näin vietän vapaapäiväni

Mulla on tosiaan tänään (ja huomenna!) vapaapäivä, ja oonkin viettäny tän päivän rennosti kotona Serranon perhettä katsoen ja herkkuja syöden. Oon kattonu ainakin 3 jaksoa Serranoja ja ei vitsi että olis kiva osata espanjaa! Harmi ettei mun lukkariin mahdu mitään uutta kieltä, muuten oisin kyllä ottanu sen mutta iltalukio ei houkuta. vapaapäivä vapaapäiväTein tänään aamupalaksi noita lähes joka blogissa näkyneitä banaani-kananmuna-pannukakkuja joita mä taas vähän jälkijunassa päätin vasta nyt kokeilla. Mä olin aluksi vähän epäileväinen ton banaanin suhteen, mä en nimittäin yleensä pidä banaanista missää muussa muodossa kuin tuoreena. Mutta mä todellakin yllätyin positiivisesti kun noi olikin tosi herkullisia, ja kaiken lisäksi tosi terveellisiä vielä! Laitoin päälle kermavaahtoa, vadelmahilloa ja suklaalla päälystettyjä kuivattuja mustikoita. Kannattaa ehdottomasti kokeilla jos ette oo noihin vielä tutustunu, Vilmallekkin olis näköjään pannukakut kelvannu! vapaapäivä vapaapäivä Syömisen lisäksi tää päivä on kulunut syömisen lisäksi mun muitten lempipuuhien, eli weheartitin selailun ja mun all-time-favorite- sarjan eli Serranojen parissa. Musta se on vaan niin erilainen ja hauska sarja että sitä on ihan pakko kattoa, vaikka oonkin varmaan 50 jaksoa jäljessä kun en kerkeä arkisin sitä seurata. vapaapäivä Mä kaivoin tänään jo villasukat esiin, koska ainakin täällä on ollu tosi kylmä viime päivinä. Olin eilen illalla ajamisen jälkeen niin jäässä että mulla oli kylmä vaikka nukuin untuvapeiton ja kahden fleece-viltin alla, miten niin vilukissa? Se huono puoli noissa villasukissa on, että oon tänään meinannu kaatua naamalleni jo varmaan 5 kertaa kun oon liukastellu noilla parketilla. vapaapäivä Mä oon hengaillu tänään kotona täysin natural-lookissa meikittä ja hiukset sekasin, koska en ikinä vaivaudu tällasina päivinä laittautumaan mitenkään. Tänään ei ollut myöskään naamakuva-päivä, koska sain eilen treeneissä useita iskuja tismalleen samaan kohtaan poskipäähän, jossa on nyt mustelma. Mulla oli tänään tosi hyvä päivä ja hyvä fiilis, ja päätin nyt jakaa sen myös teille. Toivottavasti teilläkin oli hyvä päivä ja tsemppiä kaikille joilla on koeviikko! :-)

34 kommenttia:

  1. tää postaus oli vaan tosi piristävä tänne arjen keskelle! :) ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiva kuulla, tän oli tarkotuski piristää! :-)

      Poista
  2. Tälläset postaukset on niitä parhaita! :-)

    http://withme-iina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. mitä noihin banaanipannareihin tulee ? :)

    VastaaPoista
  4. mäkin oon ihan hirveä Serranon perhe-addikti :D paras sarja ikinä ja ois niin huippua osata espanjaa! espanjan kieli on ku musiikkia korville! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kans! Niin olis, se kieli on niin ihanaa sellasta soljuvaa ja olis niiiin kiva osata puhua sitä hyvin :-)

      Poista
  5. Se terveellisyys loppuki sitte siihen, kun lisäsit kermavaahtoa, vadelmahilloa ja suklaata! :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :-D Mutta on tuo silti paljon terveellisempi vaihtoehto kun ne perus rasvaa ja sokeria täynnä olevat pannukakut!

      Poista
  6. Apua tajusin vasta tätä postausta lukiessa, että tänään onkin tiistai eikä maanantai :D Täällä toinen joka vähän lomailee koeviikolla :D Mun on hei pakko sanoa, että sun blogi on muuttunu jotenki tosi paljon positiivisemmaksi kun aikasemmin! Ennen joskus jopa ajattelin, että olisit jotenkin ylimielinen mutta enää en koskaan sillä annat niin kivan kuvan ittestäs näiden kuvien ja kirjotustyylin välityksellä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin meinaa mennä päivät tässä sekaisin :-D Aijaa, ite en oo silleen tietoisesti ainakaan mitään muutosta koittanut tehdä mutta eihän sitä ite varmaan huomaakkaan :-D

      Poista
  7. kuuluuko noi pannukakut pistää uuniin vai pannulle? Ja kuinka kauan pitää pitää uunissa, jos ne sinne pistetään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, ne paistetaan pannulla ja melko pienellä teholla :-)

      Poista
  8. Tosi ihana blogi! :) Itse kattelin muuten myös serranoja tänään! Ihan huippu sarja, espanjan kielikin on niin kaunista...

    VastaaPoista
  9. pystytkö esim. linkkaamaa noitte pannarien ohjeen ?:) ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://blogit.hs.fi/kauhaajarakkautta/2013/04/02/kahden-raaka-aineen-ihmepannarit-ja-yhden-raaka-aineen-ihmepehmis/

      Nuo on kyllä niin helppo tehdä ettei siihen ohjettakaan tarvi kun on vaan kaksi ainesosaa :-)

      Poista
  10. Ihana postaus! Mäkin oon koukuttunut serranon perheen katsomiseen, tässä parin kuukauden aikana on tullut katottuu lähes 40 jaksoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo haha mäkin oon kattonu jo ties kuinka monta jaksoa :-D

      Poista
  11. haha itekki oon niin koukussa serranoitte perheeseen, et oon saanu kuulla jo kavereilta monta kertaa kuinka niitä alkaa pian ärsyttää se kun jaksan jauhaa niistä vaikka koko päivän :D helposti menee tylsinä sunnutaina se seittemän jaksoa putkeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo mulla on sama :-D Onneks mun kaverit katsoo samaa sarjaa niin ei tarvi yksin höpistä!

      Poista
  12. mä oon niin rakastunu tohon sarjaan uudelleen ku niitä jaksoja alko ilmestyy areenaan! nyt ku on koeviikko niin pitäis kyllä lukee mut kappas vaan löydän itteni aina kattomas serranoja. :D ja toi on just semmonen sarja aina ku kattoo yhen jakson niin on pakko kattoo myös seuraava jne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkään en oo kattonu noita varmaan kutosluokan jälkeen ja nyt rakastuin tohon sarjaan uudestaan! Haha mullaki on lukeminen jääny vähän vähemmälle ton takia :-D

      Poista
  13. mitä ihmettä, mulla on täysin samanlaiset villasukat ku sulla, mut mun mamma on tehny ne mulle! :D

    sallaslife.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :-D Onkohan noi tehty sellasesta valmislangasta josta ne raidat tulee silleen automaattisesti?

      Poista
    2. varmaa on :D hauska sattuma!

      Poista
  14. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  15. AA! Löysin sielunkumppanin! Mäki rakastan Serranon perhettä yli kaiken, kattonu joka ikisen jakson areenasta nyt syksyllä! Kivoja kuvia! :) Mainitsin muuten sun blogin mun Favorite Blogs postauksessa, ellet oo jo huomannu!!

    http://helmi-bloggaa.blogspot.fi/2013/09/my-favorite-blogs_21.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, meitä on vissiin aika monta! :-D Oi kivaa, mä meen kattoon! :-)

      Poista
  16. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8