hello august

friday Farkut Cubus Paita H&M Koru H&M Laukku Chicnova Kengät Pariisi friday friday friday Mulla ja Nealla oli molemmilla tänään laiskottelupäivä, joten päätettiin nyt illemmalla lähteä keskustaan kahville. Perinteisen coffarireissun jälkeen kierreltiin vähän kauppoja ja löysin bikinit ihan huippuhalvalla! Me löydettiin kaupasta vaikka mitä kivaa, mutta ei sitten ostettu muuta. Me käytiin myös ostaan jätskit, koska molemmat tajuttiin että ei olla juuri jätskiä syöty tän kesän aikana! Oli tosi rentoa vaan käveleskellä ympäriinsä ja mennä puistoon ottaan kuvia. Mä en tiedä miten mä tuun selviämään sitten ku Nea muuttaa, koska sitten mulla ei enää ole vakkarikuvaajaa jonka ottamat kuvat aina varmasti onnistuu :-( Muutenki vaikea tajuta että Nean lähtöön ei oo enää kun muutama viikko, miten aika on menny näin nopeaa? Vastahan me puhuttiin, että onneksi meillä on vielä vuosi aikaa, ja nyt jäljellä olevat päivät voi laskea melkein kahden käden sormilla. Onneksi tässä on vielä tulossa pari tosi kivaa juttua, eli mun Simerock ja mun synttärit, joissa molemmissa ollaan yhdessä. Huomenna mennään tyttöjen kanssa salille ja myöhemmin keskustaan, mutta siitä lisää huomenna!

17 kommenttia:

  1. oot kyllä tosi kaunis ja ihana asu!!:-)

    VastaaPoista
  2. tää on vaan niin mun lemppariblogi ikinä, rakastan sun kuvia ja tyyliä :)

    http://jossu-liveyourdream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihanat hiukset ja asu!

    Emmu
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. mihin nea muuttaaa?

    VastaaPoista
  5. Sulla on tosi ihana blogi!+ihania kuvia!!

    notforfashionhaters.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Ihanan näkönen asu! Toi on niin kesäsen värinen toi paita (:

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia ja ihana blogi sulla :)
    iidakatariinaaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Ihana asu, toi paita on ihanan pirteen värinen ♥

    VastaaPoista
  9. Ootko karoliina lamminmäki?

    VastaaPoista
  10. Oon ehkä ihan tyhmä ku en tiedä, mut mitä tanssilajia sä harrastat? Onko kivaa? Mä olisin jonkinlaista tanssiharrastusta vailla, mutta mitään sopivaa ei oo vielä sattunu eteen. Toi kyllä näyttää tosi kivalta :)

    Sun blogi on tosi kiva, ja sulla on ihan älyttömän hienoja vaatteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en harrasta minkäänlaista tanssia, mä harrastan cheerleadingia :-D Mutta on kivaa! Ja kiitos paljon! :-)

      Poista
  11. aivan ihana asu ja noi sun hiukset on aiva täydelliset! :)♥

    VastaaPoista
  12. ihana asu, keltanen sopii sulle!

    VastaaPoista
  13. Sun hiukset!! ♥ Oot todella kaunis Karoliina! Ja hei ihana toi paita, sopii sulle tosi hyvin! :-)

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8