28/09/13

ootd Takki H&M Neule Lindex Housut Zara Kengät Skopunkten Huivi H&M ootd
Tässä parit kuvat tänpäiväsistä vaatteista, päätin ottaa asukuvat vaikka koko päivä on mennyt kotona laiskotellessa. Mä tosiaan en poistunut ulos kylmään ilmaan muuten kuin koiran kanssa lenkille, muuten oon pysynyt visusti sisällä terveystietoa lukiessa(lue: koneella ollessa). Tää päivä on mennyt ihan kivasti Spotifya kuunnellessa ja nettikauppoja selaillessa. Nyt on taas se aika vuodesta kun mulle iskee ihan älytön himo uudistaa mun vaatekaappia ja mun tyyliä muutenkin. Tuntuu vaan että oon jämähtänyt käyttään aina niitä samoja vaatteita ja joka-aamuinen vaatekriisi iskee päivittäin. Huomenna on luvassa terveystiedon kertailua Coffarissa ja viiminen paniikkilukuilta tälle koeviikolle, sitten saa taas hengähtää vähän aikaa. Oikeastihan mulla on menny nää kokeet tosi hyvin ja jopa matikankoe meni paljon paremmin kun odotin! Ensi viikolla tapahtuu yks juttu mitä oon odottanu jo ties kuinka kauan, Nea nimittäin tulee Suomeen! En malta oottaa, etenkin kun saan Nealta mun synttärilahjan siitä on niin pitkä aika kun ollaan viimeksi nähty!

31 kommenttia:

  1. Oikeesti oon rakastunu sun blogiin! Postailet just nii hyvin ja useesti!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, tosi kiva kuulla! Juu ja onneksi oon onnistunut elvyttämään tän mun postaustahdin taas jotenki :-D

      Poista
  2. Ihana asu ja noi kengät on ihan super kivat. (:

    VastaaPoista
  3. Kysyn ihan mielenkiinnosta, että onko sulla uggit? Vai minkälaiset talvikengät sulla on? Rakastan sun blogia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole, sellaset feikit vaan :-) Mulla on nilkkureita ja saappaat, en oikeastaan muista että mitä talvikenkiä mulla on :-D Kiitos paljon!

      Poista
  4. Millon oot ostanu ton huivin?:) oon ettiny ite niin pitkään viininpunasta huivia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin ton muistaakseni joskus viime syksynä, eli noita ei enää taida löytyä kaupoista :-(

      Poista
  5. ihana syysasu!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Sulla on mahtava tyyli! Ihanan syksynen asukokonaisuus!:)

    http://bageingandlifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Noi on kyllä tosi kivat, harmi vaan että ne on mulle vähän liian isot :-(

      Poista
  8. Ihana blogi, jään seurailemaan!:)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Missä Nea oikein asuu?

    VastaaPoista
  10. Miks se on muuten muuttanu sinne? Sun blogi on toosi ihana :D tykkään sun tyylistä ihan sikana <3

    VastaaPoista
  11. Kiva postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8