What's in my bag?

Tästä lähtee eka toivepostaus, päätin toteuttaa tän ekana koska ennen reenejä oli ylimäärästä aikaa ja ei ollu muutakaan tekemistä! Alan nyt pikkuhiljaa toteuttamaan niitä muita toiveita, alotan helpoimmista ja säästän viimisiksi videot jne. mitkä vie enemmän aikaa. Kiitos kaikista postausehdotuksista ja niitä saa edelleen laittaa tänne! whatsinmybag whatsinmybag whatsinmybag Tällä hetkellähän mulla koululaukkuna toimii tuo Chicnovan niittipohjanen, josta tykkään tosi paljon mutta olisin jo uuden tarpeessa, koska tuon on vähän hankalan mallinen. Tossa on pyöreä pohja, mikä tarkoittaa sitä että kaikki tavarat pyörii siellä ympyrää sikin sokin sekaisin ja sitten on mukava alkaa penkomaan huulirasvaa. Tonne kuitenkin mahtuu ihan mukavasti tavaraa, vaikka se näyttääkin aika pieneltä. whatsinmybag Ensinnäkin mun laukusta löytyy koulukirjoja ja muita kouluun liittyviä juttuja, tietenkin päivästä riippuen. Iltasin kirjojen tilalle vaihtuu treenikamat, jotka oisin fiksuna voinut lisätä tähän mutta en tietenkään tajunnu. whatsinmybag Lompakko ja kalenteri on myös pakko olla mukana, jotta voin käydä joustolla kaupassa mikäli ruoka ei miellytä & kirjata kokeet ja muut tärkeät jutut muistiin. Toistaseksi mulla on käytössä tuo lukiokalenteri, mutta pian se tulee vaihtumaan huomattavasti hienompaan! whatsinmybag Tällasista kauneusjutuista mulla on aina mukana nämä samat, eli huulirasva, tangle teezer ja toi pinni & ponnarirasia. Toi on ehkä maailman kätevin keksintö, tonne sisälle mahtuu kätevästi 60 pinniä ja monta ponnaria, ja tuon hankkimisen jälkeen en oo tainnut hukata yhtäkään ponnaria! Tosi hyödyllinen mulle siis. Paitsi ei sillon, kun huokkaan tuon rasian kuten kävi pari päivää sitten... Tuo peitepaletti ja huulipuna on jostain eksyneet tonne laukkuun, mutta ihan hyvä on nekin olla mukana, etenkin kun mä en muuten kanna mitään meikkipussia laukussa. whatsinmybag Ja sitten mun ehdottomat must haves -jutut eli puhelin, sen laturi ja kuulokkeet! Mä onnistuin hukkaamaan mun kuulokkeet pariksi päiväksi viime viikolla ja oli kyllä orpo olo kun joutui ajamaan kouluun ilman musiikkia. whatsinmybag Ja sitten lopuksi vielä nämä muut jutut, mitä laukun pohjalta löytyy. Eli kotiavaimet, mopon avaimet, kaapin avain, pastilleja (yleensä purkkaa) ja muistikortti, joka on tainnut olla tuolla Nean rippijuhlista asti. Tuon varamuistikortin oon itseasiassa todennut tosi käteväksi, koska mulla on usein tapana unohtaa koneen muistikortinlukijaan juuri se kortti mitä olin käyttämässä.
  Mitä tykkäsitte tästä postauksesta?

47 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! :) Tunnistin itteni tosta muistikortin unohtelemisesta.. Mulla on käyny kans tosi monta kertaa niin että unohan sen kortin koneeseen ja otan kameran mukaan ja sit ärsyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo mulla kans, toi on niiiiin ärsyttävää! :-D

      Poista
  2. kuunteletko musiikkia kun ajat skootterilla ? :D

    VastaaPoista
  3. Olis kiva jos tekisit my day-postauksen,jossa samalla kuvaisit arkimeikkisi ! :) Sun blogi kuuluu ehdottomasti kärkikolmikkoon ja oot tosi kaunis !

    VastaaPoista
  4. hei mistä oot ostanu ton peitepaletin!! :o oon metsästelly tollasta pienen ikuisuuden ja ei oo tullu vastaa vaikka asun jyväskylässä.... ehken oo kattonu tarpeeks tarkasti! ja tee semmonen cheerleading postaus et esittelet treenivaatteitas ja näytät akroo mitä osaat ja venyvyyksii esim? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seppälästä saa noita peitepaletteja! usein vaa lopussa, ku on niin suosittuja :)

      Poista
    2. Joo tuo on Seppälästä! Joo voisin tehdä, siinä on vaan se että kaikkien videoiden jne. keräämiseen menee aika kauan :-)

      Poista
  5. Tosi kiva video, olis kiva jos kuvaisit saman mutta vaan treenikamoina!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä minä piti kirjoittaa postaus, mutta puhelin ilmeisesti muutti sen äskeisen blogin kommentista!:O

      Poista
    2. Joo teen sen sitten siinä treenipostauksen yhteydessä! :-)

      Poista
  6. Minkä sävyinen toin sun ysl:n huulipuna on? :)

    VastaaPoista
  7. Tosi onnistunut postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. tosi ihana postaus :-) ois tosi kiva jos tekisit kaveripostauksen!

    VastaaPoista
  9. Aivan ihana postaus! :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. tosi kiva postaus! voisit tehä semmosen kuvapostauksen (:

    VastaaPoista
  11. Todella paljon tarvii nykyään mukaan, mullakin on koulu laukku aina täynnä kaikkee, joidenkin mielestä ehkä hyödytöntä, mutta musta mää tarviin ne!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tarvii ja sitten olkapää on hajalla kun laukku painaa tonnin :-D

      Poista
  12. voisitko linkata chicnovalta ton laukun mikä sulla on ku ite en tunnu millään löytävän tota sieltä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.chicnova.com/black-shoulder-bag-with-studded-bottom.html

      :-)

      Poista
  13. Oon kuullu vaan paljon hyvää tuosta peitevoiteesta ja haluisin tuollasen itekin! Onko se miten hyvää ja suosittelisitko:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tuo noin halvaksi ihan hyvä, mulla mulla tuo saa jostain syystä mun silmät kirveleen :-( Mutta muuten ihan jees!

      Poista
  14. Mistä toi ponnari ja pinnirasia on? En oo nimittäin törmänny, ja ois tosi kätevä! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin noi Sokokselta! Mutta luulis että noita löytys myös ihan perusmarketeista :-)

      Poista
  15. Blogikirppiiss..? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä sitten joskus myöhemmin, tota varten pitäs kuitenkin olla vähän enemmän vaatteita myytäväksi :-)

      Poista
  16. sun blogis on täällä
    http://somethingaada.blogspot.fi/2013/08/my-favorite-blogs.html
    :-)

    VastaaPoista
  17. Onko sulla mopo vai? :3
    Malli ja merkki? 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onhan mulla! Peugeot Speedfight :-)

      Poista
  18. Moikka, mun blogissa on sulle haaste! Hope you like it :-)

    http://early-bird-henna.blogspot.fi/2013/08/haaste.html

    VastaaPoista
  19. Heei paljonko ne sun uuet(vai onko ne ees nii uuet ..?) bikbokin farkut makso? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo varma ootko sä se sama ano kuin edellisessä postauksessa, mutta vaaleat oli n. 42€ ja mustat n. 45€ :-)

      Poista
  20. Musta täää oli tosi kiva :) ja oot muute ihan tosi kaunis!:3 muute oon miettiny pitempääki et mistä tollasia harjoja saa ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit ja kiitos! Noita myydään esim. Anttilassa, kampaamoissa ja Kicksissä :-)

      Poista
  21. mistä toi lompakko on :)?

    VastaaPoista
  22. mistä toi lompakko on :)?

    VastaaPoista
  23. mistä toi lompakko on :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Lindexiltä ostettu vuosi sitten :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8