kesän 2013 suosikit

Suosikkibiisit: Kaikki mun kesän suosikkibiisit on sellasia, jotka oon kuluttanut melkein puhki kuluneen kesän aikana. Jos pitäis valita noista biiseistä vaan yksi, niin se olis LA Story, jota oon kuunnellut nonstoppina kesän alusta loppuun. Siitä vaan tulee niin kesäinen fiilis ja tuo on se biisi, joka jatkossa tuo mulle mieleen tämän kesän. Lisää suosikkijuttuja: favorites Maxihameet
Maxihameet on eksyny mun päälle tänä kesänä lukemattomia kertoja, koska ne oli yksinkertasesti niin helppo yhdistää ja sopi myös joka säähän! Ja se oli muutenkin kivaa vaihtelua niille ainaisille Dr. Denimeille, jotka on majailleet mun vaatekaapin pohjalla viimeisen kuukauden. En jaksa oottaa ensi kesää että pääsen taas käyttämään maksihameita, toivon tosiaan että nämä ei mene ihan heti pois muodista! favorites Keltainen
 Mä en tiedä miksi, mutta jostain syystä mä tykästyin tänä kesänä keltaiseen. En edes ite tajunnu sitä, ennen kuin Emma-Lotta huomautti yhdellä ostosreissulla, että sulla taitaa olla joku keltainen-villitys päällä. Mä nimittäin iskin silmäni ensimmäisenä aina keltaisiin vaatteisiin ja siitä hyvänä esimerkkinä on tuo H&M:n paita. favorites Korkeavyötäröiset shortsit
Keväällä mä haaveilin täydellisistä korkeavyötäröisistä shortseista, ja lopulta kaksi paria eksyikin mun vaatekaappiin. Erityisesti nuo oikealla puolella olevat Gina Tricotin shortsit on olleet mun ehdottomat lempparit, ja oon käyttänyt niitä jopa niin paljon, että ne on pitänyt korjata kaksi kertaa. favorites Kampaukset
Hiustyyleistä nutturoita ja erilaisia lettikampauksia on näkynyt mun hiuksissa eniten kesän aikana. Kuumina päivinä (ja yleensäkin) haluan aina nostaa hiukset pois naamalta heilumasta, joten siksi kokeilin erilaisia kampauksia mun hiusongelmiin. Raskanlettejä, kalanruotoja ja erilaisia niiden sovelluksia. favorites Coffee Housen makukahvit
Keltään ei varmaan jäänyt huomaamatta, että mä olen viimeaikoina käynyt paljon Coffarissa ja juonut siellä erityisesti noita makukahveja. Mä en ole ikinä ollut mikään kahvin ystävä, enkä tykkää siitä vieläkään, mutta jäälatte ja jäämoccha sun muut kahvin lievemmät versiot uppoo muhun paremmin kuin hyvin. Etenkin toi jäämoccha on niin hyvää, tekisin mitä vaan jos saisin tälläkin hetkellä mun käteen tollasen! favorites Fro-yo ja itsetehdyt mehujäät
Myöskään tämä fro-yo innostus ei ole tainnut jäädä keltään huomaamatta, sen verran paljon oon muistaakseni tätäkin hehkuttanut. Jogurttijäätelö on vaan niin hyvää, etenkin tuo mitä söin Virossa! Heinäkuussa innostuin myös noista itsetehtävistä mehujäistä, laitetaan vaan esim. murskattua vesimelonia muottiin ja voila - terveellinen mehujää on valmis!

 Kertokaa että mitä tykkäsitte tästä postauksesta! Ajattelin tehdä tällasen, koska halusin koota itellenikin tavallaan tiivistettynä muistot tästä kesästä, joihin voi myöhemmin sitten keskellä talvea palata. Huomenna onkin sitten edessä jo ensimmäinen koulupäivä, postailen siitä huomenna!

34 kommenttia:

  1. tee video et miten laitat nutturan tai teet erilaisia lettejä ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin surkea hiusten laittamisessa, että suunnilleen joka kymmennennellä yrityksellä onnistuu ja muuten tulos onki sitten jotain aivan muuta, mutta voinhan mä tota harkita! :-D Se vaan vaatis paljon aikaa.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti, kiva kuulla että tykkäsit! :-)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Jos me muutettais niin sitten voisin tehdä, tätä nykystä on vähän hankala kuvata :-)

      Poista
  4. Sun kannattas ottaa osaan kaikkii LINKKAA BLOGIS postauksii mitä löydät!:)) Eilen ku kattelin blogis kommentteja nii sielki oli yks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en nyt ihan ymmärtäny tätä kommenttia :-D

      Poista
  5. Kun sä olet tossa indiedays inspirationissa niin mietin, että kuinka nopeasti sulle tuli kutsu inspiration familyyn (intra) ? Mietin vaan kun mulle sitä ei ole viellä ilmestynyt vaikka liityinkin kyseiseen hommaan jo kuukausi sitten :-o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun muistaakseni se kutsu tuli jo parin päivän/vajaan viikon päästä! Sähän voisit laittaa sinne sähköpostia ja kysyä, mutta toi saattaa vaan johtua siitä jos siellä päässä on kiirettä tai jotain :-)

      Poista
  6. hihiii tää blogi on nii kiva :) oon aina super ilone ku huomaan et oot postannu ! ulkoasu ja fonttiki on täydellisiii ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa kuulla! Pelastit mun päivän ihanalla kommentilla! ♥

      Poista
  7. Tulipas taas ihanan kesäinen fiilis noista biiseistä!!:) Vaikka pihalla näyttää jo syksyltä..
    Keltainen sopii tosi hyvin sulle!

    VastaaPoista
  8. Ihana postaus, sun blogi on ihan mahtava! :-) <3

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Kiva ja kesäinen postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. 'En jaksa oottaa ensi kesää että pääsen taas käyttämään maksihameita, toivon tosiaan että nämä ei mene ihan heti pois muodista! '
    eli jos ne menee pois muodista niin et käytä maksihameita? en oikeen tajunnut tän lauseen ideaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tai tarkotin sitä että toivottavasti tuo "trendi" ei mene heti ohi, että noita näkee vielä ens kesänäkin :-D En osaa selittää!

      Poista
  11. Ihana toi maksihame!:)
    hennajanette.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha se onkin mun lemppari jota käytin kesän aikana vähän liikaa :-D

      Poista
  12. Toi keltanen paita näyttää tosi kivalta sun päällä! Musta tuntuu ettei mulle yhtään sovi keltanen, enkä oo ikinä sitä oikeen osannut käyttää, mutta sulle sopii! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en oo ennen käyttäny keltasia vaatteita, mutta nyt ne näyttää ruskettuneen ihon kanssa kivalta :-)

      Poista
  13. Aivan mahtava blogi! Following for sure! Ihania kuvia, ja olen ihan samaa mieltä maxi hameista! Kivoja biiseijä, mun kaverin iskä sai meillä vip tickets ton Bruno Mars concertiin, että en voi oota! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Oi vähän huippua, kyllä mullekki kelpais! :-)

      Poista
  14. voihan niitä sellasiaki vaatteita pitää mitkä ei oo just muodissa, jos tykkää ite tai on omantyylistä.. :D

    VastaaPoista
  15. Hei onks sulla instaa?

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8