HULLUJEN PÄIVIEN OSTOKSIA

oulu oulu oulu Tänään me käytiin tsekkaamassa vielä viimiset tarjoukset Stockalla ja kävin parissa muussaki kaupassa, mutta en löytäny oikeastaan mitään. Tai löysin ne jutut mitä oli alunperin tarkotus ostaakki! Kuvia ei tullut otettua kuin vasta illalla kun oli jo niin pimeää että ne oikeen onnistunu. Huomenna lähdetäänkin jo takasin kotiin Zeppeliinin kautta. Tossa alempana on pari kuvaa jutuista mitä ostin tänään, olin tosi onnellinen kun löysin ne jutut mitä mun on pitänyt jo kauan ostaa! oulu oulu Mä oon halunnu Uggit jo ties kuinka kauan, mutta suolaisen hinnan takia et oon koskaan niitä kassalle asti kiikuttanut. Niimpä mä innostuin heti kun huomasin että nää oli Hulluilla Päivillä tarjouksessa. Mä olin tosin aivan varma siitä että ne on myyty loppuun jo kauan ennen kuin pääsen Ouluun astikaan ja jään nuolemaan näppejäni. Mutta siellä ne mua odotti, koko talon viiminen pari ja vielä mun kokoa! Jalkaansovittamisen jälkeen nämä rakkauskengät lähtikin kassan kautta mun matkaan Enää ei palele pakkasilla ja ennustan että meillä tulee olemaan edessä monta rakkaudentäyteistä talvea :-)  oulu Mukaan lähti myös tällanen perusneule Lindexiltä. Mä tykkään neuleista tosi paljon mutta oon tosi huono käyttämään niitä ja mun on myös tosi hankala löytää sellasta täydellistä yksilöä. Tuo oli tosi kivan mallinen ja sopivan ohut että siihen ei tukehdu nyt vielä lämpimillä ilmoillakaan.

25 kommenttia:

  1. Ihanat kengät ja toi paita!<3

    VastaaPoista
  2. paljon noi kengät makso :O

    VastaaPoista
  3. oi noi kengät <3 niin lämpimän näköset

    VastaaPoista
  4. Voi että mua harmittaa!! En ollut yhtään kiinnostunut hulluista päivistä, (vaikka lehti pikasesti tulikin läpi selattua..) mutta jos oisin tienny että siellä tollaset ugit on ja tohon hintaan niin varmasti olisin käynyt hakemassa!! aaarg... :D lohduttaudun ajatuksella että tuskin niitä kuitenkaan täällä meiän stockalla ois ollu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :-( Tuttu tunne, mullekkin on monesti käyny noin että oon vasta jälkeenpäin huomannu jonku tollasen supertarjouksen!

      Poista
  5. Onks toi sun laukku tilattu ebaysta ?

    VastaaPoista
  6. paljon makso tuo villapaita? Näyttää nimittäin tosi mukavalta vaikkakin aika perus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tuo on kiva tollanen perusneule ja se makso 19,90€ :-)

      Poista
  7. voi ei noi uggit näyttää nii lämpimiltä! ite oon kans katellut just ton värisiä ja noita lyhytvartisia, mut just ton hinnan takia ei oo tullu ostettua ja ää oon onnellinen sun puolestas noi on ihanat!

    http://justletg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ne on tosi lämpimät! Haha voi kiitos :-)

      Poista
  8. oot pelkkä pinnallinen lellitty ipana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä puolestas varmaa sitten oot kärttyne katkera vanha ämmä?

      Poista
  9. paljon makso uggit?

    VastaaPoista
  10. Ihanat kengät!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Ihania ostoksia <3 !

    VastaaPoista
  12. vitsi noi lyhytvartiset uggit on kivat! paljon kivemman näköiset kuin ne normaali vartiset, ainakin mun silmään! :)

    VastaaPoista
  13. oih uggit on niin hyvät ja lämpimät jalassa!!!!

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8