sunnuntain asua

sunnuntai sunnuntai Shortsit Bik Bok Toppi Gina Tricot sunnuntai sunnuntai Sunnuntain vietin Lindan seurassa, käytiin ajelemassa ja pyörittiin keskustassa muutama tunti. Eilen oli yllättän lämmin sää, vaikka aluksi ajattelin että tuun ihan varmasti paleltuun noilla shortseilla. Mun piti tulla postaan jo eilen, mutta en sitten päässyt koneelle joten tää tulee päivän myöhässä. Tänään porukat lähti mökille, mä menen sitten viikon päästä perässä. Mä aijon ajastaa muutaman postauksen sille ajalle kun oon mökillä, joten olisko teillä mitään postaustoiveita? Ajattelin että ne ajastetut postaukset vois olla jotain vähän erilaisempia kun nään ns. normipostaukset, eli jos on jotain toiveita niin kertokaa! Mä lupasin viime postauksessa näyttää ne kengät jotka ostin lauantaina, ja nyt muistin vihdoin ottaa niistä kuvan. sunnuntai Noi löyty siis Skopunktenista, hintaan 25€! Olin noita katellu ja kuolannu ties kuinka monta kertaa, mutta en ikinä kuitenkaan raskinut ostaa niitä. Nyt mun oli ihan pakko, ei yhtään paha hinta noin kivoista kengistä, ainakaan mun mielestä! Noi on ihan supermukavat jalassa ja vielä mun nilkoille hyvät noitten remmien takia. Mä en malta oottaa viikonloppua, jollon saan laittaa noi jalkaan Nean rippijuhlissa!

49 kommenttia:

  1. Ootko lestadiolainen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikkee ne ihmiset kysyyki ;o

      Poista
    2. se että ihminen ei meikkaa, (koskei tarvii sitä) ei tarkota et ois lestis.. ;)

      Poista
  2. oot niin sairaan nätti! ja ihana blogi sulla :3

    VastaaPoista
  3. niihin ajastettuihin postauksiin, niin tee: joku treenipostaus, kuvapostaus, videopostaus, meikkipostaus, kosmetiikkapostaus, my day kuvina tai videolla :)

    VastaaPoista
  4. wau oot tosi kaunis ja aivan älyttömän upeet kengät!

    VastaaPoista
  5. oon miettiny aika monesti että oot oikeesti aika saman näköinen kuin minä, mulla on samannäköset kasvot, juuri saman näkönen vartalo, hiuksetki suunnilleen samanpituset paitsi vaan että mulla on ihan tummat hiukset, mutta muuten! :--D mun siskoki sano että oon ihan saman näkönen ku sinä ku selailin tätä blogia. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, ei oo ikinä tullu vastaan ketään ketään joka olis saman näkönen ku minä :-D Haha olis hauska nähdä kuva susta!

      Poista
  6. Onko Nea siis -98? :o Kun eikös se päässy ysiltä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää jotka pääs ysiltä tänä vuonna on -97 :-D

      Poista
    2. Joo Nea on -98 eli vuoden mua nuorempi :-)

      Poista
  7. Super ihana asu! ❤ Noi shortsit on ihan huiput ja oot niin luonnonkaunis, en kestä! :-D Sun blogi on yks mun ehottomista lemppareista, tykkään ihanista kuvista ja sun tavasta kirjottaa ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään noista! Voi kiitos paljon! :-)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Voisin kokeilla JOS toi videonmuokkausohjelma suostuis yhteistyöhön :-D

      Poista
  9. I love the colorful pants. Beautiful outfit! :)

    http://kadddii.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. Voi,oot tosi kaunis!! Ja ihana blogi! :)
    http://linssin-takana.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. ää kuolaan noitten shortsien perään ja nyt noiden kenkienki!! tosi hienot o: mut voisit tehä jonku videopostauken, ois kiva kuulla sun ääni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Joo voisin joskus yrittää tehä jos se vaikka onnistuis!

      Poista
  12. Tee jooko postaus cheerleadingista, kerrot vaikka mitä akroo osaat, mitä jenkkijoukkueita ihailet ja mikä kaikki motivoi sua... Esittelet vaikka parhaan hypyn ja lempistuntin tai ihan mitä nyt ikinä haluutki kertoo :D joskus oot mielestäni sanonu tekeväs tällaisen postauksen nii nyt olis hyvä tilaisuus ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en oo vaan saanu kuvattua mitään ja en tiiä että miten saisin facebookista otettua niitä videoita itelle joten voi kestää jonkin aikaa ennenku pysty ton postauksen tekemään :)

      Poista
  13. Ihana asu & oot tosi kaunis :)

    www.million-little-things.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Joku sellane lempparikesäjutut-postaus jossa ois vaikka esim. lempparikesäkengät,-asu,-herkku... :)

    VastaaPoista
  15. aivan ihana asu ja noi kengät on törkeen upeet! ♥ :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäki rakastan noita kenkiä! :)

      Poista
  16. Vastaukset
    1. Mustaki noi on tosi kivat vaikka noi onki vähän isot :)

      Poista
  17. ihana asu ja noi kengät!!! tee videopostaus jookoo<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja voin yrittää tehdä joskus! :-)

      Poista
  18. miten noi laput tulee tuollei hauskasti noitten sortsien alta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ommeltu silleen eli ne on ihan tarkotuksella tollaset :-D

      Poista
  19. Sulla on tosi kiva blogi ja oot tosi kaunis liityin lukiaks ;)

    notforfashionhaters.com

    VastaaPoista
  20. Tee kaveripostaus!
    http://www.herkkukuja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  21. ollaan menos huomenna haaparantaa sinne skopunkteniin ostaa noi kengät koska ihastuin noihin ensisilmäyksellä!! ja tosi halvat tommosista kengistä o: olihan siellä paljon kokoja jäljellä ja hinta on siis normaalisti 25€ ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veikkaan että Karoliina on ostanu nuo Rovaniemen skopunktenista :)

      Poista
    2. Jep nuo on ostettu täältä Rovaniemeltä eli en tiiä onko Haaparannalla kokoja :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8