INSPIRATION BLOG AWARDS

inspiration blog awardsIndiedays Inspiration palkitsee vuoden 2013 inspiroivimmat blogit Indiedays Blog Awards -juhlassa, ja mun blogilla on kunnia olla ehdolla  Inspiroivin Lifestyleblogi -kategoriassa monen muun todella hyvän blogin kanssa! Voittajat valitaan viidestä eri sarjasta, joita ovat muoti, kauneus, lifestyle, sisustus ja ruoka. Kaikkien lempiblogiaan äänestäneiden kesken arvotaan myös 5 kahden hengen lippupakettia kyseiseen tapahtumaan!
Jos haluatte antaa äänenne mun blogille (mikä olisi ihan supermahtavaa, ei tietenkään pakko), äänestyksen löytää täältä. Selatkaa Inspiroivin Lifestyleblogi -kohtaan ja sieltä löytyy Karoliinas.
Olen tosi kiitollinen siitä että pääsen yleensäkin tällaiseen ehdolle, ja se on täysin teidän ihanien lukijoiden ansiota!

10 kommenttia:

  1. Äänestetty! :)
    T. Julia

    VastaaPoista
  2. Äänestetty! Sun blogi ehottomasti ansaitsee voiton tässä 'kilpailussa' :-) ps. Ei liity asiaan, mutta miten ihmeessä saat ton kellonajan oikeeseen aikaan tohon loppuun? Oon pähkäilly vaikka kuinka kauan ja mistään ei tunnu apua saavan :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva kuulla että oot tuota mieltä :-) Mä en oikeastaan tiedä, kun en oo ikinä sitä mitenkään säätänyt. Mutta varmaan sen saa sieltä tekstin ulkoasusta säädettyä :-)

      Poista
  3. miksen mä löydä tuolta sun blogia?? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se sieltä löytyy, lifestyleblogien joukosta :-)

      Poista
  4. pystyykö tuolla äänestään ilman että pitäisi osallistua tohon arvontaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mun tietääkseni pysty :-) Mutta ei se arvontaan osallistuminen velvoita mihinkään!

      Poista
  5. ei tullu sulle mun ääntä :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8