pretty in peplum

Täällä ollaan taas! Uus kouluviikko pyörähti käyntiin, ja päätin tulla pitkästä aikaa postaamaan ihan vaan tänpäiväsillä asukuvilla. Tykkäättekö muuten enemmän sellasista lifestyle-tyylisistä postauksista vai asukuvista? Asukuvia on ainakin mun mielestä jotenkin helpompi kuvata, koska onhan mulla joka päivä vaatteet päällä mutta muuten mun päivät menee aikalailla samalla kouluun-kotiin-läksyt- kaavalla. Tuo otsikko viittaa siihen, että viimeisen viikon aikana mun päällä on tainnu koulussa olla 3 tai 4 peplumpaitaa. Oon vaan yksinkertaisesti niin rakastunut noihin paitoihin, ne piristää asua kuin asua ja tuo kivaa vaihtelua! Etenkin valkoiset peplumit on tällä hetkellä se mun juttu. Mulla oli tänään päällä tuo uusi BikBokista ostettu peplum jossa on avonainen selkä. Tuo on aivan ihana, ajaessa tosin vähän kylmä. Tajusin juuri että mulla oli tänään kunnon BikBok edustusvaatteet päällä, kun sekä farkut että toppi oli uusia ja samasta kaupasta ostettuja :-D Nyt mun on kuitekin pakko rientää suihkun kautta nukkumaan, että oon taas aamulla pirteänä lähdössä kouluun! prettyinpeplum Toppi BikBok Housut BikBok Kaulakoru Glitter Kengät Pariisi prettyinpeplum prettyinpeplum

38 kommenttia:

  1. oon nähny sut monesti koulus mut näytät niin ylimieliseltä et en uskalla tutustuu vaikka haluisin!! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi tuu vaan tutustuun! Mun perusilme on sellanen tympääntyneen ja vihasen välillä, oon kuullut tuosta ennenki :-D

      Poista
  2. vaikkei sun pepussa mitään vikaa olekaan, tarviiko sitä silti olla heruttamassa joka postauksessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah, kateelliset huutelee

      Poista
    2. Mä arvasin että joku tulee kommentoimaan noin! :-D Ja varmaan arvaat että mä en sitä tahallaan esittele, tota topin selkäpuolta on meinaan aika hankala kuvata ilman et peppu näkyy samassa kuvassa enkä kerenny tuota alkaa rajaamaankaan, vaikka olis näköjään pitänyt.

      Poista
  3. tunnustuksia: pingoin heti ettii oman tollasen avajaisten jäljiltä ku hoksasin ton sun blogissa :D luojan lykky oli vielä 1 ja mun kokoa, muute olis saattanu vierähtää muutamat krokotiilin kyyneleet, haha...
    -Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä! No mut onneksi sulle löyty vielä koko, mun tuurilla ei varmasti olis löytyny! :-D

      Poista
  4. Ööh, ompa tarkkasilmäisiä anoja.. :p Ihana toppi!

    VastaaPoista
  5. kyl tota pebaa sopii näytellä;)
    (ei hätää en yritä iskeä) ::Dd, kohteliaisuutena!
    kiva asu!

    VastaaPoista
  6. oot kyllä aivan sairaan kaunis ja vaikutat fiksultaki vielä :) ois kiva tutustua ku samalla paikkakunnalla asutaan! ja sulla on täydellinen kroppa! kaikki samassa paketissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon ihanasta kommentista! Sait mut hymyileen ja tule toki puhuun vaikka facebookissa! :-)

      Poista
  7. mikä noitten farkkujen malli on?:)

    VastaaPoista
  8. mun mielestä iha hyvä ku kuvaa takaaki päi nii tietää minkälaaset noi farkut on sieltäki ja kuinka ne istuu, koska osa lököttäää takaa tai menee liikaa persvakoo, en ainakaa marssis kauppaa nytte ostamaa noita jos olisit kuvannu vaaa edestä päin mutku näin ne takaa et ne nousee just tarpeeks korkeelle ja hyvän malliset nii voisin vaikka lähtiä ostaakki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota mä en olis tullu ajatelleeksikaan, mutta totta puhut! Monet farkut on muuten tosi kivat mutta sitten se peppuosa on useimmiten joko hassun pieni tai muuten vaan huono :-(

      Poista
  9. Mun mielestä asukuvat on paljon kivempia, pukeudut tosi hyvin joten sulta saa hyviä vinkkejä omiin asuihin ! Niin ja jos et oo vielä meikkausvideota tehnyt ni tee sellanen ! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, no kiitos! No mä en oikeastaan meikkaa, joten sen videon kestoksi tulis ehkä huimat 20sek :-D

      Poista
  10. onko noi farkut mukavat päällä koska noi näyttää tosi kireiltä ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne! Ne on sitä super flex- mallia ja ne muotoutuu tosi kivasti vartalon mukaan, vaikka noi on onki aika tyköistuvat :-)

      Poista
  11. Ihana paita, kaunis sinä ja loistava blogi! Hauskaa syksyä ja tsemppiä kouluun! :)

    VastaaPoista
  12. Ihana asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Voi, että miten mua ärsyttää tollaset anot, jotka kirjottaa ihan asiattomia ja vielä niin tyhmistä jutuista! Miten ihmeessä asupostauksen takaapäin otetusta ihan normaalista kuvasta tuleekin pepunherutus?? En voi ymmärtää! D':

    Sulla on aivan ihana kroppa ja tyylis sopii sulle hyvin. Itelleni ei ehkä sopisi, mutta sun päällä näyttää hyvältä! c:

    Ilosta syksyn alkua!

    Karita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii-in :-D En mäkään noita ymmärrä! Mutta kiitti sulle! :-)

      Poista
  14. Sulla on tosi kiva blogi ja tykkään lukee tätä :) Mistä toi sun upee pinkki koru on? :)

    VastaaPoista
  15. Toivottavati sä vastaat tähä vaikka tää tuleeki vähä "jäljessä" mut paljonko noi housut makso? :-) aivan sairaan ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei haittaa, mäkin vastaan näihin vähän jäljessä :-D Kuittia mulla ei enää ole jäljellä mutta kun laskimella laskin niin noin 42€ jäi hintaa noille!

      Poista
  16. myytkö tuon valkoisen peplumin 20e? :) vastaatko sähköpostiini: santaoksa@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä valitettavasti, ostin sen muutenkin aika vasta :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8