yhteistyöjuttuja

Jälleen kerran kävi niin, että nämä yhteistyöjutut kasaantuu samalle kuukaudelle. Älkää siis hermostuko, nyt näitä ei tule olemaan ainakaan näillä näkymin vähään aikaan. Oon koko viikon ollut flunssassa, joka alkaa vasta nyt parantumaan. Viikko ei siis ole ollut mikään erityisen onnistunut, kun sairastamisen lisäksi multa varastettiin lompakosta kaikki rahat + mukava määrä lahjakortteja sun muita kortteja, jopa s-etukortti ja plussakortti lähti varkaan matkaan! Tämä on harmittanut mua ihan älyttömästi, ja kyllähän mä tuossa köyhdyinkin lähes 200€. Vaan ei auta itku, koitan ajatella muita juttuja ettei harmittais niin paljon. Tällä viikolla kuitenkin peräkkäisinä päivinä saapui kaksi pakettia, jotka piristi mun viikkoa! Ensin saapui Sheinsiden paketti, ja heti seuraavana päivänä kalenteri persoonallinenkalenteri.fi:stä! Kuvailin nuo uudet jutut tänään koulun jälkeen ja nyt kerron niistä vähän enemmän. yhteistyöjuttuja yhteistyöjuttuja Niin kuin moni teistä arvasikin, mä aloitin tässä hiljattain yhteistyön Sheinsiden kanssa. Pienen sähköpostien vaihtelun jälkeen mä sain valita heiltä yhden tuotteen. Pitkän pohtimisen jälkeen mä päädyin tuohon valkoiseen sifonkipaitaan, koska niitä ei voi olla koskaan liikaa! Kuvassa tuo paita näytti v-aukkoiselta, mutta mun päällä tuo kaula-aukko on hieman erilainen, enemmän u:n muotoinen. Tuo paita on silti tosi kiva, ja sille löytyy varmasti paljon käyttöä! Paita löytyy täältä. yhteistyöjuttuja yhteistyöjuttuja yhteistyöjuttuja Ja sitten juttuun, jota olin innoissaan odottanut, nimittäin mun kalenteri! Mä syöksyin postilaatikolta mun huoneeseen valehtelematta varmaan nanosekunnissa, kun sain tämän paketin käsiini. Ja paketista paljastui ihanin kalenteri ikinä! Mä oon tosi tyytyväinen tuohon kansikuvaan, se on niin mun näkönen kun vaan olla voi! Mun piti alunperin tehdä kollaasi omista kuvista, mutta sitten en jaksanut alkaa etsimään niitä joten päädyin lopulta etsimään kuvat weheartitistä. Mä valitsin kollaasiin kuvia, jotka inspiroi mua jollain tavalla ja jotka myös sopivat kivasti yhteen. Tälle kalenterille tulee varmasti paljon käyttöä, mä oon nyt kirjotellut tänne sivut täyteen juttuja!

37 kommenttia:

  1. Milloin sä arvot meille sen kalenterin? :) Ihania juttuja noi!

    VastaaPoista
  2. eikä, toi kalenteri on kyllä aivan ihana ja selvästi sun näkönen ja tyylinen! :---)

    VastaaPoista
  3. Ihana kalenteri! Toi paita sopii sulle hyvin :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. älyttömän ihana toi kalenteri! :)

    VastaaPoista
  6. Ihana toi kalenteri ja voivitsit tiiän ton tunteen ku lompakosta viedään kaikki. Mä en sentää ihan 200 euroa köyhtynyt, mutta mullakin vietiin käteiset ja lahjakortit, missä oli myös ihan kiitettävästi rahaa. :\ kyllä harmittaa vieläkin vaikka tää tapahtu ennen kesälomaa. :-D oon syvästi katkera sille joka sen teki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon kans! Ärsyttää ihan vietävästi että ne lahjakortit vietiin, siinä meni myös Cityshoppari kortti ja paljon muutakin :-(

      Poista
  7. missä sut ryöstettiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeastaan tiedä tarkalleen, mulla on kyllä epäilys mutta en halua sanoa sitä täällä :-)

      Poista
  8. Eikä ihan sika harmi että sulta vietiin kaikki rahat ja vielä se cityshopparikin! :-( Hyvää viikonloppua :-)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, en sitä korttiakaan ollut vielä kerennyt kauheasti käyttää :-( Kiitos paljon, sulle kans! :-)

      Poista
  9. Halusin vielä kysyä tosta sheinsidestä, että kun lähetit sinne s-postia mihin osotteeseen laitoit ja onks mitenkää mahollist et linkkaat sen niiden sivul olevan "vaatimus ehdot" et jos haluis alottaa yhteistyön :) kiitos hirveesti !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.sheinside.com/read_policy.html

      tuolta löytyy :-)

      Poista
    2. Jep tuolta ne vaatimukset löytyy! :-)

      Poista
  10. Ihana kalenteri ja paita!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäki tykkään molemmista tosi paljon! :-)

      Poista
  11. https://weheartit.com/entry/63172962

    onks tää sun kuva? :) tuli vastaan we♥itissä?

    VastaaPoista
  12. heij, anteeks kaikki varmaan kysyy tätä koko ajan, mutta millä ohjelmalla teet noin älyttömän hienon bannerin? *___* ♥ (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tehnyt ton ihan pelkästään iPiccyä käyttäen :-)

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Niimpä, mä oon niin tyytyväinen tohon ulkoasuun :-)

      Poista
  14. wau, upea kalenteri! täytyy harkita jos itellekki tommosen joskus tekis.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa ehdottomasti tilata, toi päihittää mennen tullen kaikki kalenterit mitä kaupoista löytyy! :-D

      Poista
  15. mistä oot tilannu tuon kalenterin? ihana :3

    VastaaPoista
  16. Nice blog.
    Where did you get your calendar from? :)
    Have a lovely weekend! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. persoonallinenkalenteri.com, thank you :-)

      Poista
    2. Thank you very much! :)

      Poista
  17. Moi! Minkä kokoinen toi sun kalenteri on, muistatko? :D Onko small vai medium? Toivottavasti vastaat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on small :-) Ajattelin että toi ois ollu jotenkin pieni, mut toi on just sopivan kokonen, aika iso oikeastaan!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8