eilisen asua

keskiviikko Neule Sheinside* Toppi Tally Wejl Farkut BikBok Kengät Converse keskiviikko keskiviikko Tässäpä olis pari kuvaa eilisestä asusta joita en eilen kerennyt tulla postaamaan. Eilen tosiaan saapui postissa toinen osa mun tämän kuukauden Sheinsiden paketista, josta paljastui tuo ihana neule! Mä olin aikasemminkin ihaillut sitä tuolta sivuilta ja hypin melkeen ilosta kuin sain mahdollisuuden valita tuon itelleni. Tuo neule on tosi pehmeä ja lämmin ja yllättävän laadukkaan tuntunen. Tuo on myös siitä kiva että tollasta ei varmasti tule kellään toisella ainakaan koulussa vastaan! Mä vetasin ton eilen päälle kouluun ja oli kyllä ihanan lämmin koetta tehdessä. Muuten mä en oo jaksanu panostaa pukeutumiseen mitenkään, aamulla vaan ekat käteensattuvat vaattet päälle ja menoksi. Tänään oli toiseksi viiminen koe ja vihdoin on viikonloppu! Nyt oli tarkotus vaan latailla akkuja ja illemmalla ajattelin raahautua salille ekaa kertaa moneen viikkoon. Mä niin haluisin hankkia sen salikortin mutta koulun ja treenien ja kaikkien kulkemisen yhteensovittaminen on vähän hankalaa! Mutta kyllä tää tästä, nyt taidan lukea vähän terveystietoa ja alkaa sen jälkeen kattoon Serranoja koska mulla on vierotusoireita!

19 kommenttia:

  1. Kiva postaus!:)
    Minkä ikäinen oot?

    VastaaPoista
  2. toi neule on niiiin täydellinen! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana neule.=3 Munkin pitäs jaksaa käydä lenkillä useemin, kuin kerran viikossa, kun ei ole toi salilla käyminen ole oikein innostanu. =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo munkin pitäis, mutta tuntuu että sitä aikaa ei vaan löydy tai sit vaan laiskottaa :-D

      Poista
  4. Ihana neule.=3 Munkin pitäs jaksaa käydä lenkillä useemin, kuin kerran viikossa, kun ei ole toi salilla käyminen ole oikein innostanu. =D

    VastaaPoista
  5. Ihana neule.=3 Munkin pitäs jaksaa käydä lenkillä useemin, kuin kerran viikossa, kun ei ole toi salilla käyminen ole oikein innostanu. =D

    VastaaPoista
  6. Sulla on niin täydellinen vartalo! Ei laiha eikä läski vaa tollane terveen ja treenatun näköinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, vaikka ei todellakaan täydellinen ole :-)

      Poista
  7. Oi kun ihana asu! Tykkään hirveesti tosta neuleesta. :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. vau niin kaunis oot :) ja sulla on aivan täydellisiä vaatteita !! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haha miks musta tuntuu liian usein ettei mulla oo mitään vaatteita :-D

      Poista
  9. Tee blogikirppis?:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus myöhemmin kun mulle on keräätyny enemmän vaatteita, koska myin just mun vaatteita kirpparilla :-)

      Poista
  10. Mitä mieltä oot Indiedaysistä? Eroaako se paljonki entisestä bloggaamisestas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tosi paljon tosta Inspiration-yhteisöstä! Ei se mun kannalta eroa paljookaan, jotain pieniä muutoksia on tullu :-)

      Poista
  11. Kiva postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8