the colors in autumn so bright just before they lose it all

tiistai Paita H&M Housut Cubus Laukku Chicnova Kengät Conversetiistai tiistai Tää aamu ei mennyt ihan nappiin. Sängystä ylösvääntäytymisessä kesti puoli tuntia, minkä jälkeen mulle tuli yllätysyllätys kiire. Ja kouluun lähtiessä ja jo mopon selässä istuessa huomasin että tankki on typötyhjä ja sehän oli pakko täyttää ennen kuin pääsin mihinkään lähtemään. Sitten vihdoin kouluun päästyäni jäin tietenkin ulko-ovien taakse, jotka on kirjotusten takia lukossa. Niin multa jäi väliin ruotsin sanakoe johon lukiessa olin valvonut myöhään illalla, mikä taas aiheutti sen etten päässyt aamulla ylös :-D Välillä mulla on vaan niin huonoja aamuja ettei sille voi muuta kuin nauraa, käykö teille usein näin? Tänään mä oon kertaillut psykologiaa pian alkavaa koeviikkoa varten, koska oon siinä aika pahasti jäljessä. Mun pitäis myös tehdä pari muuta koulujuttua ihan lähipäivinä, mutta mulle tyypilliseen tapaan lykkään kaikkia aina viimiseen sekunttiin ja alan sitten paniikissa niitä väkertämään. Sillä tyylillä selvittiin koko yläaste, miksei siis myös lukiokin! Tuo oli vitsi, älkää ottako tosissaan. Mä oon oikeasti yrittänyt nyt panostaa kouluun ja tehdä alusta asti tunnollisesti läksyjä sun muita, ja pienistä laiskuuskohtauksista huolimatta oon onnistunut siinä ihan hyvin. Mun loppuvuoden jaksot on kaikki täysiä, jokaisessa jaksossa on 7 koodia, joten tulevina koeviikkoina tulee olemaan kädet täynnä hommia. Kyllä mä muista selviän, mutta matikka tulee varmasti aiheuttamaan mulle ennenaikaisia harmaita hiuksia, haha.
Mutta asiasta toiseen, mä nimittäin intouduin taas tänään - psykologiaa lukiessa, kuinkas muutenkaan - lakkailemaan mun kynsiä. Mä jouduin cheerin takia taas leikkaamaan mun kynnet lyhyiksi, joten nyt yritän piristää nuita nysäkynsiä lakkailemalla niitä. Tällä kertaa mun kynsiin päätyi mun ehdoton lempparikynsilakka eli Essien Mint Candy Apple, jota mä rakastan yli kaiken! Mintunvihreä on muutenkin ihana väri, mutta kynsissä se näyttää kivalta ympäri vuoden. Nyt mä taidan kuitenkin palata terverystiedon portfolion pariin, koitan postailla taas huomenna jos saan otettua kuvia!

30 kommenttia:

  1. Hihii, itekkin lakkasin kynnet juuri samalla lakalla! :D Luv it.♥ Ihana pirteä perusasu ja ihana pirteä sinä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih tuo on täydellisen värinen :-) Kiitti!

      Poista
  2. Ihana asu ja voi ei mullekin käy usein tulleen että jään nukkuu sänkyyn ja huomaan että on kauhee kiire!:D ihanan väriset kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja joo, mulle tuo on harvinaisen tuttua! :-D

      Poista
  3. mopo, se ainainen rakkine joka ei joko käynnisty ennen kuin on veivannu kymmenen minuuttia tai bensa on lopussa :D ja se minkä takia myöhästyy

    VastaaPoista
  4. Iteki taistelin 7-8 kurssia joka jaksossa koko ykkösen ja suurimman osan kakkostakin, mutta se kyllä kannattaa koska nyt abina mulla on joka jaksossa 2-3 kurssia! :D Tsemppiä kouluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tuohon mäki tähtään, että ei sitten kolmoselle jäis kauheesti kursseja :-) Kiitti!

      Poista
  5. joo tuo aamujuttu on kyllä hyvin tutuksi tullut tämänkin neidin elämässä :DD ihanaa tuo kynsilakka muuten :)

    VastaaPoista
  6. voikun kivan värinen kynsilakka! mistä se on? :)

    VastaaPoista
  7. onko tuo paita aikuisten- vai lastenosastolta?:)

    VastaaPoista
  8. Ihanaa kynsilakkaa!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Tulee :-\ kerran heräsin kellon soitoon, mut jatkoin unia heti sen jälkeen ja nukuin pommiin. Onnistuin sit jäämään pois koko koulusta sinä päivänä, mut ope ei kauheesti tykäny siitä :-P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha uskon! Mullekkin on käynyt noin pari kertaa :-D

      Poista
  10. Mäkin lakkasin justiinsa samalla, ja ihana kun laivalta sai 11e essien lakkoja ♥

    VastaaPoista
  11. minkä kokoset sun dr.deminit on? :)

    VastaaPoista
  12. farkkupaita ja valkoset housut mätsää nii ihanasti! perfect outfit<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään tosta yhdistelmästä, vaikka toi olikin tollanen kiireaamun "ensimmäiset vaatteet mitä käteen sattuu"-asu :-D

      Poista
  13. :D tuntu että olis peiliin kattonu ku näin nää kuvat, oon yhistäny omat samaiset pöksyt iha samalla tavalla! ei ainakaa tarvii pelätä et olisin tyylitön ku joku muuki on ajatellu samalla tavalla ;)

    VastaaPoista
  14. sulla on niin upee tyyli:O tää on mun lempiblogi<3

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8