monday mood

viikonloppu viikonloppu viikonloppu viikonloppu Täällä ollaan taas! Tällä kertaa mä postailenkin hieman normaalista poikkeavalla tavalla, mä nimittäin naputtelen tätä tekstiä kännykällä. Mun mokkulan netti on nimittäin jostain syystä mennyt niin hitaaksi, että ei sitä edes oikeestaan pysty käyttään. Onneks se toimi sen verran että sain vihdoin ladattua kuvat Flickriin, josta siirsin ne aika vaivalloisesti kännykällä tänne Bloggeriin. Nopeaan nettiin tottuneena tuo etananopeus ärsyttää sen verran että tekis mieli repiä hiukset päästä. Koko viikonlopun yritin tulla postaamaan, mutta netti ei suostunut toimimaan. Kai se on pakko hankkia joku tietokone-expertti tänne, mulla meni jo hermot. Mutta muuten on mennyt ihan kivasti! Nyt on ollut monet hyvät treenit putkeen, koulussakin on ollu ihan kivaa ja viikonloppuna sai levähtää ja kerätä voimia tätä viikkoa varten. Viikonloppuna kävi myös hassu juttu, mun Tangle Teezer nimittäin hävis lauantaina keskustaan lähtiessä ja jotenkin kummallisesti se löytyi alempana olevalta isommalta tieltä? Tarina ei kerro että miten se harja sinne päätyi, mutta kiitos tosi paljon Laura kun löysit sen ja annoit sen mulle! Nyt ei tarvikaan lähteä ostamaan uutta :-D Mulla olis ollut kyllä enemmänkin kuvi tätä postausta varten, mutta tää puhelimella postaaminen on niin hankalaa että taidan jättää ne ensi kertaan. Muutenkin mun pitäis lukea nyt ruotsin sanakokeeseen, mulle selvis nimittäin vähän aikaa sitten että olin koko päivän lukenut väärän kappaleen sanoja!

24 kommenttia:

  1. Millä muokkaat kuvasi, upeita otoksia! Olet todella kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ensimmäinen kommentti!

      Poista
    2. Kiitos! Ja muokkaan iPiccyllä :-)

      Poista
  2. voikuule laura varmaa varasti sen jos ei mielee tullu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka ensin varastaa ja sitten palauttaa??

      Poista
    2. Mitä ihmettä :-D Ei varmana ole varastanu kun en ole häntä koko viikonloppuna nähnyt ja oon samaa mieltä yllä olevan anon kanssa, kuka tekis noin? :-D

      Poista
  3. Aivan ihania kuvia, mikä sulla on aukko yleensä ku otat näitä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mulla on yleensä se pienin aukko eli 1.8 :-)

      Poista
  4. ihania puita!:) ja tietty säkin oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
  5. Ihanan syksyisiä kuvia!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. muokkaatko jotenki sun kuvia, ku toi tausta on aina tommone ns. epätarkka? :)ja jos muokkaat nii millä ohjelmalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muokkaa tuota syvyyttä mitenkään, se tulee tosta 50mm objektiivista :-) Mutta muuten muokkaan iPiccyllä!

      Poista
  7. sä oot tosi kaunis ilman meikkiäkii, sulla on ihania vaatteita! voisin mielellää ottaa ne kaikki:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Musta taas tuntuu aika usein että mulla ei oo mitään vaatteita :-D

      Poista
  8. Vautsi upea blogi sinulla ja hitsi mahtavia kuvia! (: jei sait nyt kyllä musta uuden lukijan . :3

    Käy myös ihmeessä kurkkaamassa minunkin blogini! Teen useasi videoita sekä postailen kauneudesta/muodista pirteillä sekä kirkkailla kuvilla. (:
    http://polishedxpink.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. onks sulla instagramia ?:)

    VastaaPoista
  10. Ihana blogi!=) Lueskelin varmaan tunnin verran tätä blogia läpi kun jumituin kattelemaan ihania kuvia:D Pitihän se sitten liittyä lukijaksi kun kerran löysi tämmösen helmen!^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, tosi kiva kuulla! :-)

      Poista
  11. Ihanii kuvii! Toivottavasti sun netti alkaa pian toimiin normisti, kosk oon kelannuki et mitä sulle on käyny! :)
    thinkimperfect.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Jee nyt tää netti toimii taas! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8