summer days

summerdays summerdays summerdays summerdays summerdays summerdays summerdays summerdays Viime päivinä en oo paljoa kerennyt tänne blogin puolelle päivitellä, koska oon keskittynyt nauttimaan näistä viimisistä lämpimistä lomapäivistä ennen koulunpenkille palaamista. Viime päivät oon viettäny tyttöjen kanssa Pöykkölässä uiden, veneillen ja muuten vaan kesästä nauttien. Oli kauheaa tajuta, että oon käyny tänä uimassa vaan kerran. Siksi me korjattiinkin asia sunnuntaina ja hypittiin laiturilta varmaan tunti tavoitteena saada täydellinen hyppykuva. Kuvat ei ehkä onnistuneet, mutta oli meillä silti hauskaa! Sunnuntai oli muutenkin ihanan lämmin päivä joka vietettiin aamusta iltaan rannalla. Tänään me lähdettiin venepicknikille Nean ja Vilman kanssa. Me täytettiin vene vilteillä ja ruualla ja lähdettiin souteleen. Käytiin rannalla kuvailemassa ja soudettiin takaisin. Oli tosi kiva päivä, vaikka aurinko oli välillä pilvessä eikä auringonotto onnistunut. Oon silti tosi tyytyväinen mun tähänastiseen rusketukseen, en muista että oisin koskaan ollu Suomessa vietetyn kesän jälkeen näin ruskea! Mulla on tosin aivan järkyttävät rusketusrajat bikineistä, mutta eiköhän ne tuosta vielä haalene :-D Huomenna on sitten se kauhulla odotettu päivä, eli viimeinen lomapäivä. En ymmärrä että miten tää loma on voinu mennä näin nopeasti? Tuntuu että päättäripäivästä olis vasta pari viikkoa, mutta toisaalta taas tuntuu että Pariisin reissusta olis ikuisuus. Mutta onhan mulla vielä huominen päivä aikaa nauttia kesästä, hyvää loppulomaa kaikille!

12 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :) mistä tuo musta toppi päälläsi on ? c: ja missä muokkaat yleensä kuviasi ? vielä yksi kysymys: käytätkö paljon tuota 50 mm ja oletko tyytyväinen siihen ? (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja toi toppi Sadamarketista Tallinnasta, kuvat muokkaan iPiccyllä ja joo käytän tota 50mm aina, rakastan sitä! :-)

      Poista
    2. Tiedätkö saako niitä suomesta ? Ja hyvä, sillä olen itse ensiviikolla sen hankkimassa :)

      Poista
    3. Jack Danielsin paitoja suomesta saa ainakin Turun torilta ja Tuurista Keskiseltä. :D En tiedä voi saada muualtakin, mutta nämä tiedän itse.

      Poista
  2. Ihanan kesäisiä kuvia!

    Emmu
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia :) Mulla on ollu ittelläni harkinnassa toi 50mm. Onko se kauheen hankala ku ei voi zoomata, vai tottuuko siihenkin nopeesti ? :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ei se mun mielestä oo, siihen tottuu äkkiä ja en mä nykyään osaa edes kaivata sitä zoomia :-)

      Poista
  4. miten oot muokannu sun bannerin? Se on niin täydellinen!

    VastaaPoista
  5. Mikä sun instagram nimi on? :) ja ihana blogi kaiken kaikkiaan!! :3

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi & oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  7. ei siul olis pakara liikkeitä vinkata?:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8