INSPIRAATIOKOLLAASEJA

Mä eksyin tänään tylsyyksissäni sattumalta Polyvoreen, jossa ajattelin huvin vuoksi väsätä muutaman kollaasin. No, tämä muutama paisuikin aika moneksi kollaasiksi, musta näitä on vaan niin kiva tehdä ja on vaikea lopettaa kun pääsee vauhtiin! Mä kokosin omasta mielestä kivoja asukokonaisuuksia talvelle ja syksylle, sekä yhden juhlaa varten, ihan vaan siksi että halusin yhteen kollaasiin korkkarit. Mulla oli tässä ideana se, että otin lähes jokaiseen kollaasiin yhden tai useamman vaatekappaleen joka mulla on jo valmiiksi, ja aloin kokoamaan muita osia siihen ympärille. Esimerkkinä tuo kollaasi, jossa on Uggit ja Sheinsiden asteekkikuvioinen neule. Mä halusin ujuttaa tuonne myös muutamat jutut joita oon kuolannut ikuisuuden, kuten Michael Korsin Hamilton ja Mulberryn Alexa. Mä myös halusin jotain apua mun vaatekriisiin, tuntuu nimittäin taas että vaatekaappi ammottais tyhjyyttään vaikka päinvastoin se on täyttynyt tyhjennyksen jälkeen vähän turhankin pian, haha.
Kertokaa että mikä oli teidän lemppari ja miksi, olis kiva kuulla teidän mielipiteitä!
cozy outfit

maroon

warm & comfy

jacket & silver


stars & stripes

lbd


31 kommenttia:

  1. mikä sun kik on jos tulisin juttelemaa :-)

    VastaaPoista
  2. aivan ihana postaus, näitä lisää :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla et tykkäät! Musta näitä on tosi kiva tehdä joten tällasia postauksia tulee varmasti näkymään jatkossakin :-)

      Poista
  3. Tosi ihania asuja! Ite tykkäsin kyl kaikista. Sulla on tosi hyvä tyylitaju! :)

    VastaaPoista
  4. onks nää kaikki sheinsideltä? Toi karvaliivi esim. Mistä se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole, nää kaikki vaatteet on ihan mistä sattuu. Mä en tiedä kumpaa karvaliiviä sä tarkotat, mutta kuvaa klikkaamalla löytyy kaikkien kuvassa olevien juttujen tiedot :-)

      Poista
  5. moikka, kysyisin vähän ku sullahan on se macbook pro (?) ni onko se miten hyvin toiminu, tao et ootko ollu tyytyväinen ku aattelin kans et vois hommata sellasen? :) ja muistatko et paljon sul on sitä muistii siin ja onks se riittäny? ja sit vielä et onks se yhtä sillee helppokäyttönen ku noi iphonet vai? kiitos paljon jos vastaat!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on mulla macbook pro! Oon ollu ja oon edelleenkin ihan supertyytyväinen, tää on ylivoimasesti paras kone mitä oon ikinä käyttäny! Mul on vaihettu tähän 4gt:n tilalle 8gt ja hyvin on riittäny, en siirtäny vielä juuri mitään tälle koneelle nii uskon että kestää monta vuotta ennen kun muisti täyttyy! On ihan yhtä helppokäyttönen ku iphone, tosin vanhalla windows-käyttäjällä voi olla alussa vähän ongelmii joittenki pikkujuttujen, esim. näppäinoikoteiden kanssa mut niistäkin selviää googlettamalla :-)

      Poista
  6. miten teet noita kollaaseja? tolleen et noi vaatteet on "päälekkäin" ja mikä ohjelma?

    VastaaPoista
  7. Tosi ihania&monipuolisia asuja, mulle kävis vaikka noi kaikki...:) Sun blogi on mun ehdoton lemppari, postailet niin kivasti ja usein!!

    VastaaPoista
  8. voi lisää tällasia postauksia! :--) sulla on aivan uskomaton tyylitaju.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo varmasti tulee! Haha kiitos, vielä kun saisin noi kaikki mun vaatekaappiin...

      Poista
  9. toi toka kollaasi on mun lemppari! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään tosta värimaailmasta mikä tuossa on :-)

      Poista
  10. oiii tästä postauksesta löytyi muutama juttu jotka on pakko käydä ostamassa! :)

    http://elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostaisin kans jos ois vaan rahaa! :-D

      Poista
  11. http://justgirlythings.tumblr.com/post/63579135169 onks tää sun kuva tos pohjal?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se :-D Tuo on tullu we♥itissä vastaan tosi monta kertaa!

      Poista
  12. Sulla on tosi ihana blogi ja musta oot tosi hyvä bloggaaja :)

    VastaaPoista
  13. Ihania kollaaseja!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. mitä tarkottaa homies? oon miettiny jo pitkään :-DD vähän nolo kysymys

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8