photos from my phone

Mä oon viime päivinä juossu lähinnä salin ja kodin väliä, ja päivät on ollu harmaita joten kuvia ei siksi ole kameraan kauheasti kertynyt. Mä en millään voi tajuta, että nyt on jo elokuu ja koulu alkaa viikon päästä! Mihin ihmeeseen tää loma on mennyt? Mä haluaisin vielä uida, olla ulkona ja vetää shortsit jalkaan ja lähtee pyöräileen ympäriinsä. Viime viikolla oli aivan upeat säät, mutta se olikin liian hyvää ollakseen totta eikä sitä hyvää säätä kauan kestänyt. Tätä huonon sään ja loman loppumisen aiheuttamaa ahdistusta mä oon lievittänyt shoppailemalla ja käymällä ahkerasti salilla. Mulla oli parin viime viikon aikana kertynyt tosi paljon kuvia puhelimeen, joten päätin laittaa niitä tänne koska kaikkia en ole Instagramiin viittiny tunkea. Mutta ei niistä sen enempää, eiköhän noi kuvat puhut puolestaan! kollaasit kollaasit kollaasit kollaasit

16 kommenttia:

  1. Hei mistä toi sun laukku on missä on niittejä pohjassa? :)

    VastaaPoista
  2. millä salilla käyt :) ? ja onko hyvä sali, ku itekki aion nyt syksyllä hankkia salikortin johonki rovaniemelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käyn Kunnon Paikalla ja on, mä ainakin tykkään! :-)

      Poista
  3. mistä toi sun uus kello on ? :)

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia!

    Emmu
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. sulla on aivan upee vartalo! kerro jotain sun ruokavaliosta tai et miten pidät sun vartaloo hyvässä kunnossa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olin just tulos sanoo samaa, tosi bueno !

      Poista
    2. Voi kiitos paljon! No mä koitan syödä aika terveellisesti, en syö esim. karkkia ollenkaan. Normaalisti mulla on 4 kertaa viikossa treenit + siihen päälle käyn juoksemassa ja salilla silloin tällöin :-)

      Poista
  6. Kivoja kuvia, noi cupcaket näyttää aivan ihanilta!! :-) ♥ Sulla on ihana kroppa!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8