kuvapostaukseen, kirjoittaisin siihen että suosikki blogini :) Ei tietenkään pakko jos et halua, voin tehdä toisellakin tapaa.

    VastaaPoista
  7. harrastatko jotain urheilulajia? vai onko sun treenailu vaan sitä perus kuntosalia ja lenkkeilyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kun mä harrastan cheerleadingia :-)

      Poista
  8. Ei vitsi siellä on paljon lunta! Helsingissä ei oo ees satanu vielä, on vaa märkää ja pimeetä :( Tosi kiva asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuota on tullu parin päivän aikana lisää monta senttiä! Kiitti :-)

      Poista
  9. Voitko linkata Nean blogin? :-)

    VastaaPoista
  10. Onko sulla kuvissa meikkiä? :)

    VastaaPoista
  11. tykkään ihan älyttömästi sun hiuksista!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vaikka noissa kuvissa ne ei todellakaan näytä mitenkään edustavilta :-D

      Poista
  12. mikset pidä uusia uggeja kun siellä noin paljon jo lunta??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niissä ei oo vielä sitä suojasuihketta ja täällä ei oo vielä niin kylmä et käyttäisin niitä :-)

      Poista
  13. Onpas sulla ihanan positiivinen blogi! Oletko siis roista? Meinaatko tulla ID juhliin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Juu olen :-) Eikös ne ollut K18 joten en sinne pääse vaikka haluaisinkin :-)

      Poista
    2. Oi, mäkin asuin aikoinani! :D Joo niin kai se olikin.. paitsi se päivätilaisuus oli kai muillekin?

      Poista
    3. Aijaa :-D Jep mutta matka on silti liian pitkä, muuten ehkä voisin tullakkin :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8