laiskalauantai

lauantai lauantai lauantai lauantai Tänään mun piti lukea koko päivä tuleviin kokeisiin ja käydä juoksemassa. Eli toisin sanoen olin koneella koko päivän enkä saanut yhtään mitään aikaiseksi. Aina kokeitten lähestyessä mulla alkaa turhauttaa tää laiskuus mutta en vaan silti saa otettua itteä niskasta kiinni ja luettua. Mä oon koko päivän lukenu tota samaa sivua äikän kirjasta, se kertoo jo jotain mun keskittymisen määrästä :-D Huomenna on pakko lukea, eihän tästä tuu muuten yhtään mitään. Viime yönä nukuin ihanat 13 tuntia ja sain ainakin nukuttua univelat pois! Viime viikkoina oon ollu ihan hirveän väsyny ja mun keskittyminen on ollu myös sen mukaista. Tänään oon vaan tosiaan ollu koneella, latailin tähän muutamia ohjelmia, mm. Photoshopin ja oon ihan rakastunut siihen! Vähän harjottelua tuon käyttö vielä vaatii mutta tuo on tosi kätevä noitten ladattavien filttereiden takia. Mä rakastan tätä uutta konetta niin paljon ja pääsen vasta nyt käyttämään tätä kunnolla kun nettikin toimii. Mä koitan postailla taas huomenna, tuossa alla näkyy muutamat jutut mitä ostin tällä viikolla. Ostin Ur & Pennistä tuon ylläolevissa kuvissa näkyvän kellon ja haluaisin vaan käyttää sitä koko ajan, se on täydellinen! lauantai Housut kirppari 8€ / Paita Gina Tricot 8€ / Housut kirppari 7€

39 kommenttia:

  1. Tosi kivoja löytöjä ja postaus!:-)

    VastaaPoista
  2. missä kirpparilla kävit? :-)

    VastaaPoista
  3. mitä teet photoshopilla kun pärjäät ihan normaaleilla kuvanmuokkausohjelmillakin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halusin vaan kokeilla sitä :-) Jep aivan hyvin pärjää ilmankin ja niitä perusohjelmia on helpompi ja nopeampi käyttää.

      Poista
  4. Anteeksi tulen näsäviisastelemaan mutta univelkoja ei voi nukkua pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mitä ihmettä :DDDDD tietysti voi xDD

      Poista
    2. No se on vaan sellanen sanonta, mutta kyllä mun mielestä voi, tai ainakin on paljon virkeempi olo :-)

      Poista
  5. Ihana nähdä että oot alkanu vastailee kommentteihin 10 pistettä ja papukaija merkki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollu tänään muita hommia niin en oo siksi kerenny :-)

      Poista
  6. Oikeesti hei vastaile näihin kommentteihin....tai jos on liian henkiläkohtasia nii vastaa ees että "liian henkiläkohtainen, en valitettavasti vastaa" tai jotai vastaavaa..mut silti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi herran jestas! Karoliinalla on varmaan muutaki elämää ku tuijottaa tietokoneen näyttöä ja vastata sekunnissa jokaiseen kommenttiin! Varmasti vastaa kommentteihin heti kun kerkeää! Kärsivällisyyttä ihmiset! :D

      Poista
    2. No joku kysyy missä kirpparilla kävit nii on se vaan sen jälkeiseen kysymykseen vastannu mutta ei siihen..

      Poista
    3. Jos koko elämä riippuu siitä että vastaako joku heti sillä samalla minuutilla kysymykseen niin on kyllä elämän tärkeysjärjestys pahasti pielessä! Haloo ihmisillä on ihan oikeasti muutaki elämää ku vastata joka ikiseen kysymykseen heti! Karoliina sano että sillä on koeviikko menossa ja se kaiken järjen mukaan tarkottaa sitä että koulu on tärkeämpää ku täällä 24/7 oleminen! :D

      Poista
    4. Joo siis mulla on nyt koeviikko joten en oo tänäänkään käynyt ollenkaan koneella vaan oon keskittynyt kokeisiin lukemiseen, siksi oon en oo vastannu! Mä oon pahoillani siitä että tässä vastaamisessa kestää mutta muistakaa että mulla on myös muutakin elämää kun tää blogi ja varsinkin nyt mun pitää keskittyä ihan muihin juttuihin :-)

      Poista
  7. Kivoja kirpparilöytöjä!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. ihania kuva mistä toi ruskee huivi on ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on H&M:ltä ja kiitos! :-)

      Poista
    2. Paljonko maksaa ja löytyykö vielä:) ???

      Poista
    3. Hinta on varmaan jotain 5-10€ ja en tiedä, mutta luulis ainakin että löytyis jotain suunnilleen samanlaisia huiveja :-)

      Poista
  9. Toi huivi on aivan ihana! Sulla on muutenki tosi kiva tyyli :)

    http://alisasofiaslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään tosta huivista, toi väri on kivaa vaihtelua :-) Kiitos!

      Poista
  10. sulla on kyl täydelliset jalat :)!

    VastaaPoista
  11. voisitko tehdä hiuspostauksen jossa kertoisit vähän miten hoidat hiuksiis ja mitä aineita niihin käytät?:) olisi tosi kiva kuulla kun sulla on noin pitkät hiukset ja tosi hyväkuntoisen näköiset, ihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon itseasiassa jo tehnyt sellasen, ja se löytyy täältä:
      http://karoliinaslittleblog.blogspot.fi/2013/03/toivepostaus-hiustenhoitotuotteet.html
      On mulla jonkun verran esim. hoitoaineet tuosta muuttuneet, joten mä voin tehdä joskus päivitetyn version tosta jos kiinnostaa :-)

      Poista
  12. kiva postaus ja ihana kello! oliko hopeisina? sellanen ois itel hakusessa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja oli joo, tismalleen samanlainen mutta hopeinen ja mietin jo itekki että vois ostaa tän myös hopeana :-)

      Poista
  13. Jee Indidiedaysin kautta löysin tän sun ihanan blogin! En vaan voi olla seuraamatta blogeja, joissa on näin ihanan valoisia kuvia, heh, ihan hyvä kriteeri alkaa seuraamaan blogia mutta silti:D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja hyvin osaan kirjoittaa ton Indidaysin..

      Poista
  14. onko toi sun kello mistä? oon ettiny itekkin ton tapasta :)

    VastaaPoista
  15. Oiii mistä ekojen kuvien asu on? Eli neule ja huivi? Kiitos kauheasti jos vastaat!! :) Oot tosi kaunis ja ihailen sun blogias!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huivi on H&M:ltä ja neule Bershkasta! Kiitos paljon! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8