i'm back!

fredag fredag viikonloppu viikonloppuviikonloppu Pari viime viikonloppuna ostettua uutta lempparijuttua: Björn Borgin hajuvesi ja Nivean huulivoi! Tuo huulivoide on ihanan tuoksusta ja kostuttaa huulia tosi hyvin! viikonloppu viikonloppu Labellolta otettiin muhun yhteyttä noin kuukausi sitten ja kysyttiin että olisinko halukas testaamaan heidän huulirasvojaan. Huulirasvariippuvaisena mä olin enemmän kuin innokas testaamaan näitä! Pari viikkoa sitten mulle saapui paketti, jossa oli Classic Care ja Vitamin Shake -huulirasvat. Tuota perusrasvaa en ole vielä kerennyt testaamaan, mutta tuota Vitamin Shakea oon käyttänyt päivittäin ja oon todennut tuon tosi hyväksi, varsinkin toi tuoksu on aivan ihana! Kuten näkyy niin me saatiin vihdoin nettiyhteys takasin, viikko kännykän netin varassa on ollut yhtä tuskaa mutta ompahan ainakin tullut luettua kokeisiin paremmin! Koeviikko siis alkoi tänään ruotsin kokeella, joka meni oikeastaan ihan hyvin vaikka ei tullu kauheesti luettua. Vielä olis neljä koetta jäljellä, johon aion kerrankin lukea kunnolla. Kokeen jälkeen tulin suoraan kotiin ja ryntäsin heti koneelle, hoidin parit kasautuneet hommat pois alta ja nyt pitäis varmaan alkaa lukemaan noita lukemattomia postauksia, niitä on nimittäin Bloglovinin puolelle kerääntynyt yli 300! Mä yritän postailla taas huomenna jos saan otettua kuvia!

21 kommenttia:

  1. sä oot vaan niin kaunis ja sulla on tosi hyvä kroppa! :)

    VastaaPoista
  2. mistä toi takki on? :) ekassa kuvassa

    VastaaPoista
  3. mistä toi hajuvesi on ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Prismasta ostettu mutta noita löytyy varmaan muualtakin :-D

      Poista
  4. Oot tosi kaunis! Tää sun blogi on yks mun lemppareista! :)

    annika-its-all-me.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Mistä noi housut ja takki???:) Aivan täydellinen blogi oot tosi ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Housut on Gina Tricotista ja takki H&M:ltä :-) Hih kiitos ihana!

      Poista
  6. Ihana blogi ja oot tosi kaunis!! (:
    Toi nivean lip butter on ihan parhautta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Jep yks parhaimmista huulirasvoista mitä oon ikinä kokeillu!

      Poista
  7. oot tosi ihana!:) tuol ku selailin aika vanhoja postauksia ni siel oli semmonen sininen takki jonka olit vissii ostanu onlysta, ni onks se ihan talvitakki?:) ku oon ettiny just jotai sen tyyppistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, sinä kans :-) Tarkotatko sitä mustaa talvitakkia jota käytin viime talven? Juu se on talvitakki, muuten en kyllä keksi et mitä takkia tarkotat :-D

      Poista
  8. Mistä toi sun kultainen kello on ja paljonko toi makso ? :-D ihana ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Ur & Pennistä ja makso 29,90€! :-)

      Poista
  9. Tuo huulirasva näyttääkin syötävän hyvältä täytyy kai itsekin lähteä metsästämään kaupasta, kun kerran todettu hyväksikin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ehdottomasti kannattaa! Yks parhaimmista markettituotteista mitä oon ikinä käyttänyt :-)

      Poista
  10. Kiva postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8