fall into fall

fallintofall fallintofall fallintofallfallintofall fallintofall fallintofall Nyt on taas yks koe takana, vielä kolme jäljellä! Eilinen päivä meni tosiaan kokeisiin lukiessa, ja siksi en tänne blogin puolellekkaan kerennyt tulla päivittelemään. Me mentiin eilen Marin, Siljan ja Eletkran kanssa coffariin kertaamaan yhdessä äikän kokeeseen, ja se oli oikeesti tosi tehokasta! Me tilattiin kahvit ja kerrattiin yli kaks tuntia. Ne asiat muistaa paljon paremmin kun on puhunut niistä toisten kanssa, suosittelen kyllä kaikkia kokeilemaan! Oli muutenkin ihanan piristävän erilainen sunnuntai, koska yleensä mä en tee muuta kun käyn vaan treeneissä. Tänään mä oon vaan rentoillu koneella muokkailin kuvia ja katoin Gleen uusimman jakson netistä. Me käytiin myös mummon kanssa tyhjentämässä kirppispöytä, aika hyvin sieltä oli tavaraa mennyt vaikka harmittaakin etten sitte vieny sinne lisää vaatteita. Ihanaa kun mulla on huominen ja keskiviikko vapaata, niin saan rauhassa lukea kokeisiin ja tehdä muita juttuja. Asiasta toiseen, tänään oli aamulla aivan järkyttävän kylmä, mittari oli vaan pari astetta plussan yläpuolella! Pitää varmaan kaivaa jo talvitakki kohta esille, tuonnehan jäätyy... Mä todellakin toivon että se ensilumen sääennuste ei pidä paikkaansa, mä en nimittäin ole todellakaan vielä valmis lumentuloon ja siihen että lämpötila menee miinuksen puolelle!

34 kommenttia:

  1. Ihanan syksyisiä kuvia! ♥ Kaunis tuo viininpunainen neulekkin. Sopii kivasti vaaleiden housujenkaa! :)

    VastaaPoista
  2. mistä oot ostanut noi housut ? ne on ihanat ! (:

    http://make-the-world-go-round.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanu ne kirpparilta, mutta ne on alunperin Nelly.comista! :-)

      Poista
  3. hieno tuo villapaita! Varsinkin näin syksyllä kaikki lämpöiset villapaidat ja neuleet on ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Jep mä kaivoin ton esille just siksi että toi sopii niin kivasti syksyyn :-)

      Poista
  4. Todella ihania kuvia! (: tuo sun kellosi on ihan hitsin nätti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja mäkin tykkään tosta kellosta :-)

      Poista
  5. Ihana villapaita! mistä se on? (-:

    VastaaPoista
  6. Oi ihana paita! :333

    VastaaPoista
  7. oii rakastuin näihin kuviin ja sun vaatteisiin !! millä muuten muokkaat kuvas? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Muokkaan iPiccyllä :-)

      Poista
  8. Aivan mahtavia kuvia! Ja ihanat vaatteet! :)

    VastaaPoista
  9. ihana asu!:) ja tosi ihania kuvia muutenkin (-:

    VastaaPoista
  10. Ihanan syksyisiä kuvia!❤️

    VastaaPoista
  11. Oi ihanan syksyisiä kuvia! :-)

    VastaaPoista
  12. Ihania syksykuvia!! :----) Ootko ollut tyytyväinen 50mm objektiiviin?

    http://www.elsanneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja oon tosi tyytyväinen, en mä oo pitkään aikaan mitään muut objektiivia käyttänytkään :-)

      Poista
  13. oi että kun tykkään näistä sun kuvista! ne on niin hyvälaatusia ja hyvin kuvattu ja ah.. oot mun uus lempibloggaaja c:

    http://iiemilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. heeei mite saat ton tekstin otsikon keskelle tuota tekstiä? tai meinaan ku mulla se menee aina sinne reunaan :D voisitko autttaa???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on säädetty html-koodista, enkä muista mistä kohtaa, mutta esim. tuolta löytyy ohjeet:
      http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/miten-keskitan-postauksen-otsikon.html

      :-)

      Poista
    2. kiitos paljo sain tän onnistuu :)

      Poista
    3. Juu ei mitään, kiva jos auttoi :-)

      Poista
  15. Ihanan syksyiset kuvat!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8