22/10

Tällä kertaa postailen vähän astetta huonomalla kuvasaldolla, mutta oli pakko silti tulla kirjotteleen! Tänään on ollu tosi kiva päivä, kerrankin voin sanoa että oon saanu jotakin aikaseksi! Koulussa oli rentoa, ja koulun jälkeen menin suoraan Vilman kanssa salille jossa oltiin reilu tunti. Vaikka luulin että olisin ollu koulupäivän jälkeen ihan poikki, mutta mulla olikin tosi paljon energiaa ja sitä oli hyvä kanavoida siihen treeniin. Siitä onkin pitkä aika kun oon viimeksi salilla käynyt, varmaan elokuussa viimeksi! Keskityin tänään jalkoihin, ja salin jälkeen lähdinkin kotiin jalat maitohapoilla tutisten. Tuli tosi hyvä fiilis, harmi vaan että mulla on aika harvoin aikaa salilla käyntiin! Asiasta kukkaruukkuun, mä oon viime päivinä käyttänyt ihan innoissaan tota H&M:n uutta takkia joka näkyy alla olevissa kuvissa, tosin kuvat ei tee sille oikeutta! Mä oon myös viimiset 2 viikkoa odottanut että mun Sheinsiden takki tulee, tilauksesta on jo kuukausi eikä sitä vieläkään näy! Onneksi mä olen kärsivällinen ja maltillinen ihminen... Toivottavasti mä saan otettua seuraavaan postaukseen vähän enemmän kuvia, mun vakkarikuvaaja ei ole nimittäin viime aikoina innostunut lämpimästä koulusta ulos pakkaseen siirtymisestä joten kuvat on jääneet vähän vähemmälle! Mä tein muuten viikonloppuna elämäni ensimmäisen omenapiirakan, ja vaikka itse sanonkin niin siitä tuli tosi hyvää! tiistai tiistai tiistai

10 kommenttia:

  1. oisko sulla innostusta esitellä jossain postauksessa kaikki sun laukut ja kengät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan kaikkiko? :-D En voi luvata että kaikkia mutta ainakin ne mitä eniten käytän!

      Poista
  2. Kiva asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus taas ja aattelin kysyä että millä muokkat kuvasi? :)

    VastaaPoista
  4. äh ei enää kuvia tuosta takista kun se on niin täydellinen ja pelkään että sorrun vielä sen ostoon!:D aivan upea, tykkään myöskin Zaran samankaltaisesta takista:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Mäki tykkään tosi paljon siitä Zaran takista!

      Poista
  5. mistä noi kengät on? Ihania kuvia !:)

    VastaaPoista
  6. eikö sua peloa yhtää ku et nää näit kommentteja ennenku ne julkastaa et mitä kaikkee jotku voi kirjotella? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä oikeastaan, kyllähän ne saa sitten myöhemmin poistettua jos on tarvetta :-)

      Poista
  7. Ää mäkin oon koulussa serranoihin ihana ohjelma<3 <3

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8