what i've been doing lately

Täällä ollaan taas pitkästä aikaa, tai siltä ainakin tuntuu. Viikonloppu on mennyt taas hujauksessa ohi ja tuntuu etten oo kerenny tekemään mitään, vaikka oikeastaan oon tehnyt paljonkin! Porukat lähti mökille, joten ollaan oltu veljen kanssa kahdestaan viikonloppu ja juostu vähän siellä sun täällä. Tänään pyöräilin pitkästä aikaa reeneihin ja se oli yllättävän virkistävää ja samalla sai liikuntaa! Me treenattiin uutta kisaohjelmaa ja se vaikuttaa ihan kivalta. Tällä kertaa päätin järjestellä noi kuvat vähän eri tavalla, kaipaisin myös ulkoasulle uutta ilmettä. Ehkä mä tässä joku päivä otankin itteäni niskasta kiinni ja muokkaan tuon mieleiseksi! Huomenna on muuten luvassa yhteistyöpostaus ja arvonta, joten pysykää kuulolla!lately 1. Sotkunuttura, mun lempihiustyyli kotona ollessa. 2. Sunnuntaita kirjan ja jääteen kera.
3. Oon nyt löytänyt mun Guessin korun uudestaan, viime syksynähän tuon näki melkeempä joka päivä mun kaulassa. 4. Tortilloita perjantaina ♥
lately 1. Pretty Little Liars ja sohvalla löhöily 2. Mun uusi lempibiisi jota oon kuunnellut tauotta sen ilmestymisestä lähtien. I ♥ Ariana Grande.
3. Koulujuttujen tekoa, nyt kun vielä motivaatiota riittää! 4. Noita lettejä on tosi kiva tehdä, mutta en vaan ikinä saa niitä kiinnitettyä niin että ne pysyis...

18 kommenttia:

  1. Ihana postaus, jälleen kerran Karoliina!❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, minkähän ihmeen takia en oo muistanut näihin kommentteihin vastata? :-D

      Poista
  2. missä joukkueessa oot? :) tee postauksia cheeristä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ACSC Ice Delight! Juu sellainen on tulossa joskus :-)

      Poista
  3. Viikonlopuilla on liian usein tapana vain lipua ohi, olen ihan sitä mieltä. Tykkään myös noista leteistä, en vain itse oikein osaa tehdä.. Peukalo keskellä kämmentä hiusjutuissa luulisin :D

    www.elsanneli.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, ne vaan hurahtaa hetkessä ohi! Joo mulla kans meni aiiiika kauan ennen kuin opin edes ranskanletin :-D

      Poista
  4. Ihana postaus, tällaisia lisää! :)

    VastaaPoista
  5. Tosi söpöjä kuvia, tälläset postaukset on ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, kiva jos tykkäät! Mä koitin vähän erilaista tyyliä välillä :-)

      Poista
  6. Oi! jäätee on tosi hyvää ja toi koru on ihana kanssa<33

    VastaaPoista
  7. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. omg mitä tiedätkö sinä ariana granden hämmentää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mä oon oikeastaan fanittanut Arianaa jo aika kauan! :-D

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8