Amarillossa

Anteeksi taas tästä parin päivän hiljaisuudeesta, en oo vaan yksinkertasesti kerennyt koneelle! Eilen oli 4 tunnin treenit ja tänään kerkesin kotiin vasta kymmenen jälkeen illalla, joten aikaa ei ole ollut. Nea tuli tänne eilen, joten me käytiin tänään juhlistamassa sitä Amarillossa. Kukaan ei varmaan yllättynyt siitä, mitä mun lautaselta löytyi: Chicken Pocket, annos jonka syön poikkeuksetta aina Amarillossa. Mä aina mietin että tällä kertaa otan jotain muuta, mutta lopulta viime hetkellä vaihdan kuitenkin takaisin tuohon vanhaan ja tuttuun lemppariin, ja onhan se tosi hyvää! Me otettiin lisäksi vielä jälkiruokaa, joten oon vieläkin aivan ähkyssä vaikka tuosta reissusta on jo yli 5 tuntia. Me käytiin myös vähän kiertelemässä kauppoja ja siitä parin tunnin päästään lähdinkin jo treeneihin, joissa meni sitten koko loppuilta. Läksyjen tekeminen jäi taas näin myöhään, ja päätin vielä tulla postaamaankin! Mä oon ihan rättiväsynyt tän päivän treenien ja kaiken muun sähläyksen jäljiltä, toivon vaan että saan mahdollisimman pian kaatua suoraan sänkyyn. Koitan postailla taas huomenna! amarillo amarillo amarillo amarillo amarillo amarilloamarillo

19 kommenttia:

  1. upeita kuvia, miten oon tehnyt ton bannerin? (-: se on ihana !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehny sen yksinkertasesti vaan kokoamalla kollaasin iPiccyllä :-)

      Poista
  2. minkä hintanen amarillo on ?:) esim ne annokset mitä ite syöt ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun mielestä aika perus hintatasoa, annokset on jotain 14-20€ luokkaa :-)

      Poista
  3. onko tuolla amarillossa niin että kun tilaat ruuan saat myös jälkiruuan ? :)

    VastaaPoista
  4. Naam mulle tuli nälkä! :D

    VastaaPoista
  5. Ekan lauseen ois voinu jättää kokonaan pois!
    Ei todellakaan tartte pyytää anteeksi, jos ei pariin päivään postaa.
    Muutenki tyhmää pyytää anteeksi, koska sun blogi ja varmaan sillo myös ite
    päätät millonka postaat! :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä sitä muuten tuonne laittaiskaan, mutta mulle itelle vaan tulee huono omatunto jos en postaa pariin päivään! :-D

      Poista
  6. Miten sulla on aina varaa käyä syömäs tai kahvil tai ostaa aina jtn uusii vaatteit? mistä siä saat rahaa???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo käynyt kahvilla tosi pitkään aikaan, ja eilinen oli erikoisjuttu koska Nea on täällä :-) Muutenhan porukat tietenkin maksaa jos käyn niitten kanssa syömässä/kahvilla.

      Poista
  7. oi toi jälkkäri on tosi hyvää :p

    VastaaPoista
  8. Kiva postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. http://ylilauta.org/ruinaus/22465085#no22542304

    sielä sun takapuolta pojat kuolaa. oksettavaa.

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8