wanties from sheinside

Nyt on ekasta koulupäivästä selvitty ja päätinkin ruveta kokoamaan kollaaseja mun syksyn "must haves"-listaa varten. Pastellivärejä, neuleita ja kiva takki mun on ainakin pakko saada! Tällä hetkellä mulla ei ole muuta syystakkia kuin farkkutakki ja biker, ja molemmat on lyhyinä takkeina vähän kylmiä sitten myöhemmin syksyllä/alkutalvesta. Tällä hetkellä mä tykkään tollasista hempeistä väreistä ja paksuista neuleista, vaikka kelit on vielä vähän turhan lämpimät niiden käyttöön. Tavallaan mä oon syksyn tulosta tosi innoissaan, vaikka se tarkoittaakin sitä että shortsit ja hameet pitää laittaa kaapin pohjalle ensi kesää odottamaan. Nuo kaikki neuleet on niin ihania, että varastaisin ne samantien mun vaatekaappiin jos vain saisin mahdollisuuden! Noita Sheinsiden sivuja selaillessa mulle tuli taas sellanen pakko saada tämä ja tämä ja tämä! -fiilis, että ehkä mut pitäis vieroittaa kaikista nettikaupoista, haha. Niitten selaamisesta kun ei oo ikinä seurannut mitään hyvää, ainakaan mun lompakolle! sheinside sheinside
sheinside

1           2           3          4
5           6           7          8
9           10          11      12
13         14         15        16

19 kommenttia:

  1. Ihania!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. onks tuolt helppo tilata! ihana toi 3 päita!!! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ite ole tästä kaupasta koskaan mitään tilannut, mutta joo uskoisin että on :-)

      Poista
    2. Oon ite tilannu just vähän aika sitten ja tänään tuli perille :DD tosi helppo jos on pay pal tili. En tiiä onko muita maksuvaihtoehtoja.. Toimituksessa on kolme vaihtoehtoo joista kauiten kestävä on ilmanen. Mun tilauksissa ei kyllä kestänyt kovinkaan kauaa :) Yks mun lemppari nettikaupoista. Suosittelen!

      Poista
  3. Moi !
    Selvästikkin oot alottanu yhteistyön teon SheInsiden kanssa. Jos oot jo saanu sieltä jotain pakettia niin pitikö sun hakea ne postista vai tuleeko ne kotiin asti vai postilaatikkoon vai miten ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole alottanut vielä yhteistyötä heidän kanssaan, joten tohon kysymykseen en osaa vielä vastata :-)

      Poista
    2. Ja tähänki viä kommentoin että itse pitää hakee (jostain postista tai jostain mistä nyt on mahdollista). Ite hain valintatalosta.

      Poista
  4. Millä teit kollaaasin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kaks ylempää (kaks ekaa riviä) kokosin tosi hankalasti iPiccyllä ja ton alempana olevan ison kollaasin Polyvorella :-)

      Poista
  5. Kivoja juttuja oot koonnu!:)) itelläni ois kans syksyä varten aika pitkä ostoslista, että kyllä kesätyörahoille jotai käyttöä löytyy :D

    www.alive-venla.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Haha mullakin toi lista on sen verran pitkä että lompakko tulee köyhtymään aika paljon :-D

      Poista
  6. Ihana postaus taas! Millä teit noi kollaasit? :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Aivan superihania vaatteita! Varsinkin toi ristineule ja solmupaita <3 Oot ihana :3

    VastaaPoista
  8. Kiva postaus :)
    http://savetheday-iida.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. voi haluan ton mintunvihreäraidallisen neuleen !

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8