so many reasons for you to be happy

weekend weekend weekend weekend weekend weekend weekend Nyt on luvassa pitkästa aikaa vähän lifestyle-painoitteisempaa postausta. Tää viikonloppu on mennyt taas hujauksessa ohi, etenkin kun nykyään en jaksa lähteä mihinkään ja pyörin kotona koko viikonlopun. Mikään ei oo niin ihanaa kuin käpertyä sänkyyn katsomaan lempisarjoja tai kuuntelemaan musiikkia! Lauantaina me käytiin äitin ja mummon kanssa pyörähtämässä pikku reissu keskustassa, mutta ei löydetty mitään sen ihmeempää. Tänään mulla onkin ollut aika paljon hommaa, oon tehny koulujuttuja, meillä oli 2,5h treenit, sitten ajoin mummolasta ruohon ja loppuilta on mennyt kirppajuttuja hinnoitellessa. Mulla ja mummolla on yhteinen kirpparipöytä, koska mulla oli vaatekaappi täynnä vaatteita joita en ollut käyttänyt pitkiin aikoihin tai jotka vei vain turhaa tilaa. Ja kun pääsee vanhoista eroon niin sehän tarkoittaa että saa vähintään saman verran uusia tilalle, haha. Mutta oikeasti tuntuu että mun vaatekaappi ammottaa tyhjyyttään, joka aamu saa ainakin puoli tuntia miettiä että mitä sitä taas laittais päälle. Mutta jos jollakin kiinnostaa käydä tsekkaamassa tuo kirpparipöytä, niin meillä on pöytä Tuhattorilla tiistaista lähtien, pöytä numero 44! Tuossa ylempänä näkyy esimerkkinä pari vaatetta joita olen sinne kirpparille viemässä. Mulla oli taas tosi paljon asiaa mitä mun piti teille kertoa, mutta ne ei tietenkään tule mieleen nyt. Loppuillan mä aijon viettää croissanttien ja Cheerleadersien parissa, kivaa sunnuntai-iltaa teille!
 Ps. Muistikirjan voittaja on nyt arvottu ja voittaja on Siiri! Kiitos kaikille osallistuneille!

36 kommenttia:

  1. mistä katot tota Cheerleadersiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.youtube.com/playlist?list=PLBQgA3Kndk7dwwTYcsjybOybYVs4opCr0

      Poista
  2. onko sulla pitkä vai lyhyt matikka? :)

    VastaaPoista
  3. mistä toi laskin on?? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori vastaan karoliinan puolesta, mutta ainakin mitä mulla on samanlainen, niin koulun kautta tilataan ylä-asteella (: ja ihania kuvia jälleen!! c:♥ millä asetuksella yleensä kuvailet ? (:

      Poista
    2. ja itse ostin suomalaisesta :)

      Poista
    3. Toi on Prismasta ostettu :-) Ja mä kuvaan manuaalilla!

      Poista
  4. Kauniita kuvia! :) Arizona jäätee on maailman herkuinta :))

    http://eerika-justthinkaboutit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Säästän niin en käy tällä hetkellä kirpiksellä.

    VastaaPoista
  6. yääk tuo arizona maistuu kamalalle :D semmoselta rusinaiselta ja haisee vielä pahemmalle! sitä on kyllä ihan kiva hörppäillä joskus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se perus arizona ei oo munkaan mielestä oikeestaan minkään makusta, mutta tuo kuvassa näkyvä limen makunen on hyvää! :-)

      Poista
  7. ää ihana laskin <3 muutenkin ihania kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, piristää kummasti matikan tunteja :-D Kiitti!

      Poista
  8. Ihanat kuvat!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. ihanat noi pinkit collarit! onko noi mistä peräisin? :)

    VastaaPoista
  10. Hirmusen kivoja kuvia taas ♥ Raapustelin susta jotain tekstiä uusimpaan lemppariblogit -postaukseen, käy ihmeessä kattoo jos kiinnostaa mitä susta kirjottelin:)

    http://live-in-a-fantasy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja juu, mä käyn kattoon! :-)

      Poista
  11. Ihana postaus niinku aina! <3
    www.savetheday-iida.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. en oo _koskaan_ käyny coffee house:ssa ja aattelin mennä joku päivä, joten mitä sä suosittelisit mulle? ku sä vissii käyt/kävit siellä niin paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, hassua että et oo koskaan käynyt , mähän ite tosiaan käyn siellä vähän turhankin usein :-D Se riippuu vähän siitä tykkäätkö kahvista vai et, mutta jäälatte, dumle moccha ja jääkaffe moccha on ainakin maistamisen arvoisia! Ja jos ei kahvista tykkää niin makusooda :-)

      Poista
  13. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  14. matkit vähän liikaa aadaviolaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja millähän perusteella :-D Mä oon kuitenkin blogannut aika paljon kauemman aikaa...

      Poista
  15. Ihan superihana blogi ja upeita kuvia! :)

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    Ps. Ärsyttää tollaset matkimissyytökset! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Jep, mutta onneksi oon oppinut ettei niistä kannatta välittää, etenkin kun ne on ihan perättömiä :-D

      Poista
  16. mistä toi arizona jäätee on? koska en oo ksupermarketissa nähnyt :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Prismasta ja sittarista ainakin löytyy :-)

      Poista
  17. Mistä nuo sun college housut on? (:

    VastaaPoista
  18. hei pakko kysyä että kuivaakko sun hiukset luonnostaan?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai annan kuivua vaan ilman kuivainta vai? Joo annan, mutta harjaan niitä että ne kuivuis nopeammin ja olis suoremmat sitten aamulla :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8