uudet hius & kauneustuotteet

Nyt mä sain siis vihdoin kuvattua nuo loput Tallinnan ostoksista ja lisättyä tänne blogiinkin asti, eilen nimittäin jouduin käyttään iskän konetta jossa ei ollut muistikorttipaikkaa eikä kameran kuvia jostain syystä näkynyt kun koitin niitä johdon kautta avata? Muutenkin oon viime aikoina juossut vähän siellä sun täällä, joten tän postauksen tekeminen vähän venähti, pahoittelut siitä! ostoksia Kaikki tuotteet Kaubamajasta, hintoja en valitettavasti muista mutta keskimmäinen maksoi huimat 2€. Mä olinkin jo kaivannu uusia, ihan kunnollisia ja uudentyyppisiä hoitoaineita mun hiuksille, joten päädyin sitten kokeilemaan noita. Kaksi ensimmäistä on keratiinisuihkeita ja viimeinen on argan oilia sisältävä suihke. Toivottavasti nämä tehoaa mun kuivaan ja karheaan hiuspehkoon! ostoksia Kaubamaja 17€. Mä olin jo kauan kotona kuolannu tuota, mutta en ikinä raskinut ostaa melko suolaisen hinnan takia. Virossa tää oli jonkun verran halvempi, joten nappasin tän sitten mukaan. Tämä on siis sokerisuihke jonka ostin lähinnä pelastamaan ne kamalat talvipäivät kun mun hiukset on lättänät kuin pannukakku! ostoksia Prisma, hinnoista ei tietoa. Mä tarvitsin uuden ripsarin, koska edellisen taisin ostaa joskus viime vuonna ja ne vanhat oli jo aikalailla kuivuneita. Melkeempä kaikki mun ripsarit on ollut Maybellinelta, joten siksi päädyin valitsemaan ton uuden Rocket Volum Express- ripsarin ja tykkään tosta harjasta tosi paljon! Mä myös tarvitsin uuden silmämeikin putsarin, joten päätin sitten kokeilla tuota Lumenea. ostoksia Kaikki tuotteet on Kaubamajasta. Rasva 10€ Kynsilakanpoistoaine 7€ Kosteusvoide 21€ Mä oon monesti käynyt Kicksissä nuuhkimassa noita rasvoja, ja jälleen kerran halvemman hinnan takia heitin tuon rasvan ostoskoriin ja sen kaveriksi OPI:n asetonittoman kynsilakanpoistoaineen, koska asetonittomat on kuulemma normaaleja parempia kynsille. Mä olin käyttänyt mun edellisen Dr. Hauschkan ruusuvoiteen loppuun sopivasti reissua edeltävällä viikolla, joten pari päivää ilman kasvorasvaa kärvisteltyäni sain vihdoin uuden. Ainoa huono puoli on vaan se, että mä edelleenkin vihaan tuolta ruusun tuoksua, haha. ostokset Mä innostuin tosi paljon kun huomasin, että Kaubamajassa myydään tuollasia pakkauksia joissa on paljon noita kumiponnareita, joista on tullu lemppareita viime kuukausina. Mä oon vaan aika ahkera hajottamaan (ja kadottamaan) niitä, joten joudun jatkuvasti ostamaan uusia pakkauksia. Noi on ihan samanlaisia kun ne Blaxin vastaavat, mutta nämä oli puolet halvempia ja tässä tulee noita ponnareita kahdeksan sijasta 50! Mä ostin noita samantien 3 pakkaa, empähän ainakaan saa ihan hetkessä hävitettyä 150 ponnaria... Mä onnistuin unohtamaan kaikki mahdolliset rasvat mökille, joten nappasin mukaan aika lailla ensimmäisen joka sattui käteen Prismassa. Onneksi tää osoittautu ihan hyväksi!

13 kommenttia:

  1. Onnea Karoliina olet päässy blogissani linkitä blogisi - postauksen top 10 parhaan blogin joukkoon! :-) Mene ihmeessä tsekkaamaan! :-)

    http://emmppu.blogspot.fi/2013/07/my-favorite-blogs.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, määpäs meen kattoon :-)

      Poista
  2. Haha ostin ton keskimmäisen sprayn kans tuolta kun oli niin halpa:p ihana postaus taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa :-D Mäki nappasin ton mukaan ihan vaan jo pelkän hinnan takia!

      Poista
  3. Oot tosi nätti ja sun postaukset hyviä ja mielinkiintoisia!! Mikä kamera sulla on, ku noi sun kuvat on noin upeita ja tarkkoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Mulla on Canon EOS 550D :-)

      Poista
  4. Teetkö sieltä mökiltä sitä postausta? :---) Taisit ainakin aiemmin mainita, että tekisit. Sun ottamat kuvat on aina niin upeita niin olisi kiva nähdä sieltäkin kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän mä sanoin, mutta mä kävin pari päivää sitten läpi niitä kuvia mitä otin mökillä ja ne ei ollu hyviä ja niitä oli vaan muutama, joten ei taida tehdä siitä postausta :-(

      Poista
  5. Oliks tallinnas obey huppareit? Jos näit ni voitko kertoo et mis? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olihan siellä! Sadamarketissa suunnilleen joka toisella kojulla näki obey-hupparin eli sieltä niitä löytyy :-D

      Poista
  6. Banneri & blogisi on ihana!!:-)
    http://linssin-takana.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihanasti oot kuvannut noi putelit ja purnukat :-) ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8