uusia tuulia

macbookmacbook macbook macbook Heippa taas pitkästä aikaa! Viime tällä viikolla on tapahtunut vaikka mitä, ja siksi en ookkaan kerenny edes koneelle monena päivänä. Suurin muutos on varmaan se, että mä kirjottelen nyt uudella koneella! Tää ostettiin kyllä jo keskiviikkona, mutta sain sen tänään valmiiksi asennettuna. Tää uus rakkaus on siis Macbook Pro 13" näytöllä! Tää on mun yhdistetty synttärilahja & lukiota varten. Ei yhtään hassumpi synttärilahja, ja tulee aivan varmasti kovaan käyttöön! Mä oon koko päivän värkänny tällä ja pienen tappelun jälkeen pääsin nettiin puhelimen nettiä käyttäen, muuten wi-fi ei toimi. Melkein meinas jo hermot mennä tämän kanssa tapellessa, mutta huomenna marssitaan takasin Giganttiin ja koitetaan saada edes mokkula toimimaan tässä. Muuten tämä viikko on mennyt ihan mukavasti, päivät kuluu tosi nopeaa ja vapaa-aika menee koulujuttuihin ja treeneihin. Mä oon onnistunu ilmeisesti nappaan itelleni jonkun syysflunssan, koska tänään aamulla heräsin kurkku kipeänä ja turvonneena ja oon popsinu tänään melkein paketillisen Mynthoneja. Ja mun tuurilla tietenkin sairastun just viikonlopuksi, kuinkas muutenkaan. Postailen taas huomenna, silloin on luvassa arvonta! macbook macbook

31 kommenttia:

  1. Mistä toi neule on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Bershkasta, unohdin näköjään taas laittaa sen tuohon :-D

      Poista
  2. mitä sun porukat tekee työkseen?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ei nyt varsinaisesti tänne kuulu mutta iskä on yritysasiantuntija ja äiti työterveyshoitaja :-)

      Poista
  3. Ihana asu ja oih toi läppäri!:)

    VastaaPoista
  4. toi neule on aivan upee ! mistä päin se on ? (=

    VastaaPoista
  5. itken verta koska macbook ♥ paljon tosta ihanuudesta maksoit :3?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha älä nyt sentään :-D En ala sitä tässä kertoon, mutta täältä löytyy:
      http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/MACBPMD102KA/apple-macbook-pro-13-3-md102

      :-)

      Poista
  6. oih, tervetuloa applemaailmaan, you'll love it;)
    ps oot ihana !!!:)

    -maiju

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja joo, rakastan tätä jo nyt! :-)

      Poista
  7. ihana kone,oon kade!! :o kivoja kuvia :)

    VastaaPoista
  8. käytätkö meikkii? oot tosi kaunis ilman! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En yleensä, noissa kuvissa mulla ei oo mitään :-) Kiitos paljon!

      Poista
  9. Joo siis ihana kone :3 määkin sain uuden koneen heinäkuussa :))

    VastaaPoista
  10. mun mielestä tää sun blogi oli ennen parempi. nyt tää on täynnä vaan tälläsia asukuvia ja enemmän vähän pinnallisempaa tekstiä. musta oli aiemmin kiva, kun kerroit enemmän päivän tapahtumista eikä teksti ollut niin väkinäistä ja pinnallista. vaikka toki näitä asukuviakin on kiva katsoa mutta nykysin tuntuu että blogi on täynnä vaan sitä mitä vaatteita ostit. :-)
    ei siinä, onhan tää blogi yleisesti ottaen tosi kiva ja kuvat on hyvälaatusia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mulla ei vaan ole yksinkertaisesti ollu viime aikoina aikaa blogihommille ja mun arki koostuu lähinnä koulusta ja läksyistä, ja olis varmaan aika tylsä kuunnella päivästä toiseen samalla kaavalla menevää selostusta. Ja mä oon tarkotuksella vähentäny päivästä kertomista, koska ajattelin että se ei kiinnostais ketään! Mutta jos kiinnostaa niin toki mä voin palata enemmän siihen vanhaan tyyliin :-)

      Poista
  11. aivan yli ihana tuo neuletakki! :-)
    http://f0rtun3.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. voisitko kehua tuota konetta muille, että onko se ollu parempi kuin entinen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua miks en oo näihinkään kommentteihin muistanu vastata, hyi minua :-D Mutta joo, on sata kertaa parempi kun entinen ja voin todellakin kehua! :-)

      Poista
  13. sulla on ihana tyyli! mistä toi villatakki on?:)

    VastaaPoista
  14. eiks sulla ollu jo yks macbook pro?
    Ja jep tohon koneeseen ei voi olla rakastumatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, mulla oli aikasemmin Asuksen kone :-) Ja niimpä!

      Poista
  15. hei tää on aika tyhmää näin myöhään tulla kommentoimaan tähän mutta ite oon hommaamassa macbookia(postissa tulossa) nii mun pitäs saada mokkula siihen, nii miten sun mokkula toimii?:) minkä merkkinen se on?:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8