fall wanties

Sheinsidelta pyydettiin kokoamaan pari kollaasia heidän vaatteistaan, joten klikkasin itseni heidän sivuilleen ja rupesin selailemaan. Siinä menikin yli tunti toinen toistaan ihanempia vaatteita kuolatessa! Mä keskityin syys-ja talvivaatteiden etsimiseen, koska se on vaan tosiasia että toppikelit on jo jäänyt taaksepäin ja talvi lähestyy kovalla vauhdilla.sheinside
1   2   3
4   5   6
7   8   9
Erityisesti mä keskityin takkien selaamiseen ja mä oisin saanut koottua tosi monta kollaasia pelkästää ihanista takeista jotka oisin enemmän kuin mielelläni ottanut omaan vaatekaappiin! Tänä talvena mulla ei ole pelkästään yhtä tiettyä mallia mielessä, vaan sekä lyhyt että pitkä takki on ostoslistalla. Väreistä mä oon ehdottomasti ihastunut tohon navy-väriin, eli laivastonsiniseen, se vaan näyttää jotenkin tosi kivalta ja sopii hyvin mun silmien väriin. Sen lisäksi joku kermanvärinen tai valkonen takki olis tosi kiva, mulla ei nimittäin ikinä oo ollut vaaleaa talvitakkia. Ja jos mun pitäis valita vain yksi takki tuosta kollaasista, se olis ehdottomasti tuo alarivin oikeassa nurkassa oleva kangastakki nahkahihoilla. Tuo takki oli viime talvena suunnilleen jokaisessa Sheinsiden kanssa yhteistyötä tekevässä blogissa ja silloin en oikeen lämmennyt tuolle mutta nyt oon rakastunut siihen! Pitääpä alkaa suunnitella tilauksen tekemistä, mun on nimittäin aivan pakko saada tuo takki!
sheinside
10   11   12
13   14   15
16   17   18
Mä oon viime aikoina jostain syystä hurahtanut neuleisiin, vaikka en oo aikaisemmin kauheesti pitänyt niistä. Nykyään mun tekis mieli haalia vaatekaappi täyteen ihania, pehmeitä neuleita joita on kiva ja helppo yhdistellä eri asukokonaisuuksiin, ja mikä tärkeintä ne on lämpimiä! Tuo ylärivin oikealla oleva persikanvärinen neule olis aivan ihana, samoin tuo alarivin keskellä oleva hupullinen neule! sheinside
19   20   21
22   23  24
25   26   27
Tässä viimisessä kollaasissa on monta must have -juttua: camokuosiset housut, tuollanen erityylinen farkkuliivi ja hapsulaukku. Jenkkilippuneuletta oon metsästänyt viimiset pari vuotta, enkä vieläkään oo onnistunut löytämään täydellistä! Mulla ärsyttää vieläkin se kun Ginassa oli pari vuotta sitten alennuksessa sellainen enkä ikinä ostanut sitä vaikka se olis ollu täydellinen... Jos joku on myymässä omaa neulettaan niin täällä olis yks innokas ostaja!

14 kommenttia:

  1. Heippa. Teet siis yhteystyötä Sheinsiden kanssa. Voisitko kertoa kaupasta jotain, ihania vaatteita näyttää olevan mutta entä tilaaminen? Minkälaiset hinnat, postikulut, toimitusajat, luotettavuus jne? Kiitos kovasti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niin teen :-) Mä en ite ole koskaan varsinaisesti "tilannut" sieltä mitään, mutta postikulut näyttäis olevan maailmanlaajuisesti ilmaiset, toimitusaika on about pari viikkoa ja on luotettava! Itse oon ainakin ollu tosi tyytyväinen niiden tuotteiden laatuun mitä sieltä oon saanut, joten suosittelen ehdottomasti tilaamaan!

      Poista
    2. Kauanko toimitus on kestäny, ja mihin ne tuotteet on tullu? Siis kotiin vai :)

      Poista
    3. Toimitus kestää suunnilleen 2 viikkoa :-) Ja ne tulee postiin!

      Poista
  2. Voiks linkkaa ton hapsulaukun ja ton ruskeen takin :---)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.sheinside.com/Black-Tassel-Zipper-PU-Shoulder-Bag-p-101333-cat-1764.html
      http://www.sheinside.com/Khaki-Fur-Hooded-Contrast-Long-Sleeve-Belt-Coat-p-145992-cat-1735.html
      http://www.sheinside.com/Khaki-Hooded-Long-Sleeve-Diaper-Pockets-Coat-p-106065-cat-1735.html
      En tienny että kumpaa takkia tarkotit, joten linkkasin molemmat ja ainakin tällä hetkellä tuo laukku on loppuunmyyty :-(

      Poista
  3. Oi ihania takkeja! (: ja ah muutenkin noi kaikki vaatteet on ihan täydellisiä. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, jos vaan voisin nii oisin jo klikkaillut kaikki kotiin :-)

      Poista
  4. Toi valkonen bleiseri on ihan täykky! ❤️ Voisitko linkata sen? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mä linkkasin nyt nuo kaikki tuotteet tuonne, joten sieltä löytyy :-)

      Poista
  5. ihania vaatteita! :3 sheinside on kyllä paras nettikauppa ikinä!

    VastaaPoista
  6. Ihania vaatteita!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8