newbies

Tässä on muutamia ihan viime päivinä tehtyjä ostoksia, oon lähinnä shoppaillu koulua varten (bikinithän on koulussa tosi tarpeelliset...) ja löysin myös ihanan uuden treenitopin! Mulla on ennestään tuo sama H&M:n treenitoppi kirkkaanpinkkinä, ja nyt löysin ton saman topin korallin värisenä. Toi on tosi pehmeetä ja ihanaa kangasta ja se on tosi mukava päällä. Oli pakko ostaa toi toppi toisessa värissä että saan vähän vaihtelua siihen pinkkiin. Tavallaanhan mun ei pitänyt ostaa mitään muuta kuin koulujuttuja, mutta voin syyttää siitä Emma-Lottaa ja Neaa, jotka molemmat vuoronperään raahas mut keskustaan. Mutta mä ostin silti tosi kivoja juttuja jotka tulee varmasti tarpeeseen! Mulla oli suomalaiseen lahjakortti joka piti saada käytettyä, joten päätin sitten ostaa jotain koulujuttuja, ja kaikki tietenkin pinkkinä! Alunperin mun ei pitänyt ees postata tänään, vaan roikuin laiskana koneella, mutta sitten otin itteäni niskasta kiinni ja menin pihalle kuvaileen. Ja onneksi menin, ettei nämä postaukset ala kasaantua. Mä postilen taas huomenna, hyvää vikaa lomaviikonloppua kaikille! afafwe ostokset H&M 19,95€ / H&M 19,95€ ostokset Ur & Penn
3,00€ / 2.50€ / 3,00€ ostokset Suomalainen Kirjakauppa / Stadium Yläosa 5,00€ Alaosa 2,50€

39 kommenttia:

  1. missä on semmone kauppa ku ur & penn? :o ..koskaa kuullukkaa

    VastaaPoista
  2. Tai sitte sulla ei oo tarpeeksi itsehillintää! ;) estin mie sinua sentään ostamasta sitä huivia! :D

    VastaaPoista
  3. Sulla on isot tissit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taidan olla ihan valtavan väsyny, sillä mua nauratti tää oikeen ääneen:-D:-D siis tää kommentti että joku tulee ihan tosta vaan ilmottamaan, että hei, jos et muuten ite oo tiedostanu niin sulla on isot tissit!! :D:D eijumalauta, onko kaikki pakko ilmottaa ihan "ääneen" :D? Mutta ei siinä, onhan sulla tosi kivat tissit ja hauskaa loppuiltaa! Jaa taas naurattaa jopa tää mun oma kommentti.....

      Poista
    2. Niin! Mä täällä lautana oon ihan kade :(

      Poista
  4. onko toi pinkki vihko niin kalenteri vai pelkkä vihko? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on pelkkä vihko mutta aijon ostaa myös pinkin kalenterin :-D

      Poista
  5. http://karoliinaslittleblog.blogspot.fi/2012/12/2012.html#comment-form mistä tuo joulukuun kollaasin mekko on ja mikä oli hinta suunnilleen? jos löydät vielä netistä jostain niin voitko laittaa linkkiä? :) ihanan näkönen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun rippimekko joka tilattiin Nellyltä, mutta se ei näytä enää olevaan ainakaan Nellyllä myynnissä :-( Ja se makso 50-60€!

      Poista
  6. Tuossa edellisessä postauksessa näkyi toi chicnovasta oleva laukku. Niin miten tilasit sen ku siellä on ne kaksi vaihtoehtoa paypal tai se toinen. Itekkin nimittäin tilaisin ton mutta en osaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja se vielä että oliko se turvallinen tilata ja kerron vähän siitä :)

      Kiitos!

      Poista
    2. Mä valitsin muistaakseni sen toisen vaihtoehdon. Ja on turvallinen, mun mielestä tilaaminen & muut jutut hoituu tosi helposti ja paketti tulee noin parissa viikossa :-)

      Poista
  7. ihanat noi biksut ! oot kaunis :-)

    VastaaPoista
  8. millon teillä alkaa koulu, koska meillä on ainaki vielä ensviikonloppuki lomaa ja alkaa vasta ens viikon jälkeen koulu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rovaniemellä alkaa 8.8

      Poista
    2. Joo meillä alkaa jo torstaina :-(

      Poista
  9. Vastaukset
    1. Hihi mäkin tykkään varsinki tosta koulutarvikkeiden värimaailmasta! :-D

      Poista
  10. Ihanat pinkit koulutarvikkeet!

    Emmu
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään tosta noitten väristä! :-)

      Poista
  11. hienot noi bikini yläosat! en oo törmänny noihin stadiumissa...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa :-D En mäkään oottanu löytäväni Stadiumista noin hienoja biksuja!

      Poista
  12. Moi mietin vaan, että millä ohjelmalla yleensä muokkaat sun videos? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muokkaan mun videot tällä koneen mukana tulevalla Windows Liven elokuvatyökalulla :-)

      Poista
  13. Sun tissit näyttää ihan syötävän hyviltä tuossa treenitopissa :3:333

    VastaaPoista
  14. Tosi kivoja ostoksia! Etenkin nuo bikinit, kaulakoru ja tuo paita! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään noista bikineistä! :-)

      Poista
  15. Blogikirppis pystyyn?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Tosi hyvä idea,kannatan :)

      Poista
    2. Joo mä voisin joskus laittaa!

      Poista
  16. Ei vitsi ihanat biksut!(:
    ps.uus lukija:)

    hennajanette.blogspot.fi

    VastaaPoista
  17. Oi kivoja ostoksia :-) ♥ Noi biksut on tosi kivat, ihanan sporttiset!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8